CUM SĂ-MI ,,OMOR” EGO-ul ?


 

EGO- Element prim de compunere savantă însemnând „eu”, „propria persoană”. [< lat. ego]- DEX

 Să mori înainte de-a muri ?

Toate răspunsurile le-am căutat în mine exclusiv, potrivit experiențelor mele și a nivelului meu de înțelegere. A fost spus: îndrăzniți căci Eu am biruit lumea. Am înțeles lumea, ca lumea mea interioară.

EGO… marele învățător, căci nu eu l-am făcut, mi l-a dat Adam în bagaje, ca sămânță cu potențial. Dumnezeu mi-a dat Esența Divină, altă sămânță cu potențial. Noi am cerut și ni s-a permis să cunoaștem Binele și absența Binelui. EGO-ul, fiind învățătorul Absenței, al separării de dumnezeul din mine, automat și de Dumnezeu, m-a separat și de ceilalți. EGO-ul înflorește prin puterea mea egală cu cea creativă, se hrănește cu atac, apărare, auto-învinovățire, judecare strâmbă, după care, ca un maestru ce este, proiectează totul pe tine.  🙂

Suferința pe care o simțeam venea de la distanța dintre suflet și duh, duhul chemându-mă cu blândețe să mă întorc cu fața la el. Vocea lui era slabă și abia dacă se auzea, mai ales în momente cheie, de protecție. Da, protecție prin Duhul Sfânt care știa că sunt doar o ne-conștientă, care nu știa ce face. Când nefericirea a ajuns la niște cote și mi-a sunat ceasul deșteptător mi-am spus: m-am săturat de modul meu de gândire, trebuie să fie o altă cale care nu ține de raționamentele mele. Mă predau! M-am predat cu tot sufletul, cu toată puterea care, din fericire, rămăsese ne-cheltuită pentru supraviețuirea EGO-ului, a Persoanei.

Am cerut ajutorul, desigur în rugăciuni personale. Am început studiul sau instruirea, cum spun unii oameni. Apoi m-am îndrăgostit… Am pășit, așa cum eram, în Camera Luminoasă a Înțelegerii… nu mai spun cui aparține ea, e doar alegerea mea.

Am înțeles că totul pleca de la ne-cunoașterea de Sine. M-am crezut o Persoană, noi toți fiind în Adevăr și cu adevărat Prezență.

Am înțeles că a început un proces de dez-investire cu afecțiune a propriei mele creații: EGO-ul, prin luminarea minții, schimbarea modului meu de a percepe lumea din interior și exterior, care-s același lucru.

Am înțeles că EGO-ul este activat de alt EGO din exterior, și că este cel mai bun lucru pentru care trebuie să mulțumești: arată cât mai ai până la a observa reacțiile interioare și a nu mai reacționa ca în vechea perioadă a adormirii, a păstra Tăcerea.

Am înțeles că EGO se hrănește cu lupta, fie chiar și împotriva lui… împotriva lui dacă mă încumet, se joacă cu mine… e foarte perfid… nu stau cu el la taclale, asta vrea, să investesc în el, ca să nu moară! Lui, nu-i mai dau atenție… îl las să pălăvrăgească singur, până îi piere vocea.

Am înțeles că toți avem dreptate potrivit nivelului de înțelegere, la un moment dat, iar comunicarea este esențială, pentru că învățăm de la oricine.

Am înțeles că orice formă de luptă, fie ea cea bună, te va costa într-o bună zi. Cu ce ai atacat, vei fi atacat. Iertarea și iubirea sunt singurele  forme de protecție împotriva EGO-ului, nu pentru că ar avea nevoie de protecție natura divină, ci împotriva recăderii în obișnuințele vechi.

Nu am inventat nimic nou, am doar parfumul meu și vreau să trăiesc viața mea în frumusețe și armonie cu mine și tot ce mă înconjoară.

Învățătura hristică este inspirația mea. Apostolul Petru i-a cerut lui Iisus să nu bea cupa cea amară. Iisus l-a numit satană… biruise lumea și urma să învingă moartea, demonstrând prin înviere că nu suntem trupurile de carne, la care ține atât de mult EGO-ul să credem că suntem pentru lupta noastră de a căpăta orice, numai a dărui nu.  Natura Lui umană, ca și a noastră, a fost testată și putea fi deturnată de la a uita cine ești cu adevărat și care e funcția ta. Pun semnul egal, între Ego și Potrivnic, pentru că asta face el… dezbină, separă, judecă, găsește vinovați, învinși, învingători, lupte, războaie, întuneric= lipsa lui Dumnezeu. Apostolul Petre uitase, sau nu știa, de-L îndemna așa?

Iisus a demonstrat că nu sunt trupul de carne, că trupul și mintea care crează iluzia asta, va lupta întotdeauna să nu mă uit în direcția adevărului, căci asta  e moartea lui. El, de asemenea, mi-a arătat să mă iert, atâta timp cât nu știam ce sunt și ce fac. Ce fac se schimbă după ce aflu și stau sub călăuzirea Duhului Sfânt, Duh care ne vorbește tuturor!

Iertându-mă pe mine, iert și eu la rândul meu. Nu este treaba mea când cel de lângă mine va afla și el ce este cu adevărat. Jugul lui Cristos este ușor, față de al nostru… Vorba unui prieten nou, EU SUNT este de-ajuns să începi și să termini atunci când vine vremea potrivită. El nu avea decât Iubirea… eu mai am în plus și trebuie să renunț la orice altceva…

Acesta este un antrenament zilnic. Rafinarea ființei, a gândirii, a vorbirii, a făptuirii. Doar începutul drumului de la Persoană spre Prezență.

Iertare, Iubire, Înțelegere și PACE tuturor!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

4 Responses to CUM SĂ-MI ,,OMOR” EGO-ul ?

  1. calinakimu says:

    Citindu-ţi articolul…dacă am voit la început să fac o analiză pe text asupra modului cum văd eu provocările lansate de ţine…mai apoi am renunţat. De ce ? Deoarece te vei simţi atacată. Punându-te sub pavăza conceptelor Cristice, doreşti să fi invulnerabila şi orice aş zice eu…tu-mi vei răspunde prin gura lui Iisus.
    Aşa încât voi face nişte completări generale. Ego-ul NU este SINELE nostru primordial, EUL nostru profund…Ego-ul reprezintă o lume imaginativă asupra modului cum ne-a format educaţia familială, şcolară şi cea socială. Şcoala vieţii o regăsim în acest ego. Este motivul pentru care este nevoie de a conştientiza falsitatea lui, faptul că el intră într-o contradicţie ireconciloabila cu REALITATE. Este cauza principala a defazării noastre, a duplicităţii, a suferinţei. Dar realitatea noi o vedem prin prizma ego-ului…Explicam în articolele mele…că atunci când ne dorim să scăpăm de ego…TOT egoul ne-o cere. Este nevoie de multă atenţie, de multă conştientizare, de luciditate. Fără emoţii, sentimente, crezuri, lozinci, rugăciuni, citate sfinte sau profane. Realiatea este UNA…şi nu poate fi privită prin ochii nimănui, oricât de măreaţă ar fi autoritatea sa morală. TU şi numai TU o poţi descoperi.
    Ego-ul nu poate fi omorât…este sinucidere. El se va topi ca aisbergul…deoarece nu a fost niciodată separat de tine decât printr-o formă căpătată, de împrumut a minţii tale. Când se va topi aisbergul, ca ego, de el nu va mai rămâne nimic. VEI RĂMÂNE DOAR (TU) ca UNITATE, ca OCEAN.
    Este o PĂRERE…verificată.

    Like

  2. calinakimu says:

    Ralu…nu ai de ce sa-mi muiltumesti…O fac cu toata bucuria. Nu stiu daca ai observat…dar eu ma “bag in vorba”, in seama…de la mine putere. N-o fac pentru vrun castig moral sau de imagine…Eu sunt un NIMENI si in acelasi timp TOTUL…NU pot privi detasat, cu toate ca pare calea cea mai facila…”contemplatia.” Am realizat ca este nevoie de implicare…Este motivul pentru care de aproape 5 luni am infiintat blogul Haide la tara…Efortul pe care trebuie sa-l fac, sa impac munca de fiecare zi cu timpul petrecut pe blog…pentru mine este relaxanta, este fireasca.
    Stiu ca oportunez, ca “deranjez”…cu toate ca nu mi-o doresc…dar TREBUIE. Nu poti intra in viata pe gaura cheii…Usa trebuie larg deschisa, cu tot riscul. Se face …”curent”, intra un alt “aer”, si asta deranjeaza anchilozele…
    Poetul Ion Barbu, matematician, zis si Barbilian… spunea:

    Peste atatea nimicnicii
    toate opuse firii
    steagul meu va falfâii
    pe pontonul fericirii…

    Subscriu in totalitate…

    Like

Leave a Reply

