CUM AM DESCOPERIT PACEA


        Pacea vine din cunoaștere. Cunoașterea este Adevăr sub o singură Lege, cea a Iubirii, adică Dumnezeu. Poate fi adevărul altfel decât inalterabil, veșnic și neambiguu? Lucrurile stând așa, cum pot crede că ceea ce știu este Adevăr? Când la 20 de ani credeam ceva, la 30 altceva… când aveam dreptate? Adevărul fiind dincolo de timp și de evoluție, căci n-are început și sfârșit – doar este!, înseamnă că nu pot să-l învăț! Poate Adevărul sunt chiar eu. Singura lume inconsistentă, sortită morții și sub domnia timpului este doar percepția mea despre toate, inclusiv despre mine – ce cred eu că sunt. Adevărul și Percepția, 2 lumi total opuse. 

      Prin ce am devenit conștientă de cele 2 lumi? Prin minte, un instrument extraordinar dacă îl pui în slujba adevărului. Pusă în slujba Adevărului am ales să nu mai cred în percepții. Ceea ce văd cu ochii fizici nu este adevărul, ci dispoziția mentală în care sunt la momentul observării și ce am învățat, automatism. Și dacă e așa, de n-aș rămâne în pace? Știu ce nu este Adevărul… aștept în tăcere și seninătate să mă găsească El pe mine. Eu doar fac curat înăuntru, aprind lumânărica și fac ochii și urechile sufletului mari.

   Adevărul, ca parte veșnică, perfectă este în fiecare dintre noi. Adevărul nu-l caut în afară… mă va găsi el înăuntru și voi vedea peste tot  același adevăr și în tine. Între cele 2 lumi, ale adevărului și percepției, se aude Vocea pentru Dumnezeu, Vocea pentru Adevăr… atât de irezistibilă este atracția încât cu greu sau imposibil să nu faci exact ce spune Ea, căci ea e Vocea pentru Viața adevărată.

  Acestea nu sunt vorbe, sunt fapte! 🙂 Nu mai asculta vocea ta, nu mai crede ce spune ea! Nu ai fost separat niciodată de Dumnezeu… doar tu ai crezut asta și așa cum crezi așa funcționezi. Nu ți-a lipsit niciodată nimic, doar tu crezi că-ți lipsește câte ceva și te apuci să cauți în afara Împărăției din interiorul tău. Nici nu crezi că Împărăția e în tine… te crezi nedemn de iubire, ne-iubitor pentru că gândirea ta e bazată pe ne-adevăr, iar ce ai creat tu este instabil, trebuie apărat căci nu e Adevăr. 

  Începutul corectării gândirii și însănătoșirii minții este tot un gând: tot ce a creat Dumnezeu este perfect! Critici și ești nemulțumit pentru că tu ai făcut și atacul, și boala, și moartea… El ne așteaptă pe toți la ușa inimii noastre să ne aducem aminte ce suntem cu toții, fără excepție!  Nu pot face nimic care să strice ceea ce a făcut El. Adevărul este doar nerecunoscut. Din faptul că Adevărul nu poate fi știrbit de absolut nimic, de nicio gândire contra Lui, vine pacea mea.

  Tu ce crezi că ești? 

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

3 Responses to CUM AM DESCOPERIT PACEA

  1. adorcristy says:

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    Like

Leave a Reply

