DIAGNOSTIC: ,,Doamnă, Dumnezeu vă iubește mult!”


Image

Ați mai auzit un medic vorbind așa? În ultimele zile am trăit clipe deosebite. Martor la miracolele Vieții. Am intrat în cabinetul medicului care, uitându-se la proba palpabilă, a afirmat: ,,Doamnă, Dumnezeu vă iubește mult!” Nu este vorba despre mine, ci despre cineva foarte apropiat mie.

Nu pot să nu scriu despre asta, despre ce am aflat în inima mea. Desigur, am început să mă gândesc la Iisus și vindecările lui miraculoase, la minuni, la motivul pentru care ne-a spus că de ai nevoie de minuni, atunci nu o să crezi niciodată. Pe de altă parte tot el mai spunea să facem întâi fapta, apoi să vorbești despre Iubirea Tatălui, despre bate, cere, crede că ai și primit.

Persoana despre este vorba mai sus a trecut pe lângă moarte a doua oară și a scăpat ca prin urechile acului. Miracolul primei ,,scăpări” a trecut neobservat pentru că s-a împletit cu încrederea în medicină, medic, etc. Însă, după trecerea de încercare s-au intensificat rugăciunile personale și rugăciunile împreună. Niciodată nu vreau să prevăd rezultatul unei rugăciuni, pentru că știu că Dumnezeu știe cel mai bine ce îi trebuie fiecărui om, însă a te ruga împreună sau a te ruga pentru altul este ceva care depășește așteptările omenești și logica mea liniară!!! Nu mai număr situațiile în care am văzut puzzle-ul cum se completează! Aparent, omul interpretează ca neșansă, însă pictura finală este de-o măiestrie Divină.

Am înțeles cum luăm ca ceva firesc și normal respirația și sănătatea, iar când se produc dezechilibre realizezi cât de scumpă e fiecare clipă. Boala ca dar! Medicul a întrebat-o pe pacienta lui: Doamnă, totuși, vă rog să-mi spuneți ce ați făcut atunci când ați simțit schimbarea dramatică în corp? Ea a răspuns: o fracțiune de secundă mi-a fost frică, după care am acceptat ce se întâmplă, m-am gândit la Dumnezeu și m-am liniștit. Personal, fac remarca că de s-ar fi instalat frica ar fi fost altul deznodamântul.

Vorbisem de multe ori despre cât ne iubește Dumnezeu și că noi nu ne iubim viața pe care ne-a dat-o așa cum o face El. Acest adevăr, acum simt și mai bine, ne-a invadat ființa. Prima mea reacție la ,,diagnostic”  a fost să cânt… în inimă aveam bucurie și cuvinte de slavă și mulțumire lucrătorilor care au avut grijă ca totul să fie așa cum este acum, adică liniște și pace.

Prieteni ai mei, nu știu cât reușesc să transmit din ceea ce simt, însă încercați puterea rugăciunii… simple, din inimă. Rugați-vă pentru familiile voastre, pentru colegii de serviciu, pentru oamenii din țara voastră, pentru toată omenirea… fără excepție… viața mea s-a schimbat cu fiecare zi de când fac acest lucru… miracolele îmi umplu fiecare zi…

Cunoști oamenii potriviți la locul potrivit… Planul este în cele mai infime detalii perfect!

Slăvit fie Numele Domnului Dumnezeu în mine, în voi toți… facă-se Voia lui, iar Împărăția Lui să fie aici pe pământ… adică fiecare dintre voi să o locuiți și să o întregiți cu Împărația din voi… fără iubirea unuia dintre noi, Lumea Lui nu e completă!

Să fiți binecuvântați întreaga Viață… Veșnic! 

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to DIAGNOSTIC: ,,Doamnă, Dumnezeu vă iubește mult!”

  1. Cine binecuvanteaza o data primeste inzecit . Binecuvantari cu bucurie si de la mine .Minuni sunt la tot pasul pentru cei ce cred .Crede si nu cerceta ! Sanatate ,pace ,iubire ! Din suflet pentru suflete !

    Like

Leave a Reply

