UNDE E IZVORUL PĂCII ?


                Într-o zi de vară m-am hotărât să plec la munte într-o mănăstire. Am dat căutare și ochii sufletului mi-au căzut pe Mănăstirea Arnota de pe Munții Căpățânii. Nu a răspuns nimeni la telefonul de contact. Am plecat așa, fără aranjamente… gândul meu a fost că voi sta la porțile mănăstirii până voi reuși, dar și cu celălalt gând că nu mai existau vizitatori și că voi avea parte de ceea ce căutam. Este adevărat, simțeam nevoia să mă rup de mediul obișnuit. îmi doream numai un pat și-o pătură. Am stat doar 3 zile suficiente să simt o pace adâncă… era pământul mai aproape de cer la propriu, dar și la figurat în mine. Există o băncuță în vârful muntelui de unde se vede toată valea cu casele și toată viața ei. Am stat de câteva ori acolo admirând peisajul de la picioarele muntelui. În ultima zi am stat de vorbă cu mine însămi… nu trebuie să te cauți nicăieri, nu ai fost niciodată în altă parte decât în miezul inimii tale… acolo în centrul inimii tale este acea liniște, pace și nemișcare exact ca și în mijlocul unei tornade… ai aflat unde e comoara, izvorul păcii neschimbate de nimic… de ce n-ai duce pacea aceasta peste tot, în vale ca și în deal… nu uita niciodată că împărăția e în tine! L-am găsit pe Dumnezeu care este peste tot… dar și în mine! Vocea Lui este cea mai dulce și iubitoare dintre toate câte există 🙂

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

3 Responses to UNDE E IZVORUL PĂCII ?

  1. sharabagiu says:

    Si cand sufletul a devenit perfect linistit precum oglinda netulburata a apei, atunci va putea reflecta corect marile adevaruri de deasupra fara nici o deformare. Si astfel ce e sus, va fi si jos.

    Like

    • Ralu Daniela says:

      Draga mea dragă… știi ce am mai văzut? Doar iubirea le unește pe toate câte există… sus-ul cu jos-ul, cerul cu pământul din mine… te iubesc, draga mea!

      Like

Leave a Reply

