SINGURA RELAȚIE ADEVĂRATĂ


Cine poate spune că a ajuns singur la adevărul lui, fie el relativ… la nivelul de înțelegere în fiecare etapă, a vieții lui?  Nu pot spune așa ceva!  Tot ce am văzut, auzit, citit de la înaintașii mei, care au căpătat înțelepciunea Vieții, m-au ajutat. Dintre toți, cel mai de preț sau neprețuit, pentru mine este Domnul inimii mele, Cristos și cuvintele lăsate moștenire de către Iisus Cristos. La el m-au condus toți ceilalți… El a fost ultimul… tot ce am găsit la mai mulți, deși cu alte cuvinte, am regăsit la El. M-am îndrăgostit … fall in love… cădere în iubire din minte în inimă 🙂 La El am găsit, în schimb, ceea ce nu am întâlnit la nimeni: jertfa. La ce-ți folosesc toate câte le-ai înțeles, dacă n-ai dragoste? La ce-ți folosesc toate, dacă nu le împărtășești cu alții, mai ales cu cei care, temporar, au mai puțin?
La un moment dat am afirmat în fața unui instituționalizat cunoscător de Dumnezeu, că îl iubesc pe Dumnezeu… eu ca un copil, plin de emoția verbalizării, declarării acestei iubiri. Acesta m-a apostrofat vehement: ,,ți se pare, dragă!”.
Hmmm… m-a pus pe gânduri. A fost ca și cum o femeie albă afirmă senină că e neagră. A mai trecut ceva timp… m-am întrebat din nou: dacă Îl iubești, precum spui și simți, de ce nu ești bucuroasă și fericită la fel ca îndrăgostiții? Am rămas cu întrebarea, răspunsul nu a întârziat 🙂 Prin oameni și întâmplări ne-întâmplătoare am aflat că nu eram decât la jumătatea drumului… lipsea: și să îl iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți! Doamne, și de câte ori ziceam așa, fără să știu ce spun, că unde dragoste nu e nimic nu e. Cum să-l iubești pe El fără să-L recunoști în toate… inclusiv în tine însuți?
Relațiile dintre oamenii dintr-un cuplu cred că sunt o replică slabă, dar cu valoare de exemplu, a acestei Relații… relația tuturor relațiilor… legătura pe care o creezi cu cel care nu mai este în trup de carne devine din ce în ce mai puternică prin puterea iubirii. Și oamenii încep să semene cu partenerii lor mult iubiți… devin unul. De ce n-ar sta exact așa și Relația cu Cel care ai ales să-ți îndrume pașii?
Nu cred în suflete-pereche, în schimb cred în omul potrivit cu ceea ce sunt acum… și creștem împreună în direcția Acasă. Unii… alții vor ajunge la același rezultat fără să cunoască experiența de cuplu… sau alte experiențe pe care le au toți ceilalți.
Oricum ar fi, totul este perfect așa cum este… inclusiv imperfecțiunea perfectă pentru scopul final al reamintirii adevărului.
În pacea și liniștea Ființei care are viață pe pământ toate experiențele sunt potrivite fiecărui nivel de înțelegere și exprimare a divinului prin noi.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to SINGURA RELAȚIE ADEVĂRATĂ

  1. adorcristy says:

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    Like

Leave a Reply

