IUBIȚI-VĂ ÎNTRE VOI AȘA CUM VĂ IUBESC EU!


      23. Iar voi sunteți ai lui Hristos, iar Hristos al lui Dumnezeu. (ÎNTÂIA EPISTOLA CĂTRE CORINTENI A SFÂNTULUI APOSTOL PAVEL- CAP..32)

   Nimeni nu mi l-a recomandat pe Iisus Cristos! Nimeni nu mi-a vorbit despre el. Părinții mei și mediul social în care am crescut nu funcționa pe dimensiunea religioasă. Ceva din interiorul meu m-a atras irezistibil spre omul Iisus. Am dat un ocol mare prin Orient… singurul motor, la început nu prea clar, era să mă cunosc pe mine însămi, aceasta era ideea din fundal. Incursiunea în percepția de sine și cea exterioară m-a fascinat. Perioadele de interiorizare și conștientizare au alternat cu experiențe de viață… foarte puține (chiar și pentru 2 trebuie folosit pluralul 🙂 ), dintre cele mai tari, restul, ca tot omul. Pot să spun că mă instruiam și plecam la examene în lume. 

  Ca amintiri de cotitură am 2 întâmplări. Una în care m-am dus să mă spovedesc unui călugăr dintr-o mănăstire. Cu sufletul deschis, cu recunoașterea greșelilor, fără să ascund și fără teama de pedeapsă. Eeeeee… am primit interdicția de a mă împărtăși 7 ani. Nu am simțit implicațiile atunci… mă gândeam că știe el mai bine ce mă îndrumă, spre binele meu. Însă după ceva timp am fost extrem de surprinsă să constat că sufletul plângea în mine… repet, nu eram nici îndoctrinată, nici sfătuiră de nimeni din jur, și totuși ceva în interiorul meu plângea… nu înțelegeam prea bine, dar a fost suficient să intru în alertă. A doua ,,întâmplare,, au fost ecranizările din timpul sărbătorilor în care am urmărit cu și mai mare interes personajul Iisus.  Trăirile erau extrem de intense… îl simțeam de-al meu, ca și mine… și multe. Mi s-a lipit inima de El. Asta e, femeile se pot îndrăgosti într-un fel pe care nici mintea lor nu poate înțelege.

  A fost doar începutul. Am lăsat Orientul cu ai lui și am începutul studiului Cuvintelor lăsate de El… îmi dădeam seama că unele sunt interpretări ale celor care au scris. Am ajuns și la pasajul unde scria despre înnoirea minții. În timp citeam și lăsam Cartea din mâini. Peste alt timp reluam lectura. Vedeam altceva, înțelegeam altfel. Putând a face comparații vedeam că nimic din ce scriau orientalii nu era în plus față de învățătura lui Iisus. Este adevărat, un iluminat ca și Buddha a lăsat o învățătură despre non-atașament, despre culmile intelectului uman și se prea poate ca femeile care au intrat peste învățătura lui, să o fi îndulcit 🙂 Nu știu de unde-mi vine să spun că pe Buddha îl căutau intelectualii…

   Cea mai mare surpriză, plină de recunoștință, a fost să pot găsi în personajele Scripturii creștin-ortodoxe părți din mine. Adam și Eva, rebeli care, ca și mine, dacă li s-a spus să NU, ei au alergat să DA. Chiar copil fiind îmi plăcea să nu ascult, știam că nu ascult, iar părinții căutau de fiecare dată ce-am mai făcut, pentru că mă găseau ascunsă pe sub mese sau printr-un ungher, neobișnuit de cuminte. Rebeliunea a continuat și mare fiind, când de data asta, la cuvintele unei starețe cunoscătoare de Dumnezeu, cum că nu voi fi iertată pentru ce-am făcut, eu am început să strig cu toți plămânii că de este Dumnezeu ca ea, mă duc în pustiu și-mi pierd urma. Cei din jur au spus că sunt nebună că am curajul de a reacționa așa. Eu știam că sunt Copilul Lui rebel! Asta a fost o altă etapă a conștientizării din ce în ce mai puternică. Recunoșteam că ceva în mine este fragmentat, că sunt în suferință și că trebuie să existe ceva pentru vindecare.

  Nu conștientizasem, de fapt Calea! Și Calea era Iubirea din mine. Nu-mi putea ajuta Iisus cu nimic, dacă eu rămâneam cu gândurile de până la contactul cu El din interiorul meu. Dintre toate Căile asta mi se potrivește mie cel mai bine. Ca un făcut, am intrat în diferite colective de oameni care urmăreau să afle ce e cu ei pe lumea asta… pe căi spirituale. Și bine am făcut, pentru că am avut ocazia binecuvântată să aflu ce nu vreau și ceea ce nu sunt! Dacă devii mai egoist și mai umflat în pene că știi mai mult decât alții, calea asta nu e pentru mine. Dacă devine o afacere prin care ,,inițiezi,, tu pe alții în taine tăinuite, iar nu e calea pentru mine. Alături de alți căutători suspendați în căutare, am aflat că n-am ce căuta la alții și în afara mea. Am recurs la rugăciunea cu simple cuvinte din adâncul ființei mele. Pentru că îl iubesc pe ,,maestrul,,, Învățătorul, Prietenul, Fratele meu Isus mi-am declarat disponibilitatea de a-mi schimba mintea și de a mi-o uni cu a Lui; de a găsi în mine și de a împărtăși cu toți tot ce iubesc la Cel care Este una cu Tatăl Lui, adică cu Dumnezeu. Da, de a gândi cu o minte unită, în care Ego-ul nu mai are cu ce se hrăni. 

  Nu prea cred că Iisus Cristos sau Cristosul salvează pe cineva care nu vrea să renunțe la gândirea care sprijină sistemul fragmentar și plin de conflicte, plin de dorințele de separare, ale Ego-ului. De aceea, bisericile sunt pline de oameni triști, serioși care pun pe seama evlaviei fața căzută sub greutatea vinovăției și a căderii zilnice în aceleași ,,păcate,, ale ne-iubirii. De ce a spus să ne bucurăm? Dacă nu ești fericit, cui îi ești de folos? Și apoi, la ce folosește un om care habar nu are ce este el cu adevărat?  Chiar și împăcată fiind, nu eu hotărăsc cui îi pot fi de folos! Eu doar înfloresc peste tot pe unde-mi este Prezența. 

  Iisus vrea să îmi arate Calea din mine, puterea din mine, aceeași putere cu care Dumnezeu l-a înzestrat atât pe El, cât și pe noi toți. Dacă un profesor uman vrea ca elevul lui să ajungă să se descurce pe picioarele lui, cu atât mai mult Iisus îmi dă toată libertatea de a fi eu însămi… singurul lucru comun al nostru fiind Mintea Cristică, aceleași simțiri dumnezeiești… aceiași iubire cu care ne iubim între noi și care face diferența față de Ego.

  Fiecare se exprimă în felul lui, dar mesajul vine din același loc dintr-un scopu unificat. 

  Iisus a știut că este Cristos. A fost tentat la fel ca și mine să aleagă mintea care crește și iubește Ego-ul. El a ales Cristosul. Eu aleg Cristosul, pentru că orice altceva nu este real și nu e adevăr. Pilat a întrebat ce este Adevărul și nu i s-a răspuns… cum să-i răspunzi unui Ego? Ce-aș înțelege? Fie și numai întrebarea arată cât de departe ești de centrul Vieții veșnice din tine. 

  Iisus spune că suntem dumnezei și mai jos de atât nu vreau să știu. În afară de a mă cunoaște pe mine însămi, nu vreau să știu de altceva. Orice altă activitate vine din minte și e menită să mă țină departe de scopul acesta. Dacă pe acest drum al cunoașterii de sine energia Vieții, care mă mișcă într-un fel la care mintea nu îndrăznea să gândească altă dată, este de făcut ceva, atunci sigur nu va rămâne nimic ne-făcut.

   În fața naturii tale divine nu te poți prezenta încărcat de ale tale. În fața naturii tale divine te prezinți gol-goluț de tot ce te împiedică să renunți la iluziile tale. Natura ta divină nu recunoaște decât adevărul, nu se împotrivește și nu-ți opune rezistență. Natura ta divină nu-ți susține variantele egoului hrănit de tine… natura ta divină tace în fața istericalelor tale și nu-ți amintește decât adevărul… întotdeauna cu o voce domoală!

   Nu văd alt scop al vieții împreună decât să ne bucurăm împreună de miracolul care suntem chiar noi! Să ne bucurăm împreună, să cântăm împreună despre Frumusețea Lui, Frumusețea Creației în permanentă expansiune și împărtășire a Iubirii! Pentru că nu există decât IUBIREA DESĂVÂRȘITĂ… restul este iluzie și vine din credința omului în timp, spațiu… în tot ce nu cunoaște Veșnicia!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

8 Responses to IUBIȚI-VĂ ÎNTRE VOI AȘA CUM VĂ IUBESC EU!

  1. sharabagiu says:

    Buna Daniela, multumesc Celui de Sus si ma bucur inca o data pentru tine. Au fost cateva randuri care efectiv m-au inaltat. Ma tot intorc pe articol si nu-mi dau seama exact unde si ce anume a facut “click”. Dar a fost. Mi-as fi dorit sa dureze mai mult. Eu sunt de vina.
    ” În afară de a mă cunoaște pe mine însămi, nu vreau să știu de altceva.” E prima si cea mai importanta lupta de dus. Asa inteleg eu lucrurile. Sa avem puterea de a ne observa de undeva de sus. Sunt faptele noastre conforme cu gandurile si cuvintele noastre? Ne place ce vedem la noi? Unul din cele mai frumoase lucruri este sa descoperi ca esti doar o “celula” intr-un Mare Organism, ca ai structura ta si rolul tau. Odata clarificata unicitatea fiecaruia trebuie sa pricepem ca avem rolul de a functiona sanatos, pentru noi insine, dar si pentru restul de “celule” din jur.

    Like

  2. sharabagiu says:

    Si eu te iubesc!

    Like

  3. Ralu Daniela says:

    Nu-ti mai spun ca te iubesc pentru ca deja stii asta 🙂

    Like

  4. mesager says:

    De ce ti-a ,,interzis ” sa te impartasesti 7 ani ?!
    Si stareta ? Ea ce a avut cu tine,ce considera ca ai facut si nu poate fi iertat ?!

    Like

    • Ralu Daniela says:

      Mesager, știi că toate sunt între mine și Dumnezeu, niciodată nu va fi între mine și alt egal de-al meu, adică toți. Nu cred că numai eu am avut această experiență. Esența e alta. Mulțumesc de trecere!

      Like

      • mesager says:

        Poate ,,interdictia” era o protectie.Cat despre stareta….am intalnit si eu;am trecut repede cu vederea- cine starneste in mine mai putin decat avantul de sub doua aripi deschise,indiferent de cult,de natie si de om,acela nu e adevarat ! Sa am iertare !

        O zi buna !

        Like

      • Ralu Daniela says:

        Multumesc pentru toate… in mod stralucit suferintele datorate ignorantei si uitarii mele, m-au imbogatit. Multumesc!

        Like

Leave a Reply

