GÂND-VORBĂ-FAPTĂ o treime de sfințit


          Am putea începe adevărata schimbare a lumii în care trăim în modul cel mai simplu: în loc să mă preocupe doar mental suferința din lume, aș putea începe chiar acum să fac concret următoarele fapte: să am armonie și pace în familia mea; să am armonie și bună-înțelegere cu toți oamenii care-mi intră în viață și cu tot ce mă înconjoară; să am cea mai bună relație cu dumnezeul din mine prin dialogul permanent cu Dumnezeu… cel mai bun Prieten comun al nostru.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

4 Responses to GÂND-VORBĂ-FAPTĂ o treime de sfințit

  1. adorcristy says:

    Reblogged this on Armonii de veghe.

    Like

  2. calinakimu says:

    Citindu-ti titlul treimic…am avut revelatia unei parafrazari a unui citat din Biblie…” La inceput a fost cuvantul”…
    Eu as zice… : ” La inceput a fost… “IUBIREA “…

    Like

  3. sharabagiu says:

    Buna Ralu :), mai mult decat armonie, prin ordinea asta ne construim singuri realitatea inconjuratoare. Am trait astfel de exemple clare pe propria-mi piele atat pozitive care initial m-au umplut de uimire, dar si mai putin placute care au fost ca un dus rece si pentru care sunt totusi recunoscatoare pentru ca m-au invatat ca un gand negativ poate fi balansat printr-un contra-gand, pozitiv, ameliorand efectele.

    Like

Leave a Reply

