CARE E REALITATEA?


    Și a zis Domnul Dumnezeu:,,Iată Adam s-a făcut ca unul dintre Noi, cunoscând binele și răul. Și acum nu cumva să-și întindă mâna și să ia roade din pomul vieții, să mănânce și să trăiască în veci!” 

    Răul nu există până nu renunți la bine. Însă, dacă din neștiință și neascultare faci totuși asta, căci ești liber s-o faci, atunci vei cunoaște manifestarea răului. Iar de la Adam până la Iisus toți oamenii au venit cu această cunoaștere… nimeni nu a mai fost ca în Rai, sub protecția inocenței. Dintr-o dată ne-am văzut goi și separați… ascunzându-ne de noi, de noi între noi și de Dumnezeu.

   Singura Realitate sau Adevărul este Veșnic, indiferent de iluziile noastre. Nu Dumnezeu a creat moartea. El a permis existența consecinței neascultării și manifestării noastre împotriva Lui și a Legilor Lui. Când renunți la Veșnicie intri în Timp, adică în devenire. Și la ce ar fi necesară devenirea dacă nu să-ți amintești cine ești și de unde ai venit? Este adevărat, Dumnezeu crează doar ceea ce este veșnic și perfect. Asta e pentru mine singura Realitate. Noi am ales altfel… să credem că ne-am făcut noi pe noi și că ne aparținem nouă 🙂 Bun și Mila infinită este doar Creatorul a toate care ne-a dat șansa de a ne reveni în și la Firea adevărată. 

  Timpul, răul și moartea formelor trecătoare ne-au fost date special ca să înțelegem definiția ILUZIEI. Avem iluzia că asta e viața sau fericirea. Fericirea este să-mi dau seama că există ceva în mine care a asistat la toate rolurile pe care le-am jucat, toate ideile despre viață pe care le-am avut, toate nefericirile sau fericire temporare… să asist la existența propriului meu trup, care aici pe pământ, este o binecuvântare să nu-l mai am când îi vine sorocul. M-am înghesuit într-o casă micuță ca să înțeleg că alegerile pe care le-am făcut nu sunt cele mai fericite. Duhul împiedică întotdeauna sufletul să se pietrifice și densifice… anti-chircire 🙂 …de aici suferința.. . traiul contra Firii naturale… Fericirea este să mă întorc Acasă, de unde am plecat, iar până atunci să trăiesc frumos, după măsura mea… cântând melodia sufletului meu așa cum cântă păsările cerului… fără calcule sau condiții!

  Ființa mea, care nici nu s-a născut vreodată, nici n-o să moară vreodată, își face simțit parfumul încă de pe aici… nasul trupului este mic copil 🙂 …cu cât mai adverse condițiile, cu atât mai mare șansa de a transforma o clipă de aici în veșnicie. Și sunt în veșnicie tot timpul… în afara timpului, prezentă în orice timp. Destul de greu de exprimat în cuvinte.

   Ca om, Iisus Hristos a arătat prin exemplul personal cum ne întoarcem Acasă. Salvarea sau mântuirea o poți primi alegând să ieși din iluzia lumii. Să dau atenția conștienței mele acestei părți indestructibile din mine: scânteia divină care crește și-mi luminează viața de zi cu zi. Iubirea, care este singura Lege intrinsecă a duhului. Iubirea, care atunci când este extinsă în afară atinge și transformă orice urâciune și pustiire. Iubirea, care nu mai vede altceva în fața ochilor decât Frumusețe acolo unde lumea se tânguie.

    Mulțumesc Întunericului căci el a făcut posibilă strălucirea Luminii… ,,Întuneric era de-asupra adâncului… Și a zis Dumnezeu:<<Să fie lumină!>> Și a fost lumină. Și a văzut Dumnezeu că e bună lumina, și a despărțit Dumnezeu lumina de întuneric.”

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

