DUȘMANULUI MEU…


Image

Cu cât ești mai răutăcios, cu atât te iubesc mai mult! Pentru tine să fii așa este o virtute pe care o prețuiești… pentru mine reacția mea plină de iubire devine virtutea trezită în mine.

Mulțumesc, fără tine nu aș învăța atât de bine ce înseamnă să rămân locuitorul centrului inimii mele!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to DUȘMANULUI MEU…

  1. eu vad răutatea ca fiind un “rău necesar”, la fel de necesar precum e discoteca… te duci, țopăi o țâră, dai din fese și te “eliberezi” de stress… de obicei răul e doar atunci când discoteca nu e îndeajuns pentru eliberare și energia acumulată e mult prea închistată… sunt o mulțime de boleșnițe care apar din cauză stresului/energiilor interne ne-eliberate… nici nu vreau să-mi închipui cum ar muri oamenii dacă n-ar avea instrumentul numit răutate pentru a se descărca… desigur în acest fel de a privi lucrurile răbdarea e capacitatea de a elibera încet energiile(a controla efectele ce le-ar putea produce), ori într-un mod acceptat(disco-party 🙂 ). Partea a virtuții numită răbdare e experiența… cu cât ai lucrat mai mult în eliberarea controlată a acestor energii cu atât răbdarea ta e mai mare și ceva ce odinioară era o chestie maro, cu care, ca o maimuța ce erai, aruncai în țapul ispășitor, devine gunoiul pe care-l “arunci” la rădăcina unui copac…
    Dacă unii oamenii n-ar fi răi, ar crăpa… si-ar fi pacat… că un om mort nu se mai poate schimba… așa cum o poate face un om “rău”…

    apoi mai e și acel unghi de vedere care nu trebuie scăpat conform căruia nimeni nu face ceva din răutate… conform propriului sistem de valori… de cele mai multe ori ceva ce a ieșit “rău” e… maximul pe care a putut(persoana și-o îngaduie) să-l facă in condițiile date(condițiile propriilor lanțuri/programări/joc pe care si le impune)… Nimeni nu se trezește de dimineață cu dorința de a face rău… așa ceva se întâmplă numai în desene-animate, în realitate, omul se “trezește” cu dorință de a se îmbogății indiferent dacă celui care-i sparge capul e de-acord au ba… și aici se observă lipsa de răbdare… ar putea munci pentru bani dar pentru așa ceva e nevoie de răbdare ca să poți strânge…

    Câteodată mă gândesc că “răutatea” există pe lume din cauza mea… dacă eu mi-aș deschide ochii n-aș vedea decât lumina lumii si iubirea divină în orice există în fața mea… răutatea ar “dispărea”… doar pentru că aleg să o mai privesc aceasta mai există în realitatea mea… cum ar mai putea fi rautate pumnisorii unui copilaș(oamenii chiar se comportă ca niște copii… copii care-și iau jocul prea în serios…sunt foarte…”acolo”, în joc) de trei anișori care te bombardează cu lovituri “feroce” ori te trage de barbă/păr??? Cum ai putea să spui că cunoști vibrație iubirii dacă sub ochii tai plini de iubire răutate dispare, se topește prin întelegere, răbdare, bunătate…

    câteodată mă mai gândesc că… oamenii fac confuzie între demoni și îngeri… ei nu știu de la cine le vine “răul” și de la cine vine “binele”… de exemplu faci o trăznaie… cine crezi că-ți trimite sentimente de vină, depresie, stress(sentimente”negative”)… e îngerul, iar când vrei să faci o prăjitură de noroi în cuptorul lu mama și dai foc la casă…cin’ te-a pus? Dracu firește! Dracu îti trimite impulsul de a face lucruri bune(cu intenții bune e pavat drumul spre Iad). Sunt o grămadă de urâțenii făcute de oameni cu intenții bune, dar care s-au dovedit a fi… “rele”. ex. inchiziția, arderea vrăjitoarelor ori a științei. Din acest punct de vedere răutatea e doar necunoaștere… nu le știm pe toate, iar când încerci lucruri noi, inevitabil poa’ să iasă trăznaia și să omori vreo n-șpe mii de oameni… îs binențeles că iar o faci șî iar, experiența se adună, până o faci fără victime iar în acest moment acel rău devine din necunoscut cunoscut, din rău bun. Ceea ce odinioară e rău devine bun prin cunoaștere… => răul e doar ceva ce nu-l cunoști în totalitate, Raul e necunoașterea… iar să judeci răul ca fiind “rău” nu poate dovedi decât lipasa ta de cunoaștere, pentru că odată ce cunoști adevărul toate relele de pe lume sunt doar mici pumișori de copii într-o zbatere de la necunoaștere la cunoaștere

    Nimic nu e mai rau în lume decât să iei puterea de a alege a cuiva, de a ști… SERIOS? ia stai puțin, dreptul de a alege și de a cunoaște e drept divin care nu poate fi luat… poți să te joci de-a necunoașterea în schimb, singurul care-ți poate impune limite ești tu însuți, tu poți să-ți impui ce anume “nu poți”, si binen țeles că o să0-ți alegi o “acoperire” dând vina pe altcineva… dar e o joacă, un joc divin între copii inocenți… câteodată oamenii uită cât de copii sunt

    gândurile mi-s atât de încurcate câteodată, sper că ai înțeles măcar jumate din ce-am filozofat… 😉

    Like

    • Ralu Daniela says:

      Miticule, aici e lumea mea 🙂 Poți să spui ce vrei să spui cum vrei să spui… de aceea mi-a venit ideea unei pagini în care, la rândul meu, îmi aștern gândurile sau îi citez pe alții care mă inspiră. Dacă nu există dialog și puncte de vedere diferite eu de unde învăț să mă cunosc și să îmi limpezesc unele aspecte? Oamenii de dialog mă ajută pe mine extrem de mult să ajung la esența unei definiții, fără a folosi cuvinte prea multe. Subiectul răului îl voi posta într-un subiect distinct pentru că și eu de-abia acum mai mai lămurit puțin. Pe curând, deci 🙂 !

      Like

Leave a Reply

