UNDE ŢI-E INIMA?


         Aici, pe Pământ, toate Cerurile sunt prezente în Om. În tine şi în mine şi nimic nu poate fi proprietatea mea sau a ta. Rumi spune să nu ne simțim niciodată singuri pentru că tot Universul este în noi. Aici, se întâlnesc cele 3 planuri: fizic, mental şi spiritual. Stau cu picioarele bine lipite de Pământ pentru a-mi putea susține poziția capului cu ochii sufletului deschiși în sus spre frumusețea Cerului următor. De la cele mici la cele mari. Dacă ochii mei şi atenția inimii este pe primul Cer, cel al pământului, atunci comoara mea va fi aici, la nivelul supraviețuirii materiale, cu toate jocurile de viață pe care le atrag chiar eu. Acest cer e doar primul, m-am trezit depășindu-l, căci ochii s-au ridicat spre cercetarea celui de-al doilea Cer. Aici se manifestă toate emoțiile tale, ale mele, ale tuturor. Acest cer e doar al doilea, m-am trezit depășindu-l, căci ochii mei s-au ridicat spre al treilea Cer. Ş.a.m.d.

        Toate Cerurile, din ce în ce mai diafane, sunt în fiecare dintre noi. Niciodată nu a fost altfel şi nu ne-a lipsit nimic. Sigurul lucru care lipsește din ecuația Vieții este atenția noastră, care datorită neștiinței, uitării sau ignorării nu este îndreptată spre Veșnicie. Tot pragmatismul din lume este prezent aici, căci există acele cuvinte care spun că toate sunt date pe de-asupra atunci când toată Ființa ta stă cu fața spre Veșnicie.

        Nu am nimic de făcut (aici mintea e trimisă la locul ei!) şi astfel nimic nu rămâne nefăcut! Lumea nu a fost lăsată în grija nimănui, avem măsura noastră proprie. M-am gândit la Lumină şi ce face ea în Întuneric. Judecă ea Întunericul? Nu, pentru că s-ar transforma în Întunericul pe care-l judecă! Luptă ea cu cineva? Nu, pentru că Lumina știe ce este în fiecare clipă şi e conștientă că acolo unde este ea Întunericul dispare.

        Putere şi tărie, asta are Lumina. O flacără de lumânărică ajunge să lumineze şi într-un hangar… ea îţi va lumina drumul. O flacără de rug aprins îl vei vedea peste deal şi peste vale. E frumoasă şi poezia, dar aici am găsit o corespondență bună pentru mine. Singura ,,luptă,, este unde e atenția şi Prezența mea. Puterea şi tăria pe care o văd eu stă numai în păstrarea la modul permanent a iubirii care trece prin mine şi mă umple. Mă umple pentru a putea fi dată mai departe… oricui şi oriunde. Acolo unde am preferințe este semnalul că nu sunt în fluxul Vieții, băltesc şi mirosul meu nu va mai fi de zambile, de exemplu. Voi mirosi şi voi suna altfel, iar în crengile mele pleoștite îşi vor face cuib ciorile (să mă ierte ciorile 🙂 ).

       Puterea şi tăria, cel puțin pe Pământ nu o are omul pentru fala şi mângâierea mândriei şi orgoliului lui, deși se poate şi asta pentru a primi lecția rătăcirii şi căderii cât mai de sus posibil, în măsura direct proporțională a carențelor. Puterea şi tăria este dată pentru lucrul celor divine dimpreună cu tot cosmosul şi existențele lui văzute şi nevăzute. M-am bucurat întotdeauna, şi mă voi bucura permanent, de ajutorul celor din planurile superioare. Să învățăm împreună că doar iubirea există cu adevărat, că ea zidește şi este singura soluție la toată dizarmonia din mine… şi cu fiecare în parte, care nu se vrea pierdut, singura soluție la dizarmonia din lume.

      Nu am venit singuri aici. Dacă Rumi are dreptate, tot ceea ce există este şi în mine. Văd răul? Sigur el este în mine. Acceptând că nimeni nu este mai bun decât altul, şi că avem cam aceeași problematică de bază (funcționarea pe alte frecvențe decât cele dumnezeiești), înseamnă că doar împreună vom reuşi. Cum? Ațintindu-mi ochii şi păstrându-mi inima în Cerul Duhului meu. al scânteii lui Dumnezeu din mine şi din tine, înarmându-mă de jos până sus cu armura iubirii… atâta iubire încât la contactul cu lipsa iubirii pe care o percep în fiece parte interioară şi exterioară să fiu capabilă să răspund binecuvântând şi rămânând blândă, dar fermă, canal curat pentru Ultimul Cer.

      Are perfectă dreptate, Doctorul inimii trupurilor, sufletelor şi duhurilor noastre: bolnavii au nevoie mai mare de Vindecătorul lor, decât cei sănătoși. Sănătoșii, dacă sunt cu adevărat sănătoși îi recunoști prin grija şi mai mare acordată celor care încă nu știu ce îşi fac lor înșiși.

     Toată frumusețea şi bucuria este atât de aproape, în noi, încât şi o singură clipire a ochilor este deja prea mult 🙂

     Sănătate trupească şi sufletească, bogăție de iubire şi măreţie din smerenie urez tuturor, dar şi mie!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
Aside | This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to UNDE ŢI-E INIMA?

  1. calinakimu says:

    “Întunericul”…există doar prin…absenţa luminii. El…întunericul de fapt NU EXISTĂ, nu are existenţă proprie…

    Like

  2. Ralu Daniela says:

    Așa este, însă el, ca iluzie, pare foarte real… de aceea să fie lumină e adevărul și viața… te îmbrățișez!

    Like

Leave a Reply

