MESAJUL DE AZI CĂTRE TOȚI ȘI TOATE


Toți cei care citiți acest mesaj astăzi veți avea o zi plină de bucuria care vine de peste tot din frumusețea ascunsă în toate. Azi veți fi iertați și veți ierta, azi toate jocurile de viață vă vor confirma că sunteți iubiți, trăind precum copiii care nu se îndoiesc de iubirea părinților lor. Azi veți trăi miracole peste tot unde sunteți. Uși deschise ca prin minune, uși închise pentru a se deschide altele spre mari surprize. Azi vă veți așeza în spațiul inimii în care voi sunteți iubitorii de tot și de toate… în această liniște și pace veți vedea cum toate vin și pleacă și cum voi acceptați cu seninătate. Azi este ziua în care ceea ce cereți veți primi fără ca vălul neîncrederii să vă împiedice a vedea măreția care ne înconjoară… căci sunteți, azi, acum, regi și regine care-și poartă sceptrul moștenit. Ia-ți coroana și pășește prin regatul tău interior drept, surâzător, împăcat cu Dumnezeu, cu tine și cu ceilalți.
Aceste gânduri-formă sunt și pentru cei care nu citesc.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to MESAJUL DE AZI CĂTRE TOȚI ȘI TOATE

  1. Sefora Cirnaru says:

    Buna ziua Daniela.
    Am stiut mai de mult ca ti-ai realizat un blog al tau.,dar nu am reusit sa intru prea des sa urmaresc ce postezi.
    Iti multumesc pentru gandurile de azi.Mesajul acesta implica o mare incredere.Incredere care sa existe fara un suport real.Doar sa ai incredere.In Divin.Sau cum spun eu,in mine insami.Eu consider viata ce am trait-o si am ajuns sa gandesc ca nimic din ce-am trait nu poate sa-mi clatine increderea ca totul este bine cu mine,cu viata mea.Doar ca,asa cum am comentat azi la File de Lumina,de multe ori viata ,conditiile de trai te poate tulbura.Dar INCREDEREA te echilibreaza.
    Multumesc si sa ai o zi buna,Sefora

    Like

Leave a Reply

