DECLARAȚIE DE IUBIRE


Toți avem gânduri… suntem creatorii lor… atunci când credem în ele le dăm din puterea noastră… cu cât le invităm mai mult la dialog, cu atât mai puternice devin ele… la un anumit moment ajung ele să te conducă pe tine și să-ți dicteze stările… se pot numi obișnuințe.
Nu trebuie să fie așa… eliberarea mea din închisoarea minții vine cu retragerea finanțării de orice gen a gândurilor care, mă vor nefericită Le-am retras ambasada. Eu sunt stăpânul și le-am trimis la plimbare.
Am fost liberă dintotdeauna… Percepția, odată vindecată, vede acum panoramic și nu se agață de nimic. Mintea nu mai înregistrează amintiri. Ea este doar un instrument și atât. La început fericirea e o alegere, apoi devine obișnuință. Apoi nu mai contează nici ea.

E doar un vis, un joc divin în care dacă nu știi care e izvorul te crezi orice, altcineva. Noi nu suntem cineva… noi suntem ceva. Una doar în ne-manifestare… în manifestare suntem Razele aceluiași Soare.

Uniți suntem doar mintea unificată și dincolo de ea.
Vase pentru aceeași Conștiință! Cine își dă pacea pe judecarea unui vas ?
Te iubesc, pentru că nu există alegere… parfumul Conștiinței este Iubirea!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

