ROLUL TĂU ÎN SALVAREA LUMII?


     Lumea exterioară nu a fost dată în grija nimănui! Singurul OM dat lumii pentru salvare, a fost Iisus Cristos. Iar El este Modestia întruchipată… şi-a ales discipolii cu potenţial de a duce lumina mai departe. Inclusiv ei nu pricepuseră mult timp că EL nu era regele de pe pământ… oamenii au făcut şi îşi fac idoli din fiecare om care şi-a învins lumea interioară. Iisus a spus să ne luăm crucea noastră, nu a altuia, şi să-i urmăm. Inclusiv acum unii înțeleg să meargă după El, iar ei rămân tot suferinzi. Credinţa şi încrederea cu valoare de convingere în Învățătura lăsată, naşte şi acum controverse şi critici. Să-l urmezi nu poate fi înțeles cu ale trupului şi minții ne-înnoite. Nici să-ţi fie doar un model, iar tu să faci tot ce ştii tu. El a lăsat doar SFATURI pe care le urmezi sau nu. El nu a adunat pe nimeni cu forţa şi nici nu a intrat cu forța corectivă peste nimeni. Din ținutul gardeniilor a plecat, aşa cum i-au cerut.

   Calea, Adevărul şi Viaţa era chiar El. Adică… nu a vorbit una şi a făcut alta. Între gândurile, vorbele şi comportamentul Lui nu existau diferențe. Această Cale este cea mai ușoară şi simplă. E doar părerea mea, pe care nimeni nu mi-o dezrădăcinează oricât de multe clarificări mi-ar aduce.

  Să urmezi această Cale, înseamnă ceva extrem de simplu: nu ai alţi dumnezei sau idoli (alt om, intelectul tău strălucit, lucrurile materiale, samd), ci doar Dumnezeul dumnezeilor sau Cel Adevărat, iar mai apoi, pe cale de consecință ești în armonie cu tot bucuros şi vesel că ai primit darul vieții.

 Complicarea şi rătăcirile vin atunci când nu vrei să renunți la natura inferioară, natură prin care vezi bine că nu ți-e prea bine. De ce să nu rămâi în pace când eşti lăudat sau criticat? De ce să nu rămâi în pace atunci când tot ce e trecător pleacă aşa cum a venit? De ce nu se înțelege că nu toți vor să fie salvați sau vindecați? De ce ţin eu cu tot dinadinsul să intru peste tine să-ţi spun eu ce e bine pentru tine? Pentru că te cred inferior? De ce te atrag în visele mele, spunându-ţi că ale tale n-au grandoare? De ce-mi arog eu drepturi de autor al vindecării de orbire a cuiva, când Iisus în chip de Dumnezeu, spunea tuturor că i-a salvat credința lor?!

   De ce nu se înțelege că poporul evreu, după 40 de zile ale absenței lui Moise, se închinau, din nou la bou? I-a salvat cineva de credința în zei a fiecărui om în parte? Într-o familie faci tu ordine cu forța, le spui tu ce e bine şi ei te urmează că aşa spui tu? Sau te văd pe tine, în întregimea vorbei-faptei şi se mai întâmplă minuni pe care nu le controlezi tu?

   Ceea ce văd este că suma indivizilor fac o lume. Ceea ce văd este că jaloanele şi sfaturile au fost trasate acum 2000 de ani în modul cel mai simplu. Ceea ce văd este că fiecare în parte alege sau nu să fie sau să trăiască consecvent şi stabil condus de natura divină. Mai văd că trebuie să am grijă mai întâi de mine… să urmez sfatul de a mă iubi pe mine şi apoi pe celălalt… iar iubirea asta e dumnezeiască, nu omenească!

   Puterea omului de a se manifesta aici şi acum ca ființă divină este extraordinară! Credință personală, fără a încerca nicio demonstrație cu valoare de adevăr!!!. este că Iisus Cristos prin învierea Lui a transfigurat întreaga Fire omenească de ieri, de azi, de mâine (ieri, azi, mâine fiind, de fapt, acum). El a mai spus să cerem pentru noi în numele Lui, adică numele acesta… hmmm…

  Vine vremea pentru toate, absolut pentru toate în planul manifestării tuturor formelor … până atunci am grijă de grădina mea, iar dacă fratele meu vrea să stea în această grădină e bine venit să treacă sau să rămână. La fel de bine, poate să şi plece… fie binecuvântat!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

