ROLUL TIMPULUI


Timpul ne-a fost dăruit tuturor pentru a ierta și a împărtăși iubirea. A mă ierta pe mine însămi, a te ierta pe tine și pentru ca tu să mă ierți pe mine. Tu și Tine poate însemna oricine face parte din Creație. Dacă suntem aici, pe pământ, majoritatea primește Timpul în acest scop. Genialitatea acestui Plan este desăvârșită. Am cunoscut copii cu deficiențe majore fizice care aduc, pentru unii părinți, mare suferință. Am atâta încredere în ceea ce face Dumnezeu, încât cred că unor oameni li s-a oferit în acest fel timp pentru a fi iertați pentru greșelile făcute și pentru a nu fi recunoscuți de cei care nu-i pot ierta. Indiferent de aparențele fizice considerate anormale, sufletul este ajutat să acumuleze lumina iubirii cu ajutorul iertării.

Mulți oameni pledează în favoarea suferinței ca indicator al intrării în grațiile Divinității. Fiecare cu experiențele lui. Într-o zi am intrat în lumea mea interioară căutând să înțeleg rostul suferinței, valoarea ei de adevăr. Am văzut și auzit cu o claritate fără echivoc vocea blândă și caldă care-mi spunea că există doar iubirea și că nu este neapărat necesar să trec prin suferință pentru a alege Iubirea și Blândețea ei infinită. Suferința vine din neînțelegerea pricinuită de vocea care pleda mult mai strident pentru separare… de mine, de tine, de noi, de Dumnezeu.

Uitarea și Iertarea sunt cele care desfac greșelile… dacă ceri ajutorul! Și el vine la prima strigare dacă toată Ființa omului recunoaște că e pe un drum greșit. Ghemotocul de fire încâlcite a fost descâlcit, rearanjat pentru ca lumina Iubirii să curgă liber și natural.

Lipsa de Iubire densifică, pietrifică, contractă Ființa… apoi vine ziua când toate celulele strigă în cor: Doamne ajută-mă!

Și uite așa începe Viața, în Timp, puțin câte puțin până devine un Amazon curgător spre Marele Ocean!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

