EU TE-AM FĂCUT DIN IUBIRE


Părinții ne-au dat naștere nouă, iar noi la rândul nostru dăm naștere fiilor noștri… niciodată fiii nu-și crează părinții. Fiimea sporește prin extinderea creațiilor noastre… la fel cum am fost și noi făcuți, DIN IUBIRE. M-am gândit la părinții mei și ce-ar gândi ei dacă m-ar vedea pe mine, copilul lor, că nu știu cine sunt și , ca atare, îmi aduc în realitate toate iluziile cu toate consecințele lor… unele pot fi coșmaruri 🙂  Ce-ar face părinții mei? Mi-ar scoate în evidență toate greșelile și erorile, sau mi-ar spune simplu ,,fă doar așa, și-ți va merge bine!” 

Hotărât lucru, când nu știi cine ești intri în labirintul vieții unde de foarte multe ori stai față în față cu alt zid obturându-ți vederea. Atunci când comunicarea cu Dumnezeu a fost întreruptă a apărut comunicarea pe orizontală, cu mine, cu o voce care pledează mereu pentru separarea de cel care mi-a dat viață. Conflictul în mine e garantat pentru că tot în mine mai este o Voce numai pentru unitate pe care nu o pot înlătura, căci ea e vocea pentru Adevăr, pentru Iubirea desăvârșită. Adică nu pot face din mine ceea ce nu sunt, indiferent cât strigă vocea Eului meu. Adevărul e în mine, dar nu-l aud… până când îl aud 🙂

Vocea fabricată de mine, ne-veșnică, se târguie pentru că ea crede că are ceva căpătând de la alții… ,,alții”  căci eu mă cred diferită 🙂 Vocea dăruită de Dumnezeu Tatăl, veșnică, nu poate concepe altceva decât să dăruiască, pentru că asta e legea divină a creației… sporirea Împărăției prin împărtășire. Eu pot să mă autoexclud din această Împărăție crezând că mi-am făcut altă împărăție în care am legea mea, a târguielii 🙂

Când îți dai seama pe ce drum ai apucat și ce haos e în lumea ta zăpăcită, fără Dumnezeu, deja începi să vrei să faci alte alegeri. Ceri ajutorul și El vine cu bucurie. De unde vine ajutorul nu se recunoaște decât Adevărul… pacea și bucuria veșnică. Nu e nimic de făcut, căci de acum încep să-ți fie desfăcute credințele eronate. 

Te crezi un copil nedemn de părintele tău prin ceea ce ai gândit… despre făcut nu mai vorbim, e deja târziu. Dacă vine un om și-ți spune că ești copilul mult-iubit al lui Dumnezeu și că te-a făcut perfect… fiecare își știe reacția 🙂 Dar acesta este adevărul care schimbă mintea! Schimbă credința moartă în credința vie și dincolo de ea: ești viu.

Este adevărat, ajutorul este de dorit cu toată ființa. Știi acum că ai 2 voci, sau 2 stăpâni. O perioadă mai asculți în 2 direcții, însă îndoiala asupra vocii tale personale va face să asculți din ce în ce mai mult vocea valabilă pentru toți, cea a Adevărului. Vigilența manifestată pentru a-mi apăra credințele false altă dată, se transformă în vigilență pentru Dumnezeu. E necesară până treci dincolo de ea. Vigilența nu este pentru adevăr, ci ca protecție împotriva iluziilor. Necesită efort până înveți că efortul însuși nu e necesar.

Recunoașterea adevărului că suntem Copiii iubiți ai lui Dumnezeu nu necesită efort… fiind un adevăr nu mai vorbim de nicio protecție.

Și atunci nu sunt cuvinte vii acestea: dacă sunt în și cu Dumnezeu, cine poate fi împotriva mea? 🙂 Mda… poate doar eu… da, între mine și Dumnezeu și o comunicare perfectă cu El stau chiar eu 🙂

Te iubesc!

 

 

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

