CINE E PROFESORUL MEU?


Adame, cine ți-a spus că ești dezbrăcat? De ce te ascunzi? Cine te-a învățat VINOVĂȚIA? Ce și cine se crede că este Fiul meu prea-iubit? I-am dat să aleagă și el a ales NEASCULTAREA, fuga din fața Mea. Fiul meu, omul, se crede tocmai de aceea un păcătos, un vinovat care merită să fie nimicit…

Mi-a trimis un Profesor-Învățător care m-a văzut așa cum m-a lăsat Dumnezeu, nevinovată, căci nu știu ce fac încă… și așa ne-a văzut pe toți. Profesorul meu mi-a spus că sunt ca El, pentru că Iubirea Lui m-a inclus și pe mine în Ființa Lui, nu m-a exclus. Așa m-a învățat El ce înseamnă UNU, nu doi. Mi-a spus că pot face tot ce-a făcut El pentru că fiind amândoi Copii ai aceluiași Tată, avem aceleași daruri.

Profesorul meu m-a învățat că El nicio clipă nu s-a îndoit că este cine este, Fiul Tatălui Lui. Pe Tatăl Lui îl vede în mine și în toți Frații Lui. Asta a învățat pe toți, ceea ce era… mai jos de această Credință nu a coborât. A întins mâna oricui, așa cum o întinde și astăzi, pentru a ne învăța cum să-ți reamintești să fii cine ești cu adevărat: Fiu de Dumnezeu, din fiu al omului. 

Profesorul meu m-a învățat că nu există boală, vindecarea find instantanee… pentru Profesorul meu boala este o iluzie dată de mintea ne-întreagă, ne-unitară, mintea care se crede în afara Minții care a generat-o. M-a vindecat și a spus să nu mai fac ce făceam, adică să nu mai gândesc fără Dumnezeu. Am tradus eu păcatul ca fiind gânditul, vorbitul, făcutul fără de Dumnezeu. Adică e păcat să trăiești altfel… Învățătorul mi-a spus să mă bucur… am tradus eu că bucuria de care vorbește El este aceea care izvorăște din seninătatea și curățenia minții și inimii mele.

Pildele pe care ni le-a dat tuturor se adresau minții noastre, un limbaj simplu cu semnificații pe cele 3 nivele de manifestare: trup, suflet, duh.

Mai presus de orice, Profesorul m-a învățat că singura realitate a lumii în care trăiesc este Iubirea, atât… restul sunt iluziile din mintea noastră devenite realitate personală, o construcție lipsită de viață, supusă ,,morții,, prin contactul cu adevărul. Dacă El a iertat pe toți ,,agresorii,, Lui știind că nu știu ce fac, atunci ne-iertarea și învinovățirea de sine m-a oprit și mă va opri întotdeauna să mă văd ceea ce sunt: Copilul lui Dumnezeu… copil… copil care se judecă, ajutat de lumea din afara lui să se judece, să se vadă un neputincios, un păcătos de neiertat 🙂  Așa l-au judecat și pe vremea Întrupării Profesorului meu… NEVINOVĂȚIA lui era o blasfemie care a justificat uciderea Lui. Îndrăznește să te declari nevinovat și vei vedea! 

Profesorul meu m-a învățat, deci, că ești nevinovat prietene al meu… că nu știm ce facem până nu ne lăsăm definitiv în Mâinile Lui, până nu renunțăm la sistemul nostru dement de gândire… de a face din iluzii realitate, obturând vederea Realității lui Dumnezeu.

Putem greși toți, căci aici învățăm să ne reamintim că suntem toți Fii de Dumnezeu… a făcut El altceva? Noi am făcut din noi altceva. Greșelile mele și ale tale le dau Duhului Sfânt pentru a le desface și a le reinterpreta. Nu te infiora tot că am fost  învățată nevinovăția mea: bucură-te! căci acum pot să te iubesc, oricine ai fi căci am înțeles cine ești… orice gând de judecare sau învinovățire din mine îl proiectez pe Fiul lui Dumnezeu… chiar dacă el nu știe încă cine este cu adevărat… însă, îmi ajunge că știu eu.

PROFESORUL MEU ESTE IISUS CRISTOS, CRISTOSUL VIU DIN TOȚI… Cristosul care a promis că e cu noi toți și că cel care va alege să pună în practică cuvintele Vii, îl vor cunoaște pe Tată. Căci Fiul și Tatăl UNA sunt în veci! A promis că mă pot cunoaște pe mine însămi, doar să aleg acest drum… ajutoarele sunt bucuroase de alegerea omului.

Doamne, vreau să învăț să iubesc ca tine… acesta este Scopul Vieții mele în care nu văd Timp și Spațiu… peste tot vreau ochi să te văd pe Tine cu tot ce e al Tău… să fiu ca Tatăl Meu… așa să-mi ajuți, după inima mea… vorbele sunt cum sunt… te iubesc!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

