CE AM ÎNVĂȚAT DE LA VOI!


Cine crede că Dumnezeu pedepsește? Eu una nu am crezut niciodată asta! De la începutul experienței de viață am intuit că am greșit eu undeva. Acum mă bucur că am avut un asemenea început. Nu știam atunci că necunoașterea Legii nu mă absolvă de consecințe. Atunci nu știam că iubirea este singura realitate a vieții și că fără iertare ai doar iluzia de iubire. Atunci nu știam că Dumnezeu nu vrea ca nimeni să fie pierdut, inclusiv eu. Nu știam că prin Duhul Sfânt Vocea Lui cheamă la desfacerea modului pe dos de a vedea viața. Vocea Lui cheamă pe fiecare să-și aducă aminte cine este și cui aparține. Iertarea pe care deja o primisem de la El, nu mi-o acordam eu mie. Nu m-am iertat multă vreme pentru că nici nu-mi trecea prin minte ideea că eu am o voie separată de a Lui… care aduce suferință. Facă-se Voia ta spun milioane de milioane de oameni, dar câți acceptă rezultatele și suferă că nu s-a făcut voia lor ascunsă după o rugăciune a minții?

Am avut ocazia, și Dumnezeu știe câte voi mai avea, să întâlnesc oameni cu situații mai deosebite. În special copii altfel la părinți care suferă. Oameni cu probleme adânci de sănătate. Oameni care-și pierd poziția socială peste noapte, fără ca greșelile lor să fie foarte mari. Mă bucur nespus că i-am cunoscut pe unii care nu mai sunt în trup acum, cât și pe cei care îi întâlnesc încă. Se întâmplă de fiecare dată un lucru care mă uimește și mă scutură de fiecare dată. Mă duc la ei și primesc lecția sufletului care a fost luat în brațe de către divinul perfect din aceștia. Chiar și atunci când durerile fizice erau atroce, pentru câteva minute, acel om mă privea cu dragoste și blândețe… am văzut în ochii lor lumină și zâmbet… recunosc… îmi vin lacrimi pe care cu greu le stăpânesc de față cu ei. Îi văd pe ei, cei adevărați dincolo de suferința minții sau durerea trupului. Acea frumusețe și putere pe care o văd în ei mă impresionează…

Alături de acești oameni am învățat lecții nepieritoare și prețioase. Am înțeles că omul nu este trupul lui… trupul este animat de ceva extraordinar de frumos și de puternic. Am învățat alături de ei că atunci când situația este cu adevărat mai deosebită, acceptarea cu iubire a condiției date la momentul respectiv este dovadă de iubire, de iertare, de credința că toate au un scop precis într-un plan divin care ne depășește înțelegerea obișnuită. Eu m-am dus la ei cu gândul să alin, să ajut și… cel ajutat și transformat am fost eu.

Împreună cu voi am învățat mult… împreună cu voi am învățat să mulțumesc pentru tot ce am lui Dumnezeu, inclusiv că Viața ne-a adus alături. Știu că suferința mea a avut la bază o gândire greșită, necunoașterea, uitarea… știu că nimeni nu a venit aici să sufere… știu că acum nu mă înțelegi, dar va veni timpul când îți vei aminti și tu că doar mintea noastră ne vrea nefericiți, separați unii de alții și departe de Dumnezeu.

Am trăit și experiența ca la contactul cu durerea și suferința fratelui meu să rămân mută… nu putea să mă audă… la plecare m-am trezit spunând din adâncul ființei mele: îți dau pacea mea ție… e ce am mai bun…

Ne vom bucura împreună și ne vom îmbrățișa uitând ca prin minune tot ce a fost greu… aici și acum, cât și dincolo de dincolo.

Vă iubesc oameni frumoși! Copii sfinți ai unui Părinte Sfânt, căci așa creează El!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to CE AM ÎNVĂȚAT DE LA VOI!

  1. calinakimu says:

    Ralu…constat ca esti un “burete” imbibat de emotivitate…Faptul ca empatizezi cu suferinta…este o calitaie generatoare de compasiune si este in regula…Ma bucur pentru tine si pentru prietenii tai… Aveti nevoie unii de altii in egala masura.

    Like

Leave a Reply

