ALT GÂND INSPIRAT DE UN PRIETEN :)


                    Împărăţia este unită şi ocrotită, de aceea niciun Eu nu o va birui. Nimic din ceea ce-mi oferi de la Eu-l tău nu-mi va tulbura pacea şi liniştea. Suntem uniţi şi egali în duh pentru că avem aceeaşi Sursă. Dacă nu eşti alături de mine este pentru că te-ai auto-exclus. Iar asta este o iluzie în care crezi. Eu te aştept pentru că nu am plecat nicăieri… aştept să te răzgândeşti nu cu nerăbdare, ci cu iubire!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to ALT GÂND INSPIRAT DE UN PRIETEN :)

  1. sharabagiu says:

    Cand atat de mult este spus atat de succint, noi oamenii ar trebui sa-L recunostem pe Cel care a inspirat de fapt aceste cuvinte. Nu trebuie decat sa intelegem ca intr-adevar la inceput a fost Cuvantul, ca toate cate sunt din Cuvant s-au facut si mai mult, mantuirea noastra tot prin Cuvant s-a facut. Cu bucurie si emotie nu pot decat sa multumesc si sa fiu recunoscatoare pentru toate invatamintele si indrumarile primite. Te iubesc si te imbratisez de pe meleaguri romanesti!

    Like

    • Ralu Daniela says:

      Vine vremea fiecăruia să vadă în ceilalți aceeași Sursă, ceea ce ne unește. Cu aceeași bucurie și emoție mulțumesc și eu pentru îndrumările din toți și toate. Bine ai venit acasă! 🙂

      Like

Leave a Reply

