IUBEȘTE-MĂ AȘA CUM EȘTI!


,, Iisus este simplu, adică adevărul este simplu. El este un om foarte obișnuit; 

Nu este nevoie de nici un comentariu. El este propria sa lumină. Și dacă nu îl poți înțelege pe Iisus, atunci pe cine vei fi capabil să înțelegi? 
Aruncă toate comentariile stupide. Mergi direct. 
Iisus este atât de simplu, poți avea un contact direct.

Eu nu comentez despre el, eu răspund. Îi citesc cuvintele: un ecou se produce în mine. Acesta nu este un comentariu. Inima mea pulsează cu el, ceva similar vibrează în mine, și vă spun ce este. Așa că nu luați cuvintele mele drept comentarii. Eu nu încerc să îl explic pe Iisus pentru voi, nu e nevoie.

Pur și simplu oglindesc. Vă spun inima MEA. 
Ce se întâmplă cu mine atunci când îl ascult pe Iisus: asta vă spun.”

Dacă eu te iubesc așa cum ești, tu de ce te împiedici de iubirea mea?

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to IUBEȘTE-MĂ AȘA CUM EȘTI!

  1. calinakimu says:

    Iisus este insasi DESAVARSIREA. EL reuseste sa vorbeasca cu aceiasi forta a intelegerii atat profanilor, cat si doctilor. EL este cheia care se potriveste tuturor lacatelor, este acea miraculoasa irarba a “fiarelor” (pentru fiare), care deschide orice usa… ca il intelegi cu mintea, cu inima, cu emotia devenita sentiment, cu…nu conteaza. Pe Iisus nu-L poti intelege decat doar atunci cand NU VREI. Si chiar atunci, patrunde “ceva” in tine, energia pura a iubirii, care-ti va starni constiinta. Vezi apostolul Pavel…

    Like

Leave a Reply

