FOSTUL RĂZBOINIC AL LUMINII


Războinicul luminii a trecut prin atâtea experienţe, încât astăzi a ales altfel. I s-a spus să nu scoată sabia, că de sabie va avea parte şi el… şi părinţii ne dau sfaturi, dar cine ascultă până nu se loveşte singur de pragul de sus.

Am fost învăţaţi să luptăm: lupta cu noi, lupta cu lumea văzută sau nevăzută. Da, lupta cea dreaptă, dar tot luptă!!! Învingi azi, însă mâine ai parte exact de ceea ce ai sădit. Asta e Legea! Şi ea nu ocoleşte pe nimeni, sfânt sau ne-sfânt. Prin luptă se întăreşte răul care azi pare a fi înfrânt. Cel puţin de 2000 de ani asta se repetă în forme din ce în ce mai rafinate…

Te întâlneşti faţă în faţă cu încremenitul în ne-iubire, în trecutul lui plin de răzbunare, fără de Dumnezeu, în afara timpului Său… Ce face războinicul? Se crede războinic, crede că are ceva de rezolvat prin uneltele pe care le deţine… chiar şi judecarea celui rău este tot o armă care se întoarce împotriva ta.

Lumea te consideră slab că întorci obrazul de 100 de ori, chiar şi noi am crezut asta de foarte multe ori 🙂 Dar viaţa ne învaţă, ne aduce în faţă exact ce ne trebuie… ne-am întâlnit da, faţă în faţă… tu mă provoci, mă sperie forma ta contorsionată de lipsa iubirii… pot să-ţi răspund în două feluri. Justiţiar, căci te judec sau cu iubire, căci am aflat puterea ei infinită. Ceea ce nu accepţi şi nu înţelegi judeci, nu poţi iubi. Cine umblă noaptea nu se poate plânge mai apoi că şi-a luxat piciorul. Alegerile noastre vin la pachet cu corecţia.

Invidia pe Om, ca o creaţie desăvârşită a lui Dumnezeu de aici vine! Omul deţine un potenţial egal cu al Tatălui său. Potenţialul de iubire… adică orice încremenit în răutate la contactul cu iubirea, prin Om, prin răspunsul lui are şansa de a se întoarce Acasă. 

Am ales de la început ne-iubirea şi am venit aici, pe Pământul acesta unde nu mai poţi spune: eu îţi spun ţie, scoală-te şi fii viu! Puţini au această Credinţa Vie. Noi, oamenii am chemat la viaţă pe cei care erau liniştiţi în lumea lor întunecată. 

Mă bucur pentru fostul războinic al luminii… acum el doar iubeşte şi îi întâmpină pe toţi cu iubirea lui sferică…

Ce cuvinte! Taci cu iubire, vorbeşte cu iubire, mustră cu iubire! Iubeşte şi fă ce vrei!

 

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

