CINE ŞI CU CE TE JUDECĂ ?


Cine sunt eu să te judec pe tine? Cu ce te judec eu pe tine, oare nu cu mintea mea cea mică care crede că știe, când de fapt nu știe nimic despre nimic? Nu mintea asta mică, alimentată de tot felul de judecăți m-a făcut să-mi văd viața lipsită de sens și bucurie? Atunci, cum îndrăznesc să-ți spun ție unde greșești? Recunoscând o greșeală în tine întăresc existența iluzorie și nefirească a aceleiași greșeli în mine! Ce voi condamna la mine, voi condamna și la tine. Mintea asta pitică care a încurcat toate ițele, este ea în stare să corecteze greșelile ei proprii? Oare nu Duhul Sfânt, pe care-l chemi în ajutor, știe să descurce adevărul din mine de ne-adevăr? Aș mai greși eu dacă l-aș lăsa pe el să-mi ghideze percepțiile minții nevindecate? Dacă eu mă văd pe mine altfel decât un copil al lui Dumnezeu, așa te judec și pe tine: că ești orice altceva, numai fratele meu nu. Ceva din mine nu mai îmi dă voie decât să te văd ca pe egalul meu. Un egal căruia nu-i mai adeveresc gândirea atacatoare. Știu că nu pot fi atacată, decât dacă adorm la loc, iar ceea ce-mi faci tu, adormit fiind, aleg să nu văd, pentru că am o slabă idee acum despre ce este vorba…
Cea mai înaltă măsură este asta: ce gândesc despre tine, despre mine gândesc. Ce-ți fac ție, mie îmi fac. Întotdeauna pacea, liniștea și bucuria vieții mele depind de această alegere în fiecare clipă. Nu există odihnă pentru cei care dorm… odihna o cunosc numai cei ce se trezesc :)

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

