ȚI-E FRICĂ DE VINDECARE ?


Fiecare să se întrebe! Studiind cuvintele și faptele Fratelui nostru mă întrebam, odată, de ce nu alergau toți să se vindece? De ce spunea credința ta te-a vindecat și să nu mai faci ce făceai. Acum, după ce am ales și am cerut experiența de viață, mi-a fost dat să înțeleg câte puțin.

Pe unii îi sperie chiar cuvântul Vindecare, alții nu-și recunosc nevoia de vindecare, ei nu sunt bolnavi, sunt doar nefericiți și nemulțumiți. Toate încep de la ce cred eu că sunt. Dacă mă cred trupul meu atunci boala e normală și învăț greșit că el poate fi atacat, nu este invincibil. Învățând că boala e reală, cred cu putere că pot ataca pe fratele meu prin trup. 

Trupul nu mi-a fost dat să atac sau să fie atacat, ci mi-a fost dat spre comunicare cu tot ce mă înconjoară, spre a-mi purta scânteiuța divină și a uni, nu pentru a separa. Există în noi o voce foarte stridentă care izbucnește în hohote de râs dacă o pui sub semnul îndoielii și îi spui că nu crezi în boală, că ea nu există. Vocea eu-lui meu își asigură existența prin necredința mea în Perfecțiunea Creației lui Dumnezeu.

Singura Vindecare completă și durabilă survine atunci când alegi să ieși din frică și să alegi iubirea. Mi-e frică de vindecare căci vindecarea înseamnă a renunța la mine, la credințele mele false despre adevăr și realitate. 

Personal am această credință: nu există singurătate! nu eu m-am făcut pe mine, fără a mă uni cu Fiul lui Dumnezeu, nu pot înțelege nimic. Eu-l nici nu are întrebări serioase, dar nici măcar un răspuns!!! Atunci când aleg să nu gândesc cu mintea Hristosului, separarea aduce boala și suferința. Măsura în care văd și înțeleg că nu-s pe cont propriu și mă simt cu și în dumnezeul din mine și cu Tatăl nostru, este măsura sănătății mele sufletești și mai apoi trupești.

Când te văd pe tine bolnav întăresc în mine credința în boală și atac. Ce văd în frații mei, aceea văd și în mine. Toate bolile au o singură cauză: frica că ai fost abandonat, că poți fi despărțit de Dumnezeu, că poți funcționa fără El, că ai greșit atât de tare că meriți boala pentru că EL nu te Iartă și te pedepsește 🙂 Știm cu toții cine e în stare de o asemenea gândire, transformată în credință! Și cum mintea noastră a fost înzestrată cu o putere fantastică, ceea ce gândim aceea și suntem și avem!

Credința ta în Viață și Sănătate te-a Vindecat, Credința ta în Moarte și Boală te-a scos în afara Împărăției! Vindecarea prin Duhul Sfânt are la bază o contribuție infimă din partea omului: schimbarea minții, prin renunțarea la iluziile asupra a ceea ce ești și ce funcție ți-a dat Dumnezeu. Prin renunțare… să mori înainte de a muri… să te naști a 2-a oară… 

Credința este verificată din când în când… adică, există ceva pe lumea asta care să mă scoată din pacea interioară, din bucuria de a trăi? Examene am, că altfel nu eram pe aici! Veridicitatea acestei concluzii, pentru mine desigur, am trasat-o citind despre Iov… era în și cu Dumnezeu… și totuși lepra, cea mai izolantă de mediul oamenilor de atunci, i-a cuprins trupul. Acest om a trecut peste această încercare… fără medicină, medici, medicamente… în pustiu… și totuși… a trăit și a avut urmași mult timp după ,,boală”.

Așa cum mai gândeam acum ceva timp… Împărăția și confirmarea că ești în ea este prezența Păcii, Liniștii, Bucuriei… Încrederii totale că El, cel care a rostit Eu sunt cu voi până la sfârșitul veacurilor și Pacea mea v-o las vouă face, și acum, exact ceea ce a promis.

Mulțumesc Sfântă Treime pentru Viața noastră!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

