TĂCEREA DIN SPATELE DURERII :)


          Hrana sufletului nu e durerea, de aceea oamenii vorbesc și nu se înțeleg… fiecare își îmbracă în cuvinte durerea ascunsă de ochii orbilor Aperi ceva care se hrănește cu iluzia ta că există. Când îți spun durerea mea, identică cu a ta, atunci ea se risipește precum fumul… nu rezistă îmbrățișării noastre. Am venit împreună iar noi ne însingurăm, iar după ce durerea își face meseria, aflăm că nu suntem destinați tăcerii mute, ci tăcerii pline de cuvinte în noi și dintre noi. Din tăcerea de după durere nu am decât cuvinte-îmbrățișare: ce frumos e aici la noi, mă bucur că îmi confirmi existența, sufletele noastre sunt vindecate și strălucitoare… mulțumesc că și prin ochii tăi văd frumusețea omului și a tot ce-l găzduiește!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

6 Responses to TĂCEREA DIN SPATELE DURERII :)

  1. am vazut un om gazduit de durere ca aerul gazduit de un balon.imagineaza-ti o durere care gazduieste oameni,raspandind oameni in dreapta si in stanga,oameni durerosi preocupati de aspectul durerii lor.

    Like

  2. calinakimu says:

    Ralu…se pare că “învăţarea” presupune durere…chiar dacă uneori motivele durerii sunt hilare, sunt din ignoranţa (tocmai de aceea). Există în plus un “corp” durere Universal, cu care venim pe lume. Te-ai gândit vreodată câtă suferinţă i-a trebuit vieţii că să fie ceea ce este?! Existenţa omului… a tot ceea ce cunoaştem (cât de cât…), a început o dată cu crearea Sistemului Solar. Atunci este anul zero al “naşterii” vieţii şi implicit a omului. De atunci tot evoluăm, chiar dacă această evoluţie s-a desfăşurat într-un prezent continuu în care timpul nu are nici o semnificaţie. Viaţa în Sistemul Solar a trecut prin multe încercări până să fie ceea ce cunoaştem astăzi, încercări care au presupus suferinţă. Însăşi o naştere aşa cum este ea, pe care femeile o cunosc foarte bine…presupune suferinţă fizică, atât pentru mamă, cât şi pentru făt. Până când suferinţa a căpătat înţelesuri profund spirituale, ea a fost fizică. Priveşte un schelet câte “găuri”(orbitele ochilor), câte forme au căpătat oasele…şi cu câtă suferinţă au ajuns ele să arate aşa sub presiunea necesităţilor…

    Like

  3. calinakimu says:

    Nu cred că există om pe lume să nu treacă …aşa…fără un motiv aparent, fără să ştie de ce…prin momente de profundă tristeţe…de profundă durere…?! Sunt momente când mă îneacă fericirea, cum sunt momente de o profundă, de o incomensurabilă durere pentru întreg, pentru suferinţă lumii cu care empatizez câteodată fără să o doresc…Vine peste mine că un talaz, ca un val de mare care în primele momente mă sufocă. Apare şi dispare…Sunt momente meditative adânci…în care rugăciunea este dincolo de cuvinte…Aşa am descoperit corpul durere…
    Sunt sigur ca fiecare are o poveste despre dureri …aparent fară obiect…

    Like

    • Ralu Daniela says:

      Am mai scris pe aici… este ca respirația… starea de graţie alternează cu planul durerii… îmi doresc ca toţi oamenii să-şi îmbrăţişeze cu dragoste şi compasiune propriul corp-durere. N-aş putea şti din cărţi, oricât de sfinte, îmbrăţişarea caldă a acestui corp… el scânceşte după atenţie atunci când crede el că e uitat. În plus, nu ne-am înţelege, în cele mai profunde adâncimi, dacă nu am avea experienţe similare ale durerii. Ştim de la noi, şi tot noi putem ajuta cu o ascultare, cu un zâmbet, cu o vorbă bună. Asta am ales…

      Like

Leave a Reply

