TESTUL ADEVĂRULUI


E atât de simplu și de clar: să rămâi în pace desăvârșită atunci când îți întâlnești semenii față în față sau când ți-i aduci în gânduri. Am mai comunicat asta în vorbire, iar reacțiile au fost chiar și de rezistență, de iritare din partea unora. M-am văzut pe mine în alte timpuri când nu înțelegeam… când înțelegi cunoști și devii pace, nu mai ieși din alegerea aceasta conștientă, căci nu mai ieși în afara ta, ești mereu acasă, în tine… ființezi din centrul tău. Centrul tău, în pacea căruia are loc o întâlnire sfântă. 

Primul pas a fost, este și va rămâne alegerea păcii ca mod de funcționare zilnică. Dacă asta mi-am dorit cel mai mult și asta voiesc, am primit și instrumentele necesare. Și ce să vezi, surpriză 🙂 NU MAI JUDECA PE NIMENI, NICI MĂCAR PE TINE, că n-ai cu ce! Lasă-mă pe mine să te re-învăț ceea ce vezi, auzi și simți. Nu știi nimic, pentru că profesorii tăi de până acum te-au învățat că irealitatea este ceva real… da, așa este doar pentru tine… adevărul e pentru toți, universal valabil! Hai să-i zicem că asta e Vocea Sinelui Suprem, iar eu îi voi spune întotdeauna Duh, în legătură permanentă cu cel care l-a creat. Și tu ai vocea asta… toți o avem… unii nu știu de ea, alții au auzit de ea dar nu cred decât în vocea lor proprie. E bună și vocea mea… dar numai pentru a mă învăța că până nu se unește în același scop cu Vocea divină din mine, vorbesc numai parascovenii… pare a avea logică gândirea care-l exclude pe Dumnezeu, dar sistemul de la baza acestei gândiri este fără nicio corespondență în adevăr, în realitatea adevărată.

Pacea s-a instaurat când am recunoscut, chiar cu bucurie, că mă bazam pe mintea mea care, crede ea, știe atâtea! Nu știe nimic! Experiențele și programa de învățare din trecut sunt, cu adevărat, ale trecutului. Nimic nu se mai aplică în prezent, pentru că tot ce am judecat singură e nimica! Așa mi-a permis viața, să cred că am dreptul să judec. Hehehehe ce glumă bună! Funcția mea pe aici nu este judecata cuiva sau a ceva. Dreptul Judecător este altul… Altcineva are funcția asta.

Fac remarca că în mediile spirituale se tot accentuează că cererea de ajutor, rugăciunea la Dumnezeu sau la Hristos demonstrează că îți dai puterea în afară… ,,bazați-vă doar pe voi, voi sunteți tarii”. Ce glumă, pentru mine! Da, avem toată puterea de la Dumnezeu, dar asta atunci când nu-ți dezlipești mintea, inima, toată Ființa de El. Asta e puterea mea egală cu a oricărui om. Puterea asta care nu este un scop ci o consecință a comuniunii cu dumnezeul din mine și cu Dumnezeu… duhul meu și al tău este scânteia pe care nimeni și nimic nu o atinge cu vinovăția și cu lipsa de inocență. Acum știu că-s un întreg… cu părți care pot scădea, părți care te îndepărtează de Cer. Știu că aleg unde mi-e comoara. Știu că e în regulă să am partea care nu dorește pacea permanentă… ea nu poate să stea liniștită… natura ei este schimbarea. Însă duhul fiecăruia știe asta și ne îmbrățișează cu iubire, blândețe… ne învață că El este prietenul care nu ne lasă niciodată, prietenul îndrăgostit iremediabil de sufletul nostru, care așteaptă să ne reamintim de El și să ne bucurăm veșnic de partea noastră Veșnică, de Esența noastră comună, care dincolo de orice formă face din noi toți un întreg… un Unul cu Dumnezeu.

Condiția Împărăției este Pacea desăvârșită… Împărăția este în noi și nu strigă pe ulițe ,,uite-mă!” … am început cu dorința arzătoare de a da la o parte tot ce acoperea pacea din mine… dar esențial este că nimeni, niciodată nu a fost sigur pe această Cale. 

 

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to TESTUL ADEVĂRULUI

  1. adicherish says:

    de acord cu teza! convingerea e ferm expusa! 🙂

    Like

  2. Ralu Daniela says:

    De acord cu acordul tău 🙂 Convingerea mea fermă comandă comportamentul 🙂 Cea mai mare bucurie o simt atunci când rămân fără cuvinte… ca acum.

    Like

Leave a Reply

