TATĂ, SUNT EU FIUL TĂU ?!!!!


             Nu știu cum aș mai înțelege ceva fără Legea Corespondenței și nu eu am spus că tot ce este Sus, are corespondent Jos. Căci, aceleași legi, dacă nu se manifestă pe toate palierele existențiale, de la cel material până la cel mai diafan, atunci nu am cunoaște Ordinea Divină.

          Deci, care Tată? Care Fiu? Acestea-s etichete, pot spune foarte mulți, după ce au ajuns la un nivel… și apoi reneagă tot. Tatăl și Mama  m-au creat. Până la o anumită vârstă am trăit ca în Paradis, fără frică, fără să știu ce e bine și ce e rău. Unii vor să rămână aici, că e bine, și n-au nicio responsabilitate. Noroc că Tata știe ce face și vrea să mă învețe și pe mine să fac ceea ce a făcut El… adică, să am și eu fii. Dar pentru asta va trebui să trec prin experiențele care-mi vor arăta diferența între a face cu iubire și a face fără iubire. Nu există om să vină direct Învățat. Să nu aibă nevoie de Tată! Sunt puțini care au trecut, de exemplu la 11 ani, prin experiențe la limită, care i-au Trezit și înscris pe Calea Adevărului.

        Am trecut la vârsta experimentării. Uit cine m-a făcut, cine mi-a dat viață și pentru că sunt înzestrat cu putere de a crea îmi fac alt tată, care corespunde imaginii mele despre mine. Tot Idolul poartă ștampila altui dumnezeu, decât cel Real. Care Tată? Care Autoritate? Nu mai recunosc autoritatea tatălui meu, pentru că eu cred că știu mai multe decât el și pentru că îmi intră adânc în minte că eu controlez totul. Cu cât mai ne-conștient, cu atât mai multă suferință.

    Fiul, care este Fiu indiferent ce se crede el, după ce și-a creat propriul Iad, acum crede că și-a supărat Tatăl, că este dușmanul lui, că nu va fi iertat niciodată. Cum să fiu eu Fiul? Asta e o blasfemie 🙂 Adică un Tată exact după imaginea acestui fiu risipitor. Fiul, după modelul creațiilor lui strâmbe, crede că este strâmb și un păcătos în fața Tatălui Lui. După suferințe multe, totuși se întoarce la Casa părintească. Ce bucurie!!! De unde să știe Fiul că Tatăl lui l-a creat perfect, din Iubire infinită, căci asta e Natura Tatălui. 

   Fiul s-a întors și văzând bucuria Părintelui înțelege că întotdeauna a fost perfect, dar că s-a exclus singur, în mintea lui, de la propria-i sfințenie dăruită de Cel care l-a creat. Fiul începe să vadă că toți frații lui sunt la fel de perfecți. Perfecțiunea este a întregii Creații, nu doar a unui fiu. Astfel, începe să-și vadă toți frații egalii lui. Acum înțelege, că așa cum el însuși nu a putut ignora la nesfârșit Legea, Adevărul, nici ceilalți nu vor rămâne rătăciți. Acum știe că adevărul a ceea ce este nu a fost știrbit de nicio faptă sau gând ne-iubitor și la fel, nici în toți ceilalți adevărul nu poate fi atacat de nimeni și de nimic.

  Etape, mai lungi sau mai scurte, în care Fiul a învățat de la Tată cum să creeze ce e bun și veșnic. 

  Care Tată, văzând cum Fiul a învățat să aplice Legea corect și că numai iubirea este reală, nu îi dă drumul să-și creeze propria familie?

  Fiul este acum una cu Tatăl, nici o iluzie nu îi mai tulbură Ființa și propria lume, care face parte acum din marea Împărăție.

 Abia acum este dumnezeu și tată pentru lumea lui.

 Dacă vrei să fii dumnezeu înainte de vremea potrivită, atunci vei cere altora să ți se închine ție… Dumnezeul Adevărat nu vrea închinare de dragul puterii Lui, ci să-l recunoști ca părinte iubitor care te învață să mergi pe picioarele tale, în deplină siguranță. Și să-L iubești, pentru că orice al tată nu e real… e doar tatăl imaginat de tine.

  Desigur, nu spun nimic nou, toate acestea s-au mai întâmplat și se mai întâmplă încă.

  Indiferent că sunt sau nu pe picioarele mele, toată Slava și Cinstea pentru Dumnezeul tuturor dumnezeilor, fără de care n-aș fi avut ocazia binecuvântată de a mă cunoaște și a-L cunoaște. Indiferent că sunt Una cu El, în inima mea El este Alfa și Omega în același Timp, adică în Veșnicie.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

