METODĂ DE PROTECȚIE PERFECTĂ


Această metodă este infailibilă și foarte ușor de aplicat de către oricine, indiferent de credința religioasă 🙂 Este vorba despre schimbarea modului de a gândi, care trece de la vinovăție la nevinovăție. Nu e timpul pentru unii să creadă, dar e timpul pentru alții să spună lucrurilor pe nume. Gândul, vorba, fapta și comportamentul deficitar sau nearmonios cu toți cei din viața noastră și cu noi înșine, împreună cu relația personală cu Dumnezeu, afectează pe toți/toate din lumea mea/ta. Nevinovăția, adică inocența Ființei mele, nu are nevoie de protecție. PROTECȚIA PERFECTĂ ESTE metoda prin care  UIȚI DE PROTECȚIE 🙂 Când totul e curat în mine și nu ies de pe Calea aleasă, ce treabă mai am, ce palmă mă mai atinge atunci când vin inconștienții cu gândurile, vorbele, faptele și comportamentele grele, pline de năduful și transpirația obositului de atâta învinovățit în stânga și dreapta. Sau sudoarea invidiosului care e supărat doar că exiști 🙂 Când știu cu cine am dat mâna și ce tată mi-am ales tot ce vine are un scop precis pentru creșterea mea frumoasă. Atunci îți recunoști misiunea… iar din misiune poate face parte orice. Însă, nevinovăția mea mă va ține departe de a găsi vinovați pe undeva, cândva. Și atunci primești și îți asumi funcția și rolul care singur l-ai ales înainte de a veni aici… dar, ai uitat.

Un vis din care ieși când ți-a sunat ceasul Deșteptării! 🙂

 

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

10 Responses to METODĂ DE PROTECȚIE PERFECTĂ

  1. Cristian says:

    adevarat! puritatea, inocenta …, pot fi si sunt protectie perfecta 🙂 pe care n-am avut intelepciunea de a o pastra; iar regasirea vesmintelor, ce n-am stiut a pretui, e inmiit mai grea caci drumul catre casa e carare printre spini, pietre ascutite, hauri adanci si locuri unde soarele nu poate incalzi o palma de pamant … si nici n-am pomenit de cei ce vor ca sa ne piarda …

    Like

    • Ralu Daniela says:

      ,,…caci drumul catre casa e carare printre spini, pietre ascutite, hauri adanci si locuri unde soarele nu poate incalzi o palma de pamant …,, … CU ATÂT MAI MARE BUCURIA AJUNGERII, ÎN SFÂRŞIT, DESĂVÂRŞIŢI ÎN ,,LUPTE,, GRELE, ACASĂ 🙂 Până atunci ne vom întări reciproc, sau nu? Glumesc şi eu… Cristian…

      Like

      • Cristian says:

        o singura Cale! desi de-ntrebi oamenii, in parte pe fiecare, iti par ca deslusire mai multe cai, poteci, carari …; ne-am intalnit si ne vom intalni din nou in urzeala timpului ce nu are varsta 🙂 ne vom intari in lupta, singuri dar si reciproc;
        cu ce calatoresti mai des? cu trupul, cu mintea, cu inima, etc., ori poate chiar cu totul … 🙂

        Like

    • Ralu Daniela says:

      Ultima întrebare este foarte drăguță 🙂 Știi de la tine :), dar îți răspund. Cu trupul călătoresc destul de des cu toate mijloacele de transport (mai rar vaporul), în rest ar fi trist să nu călătoresc cu tot ce am. Inima mi-a înfrumusețat mintea, uneori călătoresc împreună, alteori mintea tace de parcă nu mai e, nu mai e vorba de călătorie… o rămâne numai inima în care intră tot? Am îndrăznit să experimentez a fi conștientă că sunt și ,,aici” și peste tot în același timp. Spațiul devine imens, întâmplările vieții obișnuite amănunte…m-ai poetizat 🙂 sau inspirat? Mulțumesc, oricum, prietene!

      Like

      • Cristian says:

        ai dreptate, nu asteptam un raspuns in scris …, dar am primit se pare si, si … 🙂 sa te inspir, a fost se pare, intentia ce am avut si a plecat, calatoare fiind catre adresa-ti marturisita … 🙂

        Like

  2. calinakimu says:

    Buna…Ralu…
    Ce este “perfect” in lumea noastra atat de “imperfecta” ? Poate…perfectiunea imperfectiunii…?!
    A constientiza “binele si a ignora “raul”…nu se poate face cat ai bate din palme, sau doar este suficient sa-ti doresti sa se petreaca …
    Placebo…versus… nocebo.
    Spui : “cand totul este curat in mine”…?! Pai daca totul este curat si constientizezi acest fapt…GATA ! Ura si la…”casierie”… Pana la acest “totul” este de facut aproape…TOTUL.
    Ma sfatuiai, oarecum malitios…sa nu ne consideram mai “buni ” decat suntem. NU ma consider astfel, chiar daca am aflat prin EXPERIMENTE personale multe “taine”…Ele stau si asteapta pentru a fi dezvaluite. Sunt la indemana TUTUROR…Daaar…este de “lucrat”.
    In aceasta idee am postat chiar astazi un articol care vorbeste despre necesitatea patrunderii in lumile spirituale inca din aceasta clipa…inca de aici, de pe Pamant. Noi venim in subconstient cu amintiri…UITATE…Trebuie redesteptate pentru a ne continua evolutia, o evolutie nu de “dragul” evolutiei…ci din NECESITATE…Aici nu mai este vorba de “alegere”…N-AI DE ALES ! Cat exista “inca” alegere…exista inca confuzie…sau uitare profunda.

    Like

    • Ralu Daniela says:

      Traiesc Prezenta si aleg in fiecare moment sa nu uit ce sunt.
      .. din comentariul tau traduc ca nu ti-ai gasit linistea…citeste-ma cu inima si ai incredere ca stiu ce gandesc si de unde-mi vin cuvintele… multumesc de vizita 🙂

      Like

      • calinakimu says:

        De unde ai tras o asemenea concluzie transanta…?! Eu chiar CONSTIENTIZEZ linistea…dar asta nu inseamna ca o pot pretinde si altora. Relationarea presupune empatie…
        Chiar crezi ca TU judeci cu inima? Te incumeti sa discutam pe aceasta tema? Este o provocare…Eu nu mi-am permis sa “judec” organele de perceptie ale celorlalti…dar in ceea ce ma priveste am lucrat si lucrez la dezvoltarea organeor de “vazut” si “auzit”…de care tot vorbesc in articolele mele. CHIAR STIU despre ce vorbesc. Nu este nici lauda, nici orgoliu, nici mandrie. Este NORMAL. Nu lucrez de azi de ieri…
        Voi publica in curand un articol referitor la “drogul iluzilor”…Este un fel de placebo…care poate deveni nocebo…atata timp cat iluzia ramane mult deasupra realitatii.

        Like

  3. Ralu Daniela says:

    Unii pricep ce e curatenia… inocenta si puritate… fara ele nu ai iesit din corpul mental pe care functioneaza peste 60% dintre oameni.

    Like

  4. calinakimu says:

    Alo…Ralu…lasa procentele…si spune-ne ceva din trairile “curateniei”, “inocentei” si “puritatii”?!
    Vezi tu…este usor sa ne “entuziasmam” cu idealuri inalte…supercaliflagelistice…Cunoasterea incepe de la “firul ierbii”…si este urmarea unor activitati specifice domeniului ales… sustinute…cu devotiune…
    Cand aveam si eu entuziasme “navalnice”…nesustinute de trairi personale…credeam ca sunt ACOLO…in momentele de detenta spirituala, de exaltare…Usor,usor am realizat ca nu merge cu vise, sperante si idealuri inalte…fara a fi sustinute de FAPTE, FAPTE si iarasi FAPTE… Nimic nu realizezi doar din manipularea idealurilor, oricat ar fi ele de inalte, de inaltatoare.
    Spui ca traiesti “prezenta”…Explica-te…Cum s-a petrecut aceasta. Poate fi instructiv pentru ceilalti. In ceea ce ma priveste, toate evenimentele care s-au petrecut…au survenit cand ma asteptam cel mai putin…de fapt cand NU mai asteptam…Este un “dat”, nu un LUAT…Pe aceasta tema putem discuta…
    Am renuntat sa mai “caut” prin carti…Acum cotrobai prin “suflet”…Cautam vise…iar in suflete sunt REALITATILE…
    Vorbesti de corpul mental…Este cam sus…Eu am inceput cu cel eteric…si apoi cu cel astral…
    pas cu pas trebuie mers si sunt multe hartoape in drumul nostru…Trebuie pasit cu “grija”, ghidati de compasiune pentru TOT si toate…
    Este bine sa ne impartasim experientele. In sensul asta eu am o rubrica…”Calea mea”…
    M-ar bucura sa aflu cum sunt pasii fiecaruia, ce greutati intampina, ce solutii a gasit… Numai astfel putem empatiza, nu dand sentinte… Iar daca avem de spus ceva s-o spunem fara echivoc…cu ARGUMENTE…
    Altfel cum ne putem intrajutora ?

    Like

Leave a Reply

