VREI SĂ ZBORI CU MINE?


     Ca să înțeleg Cerul, trebuie să înțeleg Pământul… cu cât sunt mai sus, cu atât m-am avântat mai jos!
Nu spuneți despre păsări că trăiesc cu capul în nori, și că ar trebui să coboare cu picioarele pe pământ… așa vorbesc doar cei care nu știu că pot zbura… știu ele când și de ce coboară.
Într-o zi vei înțelege că doar iubirea dă aripi pentru a zbura… zbori cât poți de sus și atunci vei vedea întreaga panoramă care cuprinde tot, nu exclude nimic…
Odihna nu o știu cei care au unde pune capul… odihna o cunosc doar cei care s-au trezit!

ps. Vrei să zbori cu mine, sau rămâi pe pământ urmărindu-mi avântarea?

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

6 Responses to VREI SĂ ZBORI CU MINE?

  1. sharabagiu says:

    Cand sunt pe pamant, ma uit in sus, spre cer, cand sunt in nori, de-abia astept sa cobor pe pamant, printre oameni.

    Like

    • Ralu Daniela says:

      M-am uitat la copaci… la ei am văzut rădăcina adâncă în pământ, tulpina printre oameni, iar coroana pentru păsări. Draga mea… îți trimit ceva prin tăcerea mea…

      Like

  2. sharabagiu says:

    Acum ceva vreme eram cu o prietena in balcon si vorbeam diverse. Eu ma uitam in sus la stele, si ea se uita in jos, spre pamant. Ea a fost cea care a observat cum natura noastra se reflecta in manifestarile noastre. Am zambit amandoua. Da, suntem un intreg in Intreg.

    Like

  3. Oana says:

    Raman aici si te urmaresc, Ralu! Fii asa cum esti!

    Like

Leave a Reply

