PENTRU CINE A ÎNFLORIT FLOAREA DE CACTUS ?


cactus

“Copacii infloresc, nu este o afacere; stelele sclipesc, nu este o afacere, și nu trebuie să plătești nimic nimănui pentru asta și nimeni nu cere nimic de la tine. Vine o pasăre, se așează la ușa ta, cântă un cântec și nu-ți cere nici un certificat și nici un semn de apreciere. A cantat cântecul și apoi pleacă fericită în altă parte, fără să lase vreo urmă.”

Cam lung motto-ul, dar se înscrie pe linia monologului meu 🙂 Ideea cu floarea de cactus mi-a dat-o cineva, nu contează numele, așa cum nu contează nici eticheta cu numele meu. Când m-am născut nu aveam niciun nume, eram eu cea care eram. Să trec la floarea care înflorește ÎN DEȘERT. Ea știe că e acolo și nu are nimic împotrivă. Când îi vine vremea înfloritului dă ce are ea mai bun… culoare, miros, cântec, formă. Iată că vine cineva… se oprește, o admiră, o miroase, începe să viseze … ,,pentru mine a înflorit acest cactus în pustietatea asta!” Omul stă ce mai stă și își vede de drum. Iată că vine cineva… trece pe lângă floare fără măcar să o vadă. E îngândurat… iubita nu-l mai iubește, îl va părăsi. Iată vine cineva… e atât de cald că vede în fața ochilor numai oaze pline de apă, cactusul nu se ridică la înălțimea căutărilor și scrutărilor trecătorului. Iată vine cineva… miroase floarea și strâmbă din nas… nu seamănă cu mirosul de coco-channel pe care îl știe atât de bine. Iată vine cineva… o privește consternat: și-a găsit să înflorească în austeritatea și nebunia asta! 

Câți trecători, tot atâtea reacții. Am trecut și eu și am vorbit cu floarea de cactus, și iată ce mi-a comunicat (hihihihi, uite-mă făcând channeling pentru o floare 🙂 ) : înfloresc aici și acum pentru că acesta este destinul meu; înfloresc pentru toți și pentru nimeni; natura mea nu este afectată cu nimic de către trecători și gândurile la fel de trecătoare, însă nu pot nega că mă bucur cu cei care se bucură și mă întristez cu cei triști; cei care nu mă văd nu au ochi să vadă decât ce vor ei, oricâte flori aș avea eu; cei care nu mă aud nu aud decât ce vor ei…

Uite că m-am molipsit de la tine omuleț 🙂 Am vorbit mult pentru o floare 🙂 

Îmi doream sfaturi de la floarea de cactus și ea, bucuroasă, mi-a spus: există un timp pentru fiecare stare în parte; vremea seminței să renunțe la ea pentru a străbate drumul spre lumina soarelui; vremea ploii, mai rar 🙂 , dar nu te speria e tot spre binele creșterii tale; vremea întunericului, la fel, rămâi în pace, bucură-te în tristețea lipsei iubitului tău soare; vremea arșiței care te va învăța să apreciezi vremea ploii pentru acumularea de apă necesară altui timp; să scurtez :), vremea înfloritului 🙂 nu pentru că n-ai fi frumoasă și utilă fără flori, dar asta ai primit… toți primesc darul vieții… nu există semeni proști care trebuie învățați să înflorească… există un timp al fiecăruia… tu taci… să vorbească pentru tine parfumul tău care se va răspândi în cele patru zări și de-asupra ta!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to PENTRU CINE A ÎNFLORIT FLOAREA DE CACTUS ?

  1. Floarea asta e prea frumoasă să nu fi înflorit pentur mine 🙂

    Like

Leave a Reply

