TE-A IUBIT CINEVA NECONDIȚIONAT ?


fluturi in decembrie
Știu că tăcerea e de aur și conține toate răspunsurile… nu te întreb din curiozitate, ci pentru că dialogul este unul dintre cele mai frumoase daruri ale noastre. M-aș bucura să primesc părerea ta 🙂 !

Ce copil sunt! De parcă am uitat că nimeni nu mi-a răspuns la întrebarea ,,ce este iubirea ?”! Nu există un răspuns, ea vine pe aripile Grației, vorba lui Rumi. Știu doar un singur lucru: primul om care m-a iubit necondiționat m-a molipsit în așa fel încât mi-am dat seama că totul era în mine. Omul care te iubește necondiționat este plin de Dumnezeu, devine Fiul Său în măsura suficientă să te trezească și pe tine la realitatea care ești. Deschide ușa inimii și uită ce crezi despre iubire… Eu aștept până în ultima clipă, căci orice clipă poate fi o eternitate și orice eternitate doar o clipă!
Sau, cum spune unul dintre prietenii mei, ,,Orice clipă înseamnă un timp și orice suspinare poate fi o rugăciune.” (Arsenie Papacioc)

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

