ÎNVĂȚ ÎN SOMN?


Cred că da! Și mă bucur, pentru că mintea, cu programele și prejudecățile ei, este și ea la culcare. Maestrul meu interior își ține cursurile full-time.

M-am trezit de râsul din somn… căci ceea ce-mi spuneam era singura reacție posibilă.  Cum să nu te bucuri când afli că mintea joacă rolul central în iluzia de realitate pe care ți-o servește. Inclusiv despre boală, știu acum, fără echivoc, că este acceptarea ideii, lăsând la o parte credința în ea, este unicul virus din care se manifestă toată gama de diagnostice 🙂 Și la fel cu toate așa-zisele probleme existențiale.

Te trezești din somnul binecuvântat, tocmai pentru că mai iei o pauză din credința și lupta epuizantă cu iluziile, și constați că primul gând-sentiment care apare este EU. Eu care sunt conștientă de mine. Iar vine râsul acela peste mine! Separare… cuvântul magic și sămânța dualității, înstrăinării, păcatului, căderii… zi-i tu cum vrei! EU sunt prima iluzie  🙂 , doar o reflectare. Nu e vorba despre Eu-l din psihologie… acesta este deja pe nivelul 10 sub nivelul mării, marea fiind minciuna care o cred despre mine și despre tot. Eu sunt Daniela, deja este mult, prea târziu! Iar Eu sunt brunetă, frumoasă, urâtă, inteligentă, mai tutuță, mai bună, mai rea, mai spirituală, mai ignorantă… acesta este nivelul 10, tot așa, cu minus în ,,nu știi ce ești”.

Nu spun nimic nou! Din ce în ce mai mult înțeleg că ceea ce a spus Iisus este adevăr verificabil, trăit, de trăit pentru oricine vede. Dacă ,,Eu și Tatăl meu Una Suntem”, atunci avem toți, fără excepție, aceeași esență. Asta ne face perfect EGALI. A nu te iubi ca pe mine însămi, este exact a nu mă iubi pe mine, adică esența mea care este singura Vie. Datorită Esenței avem ocazia să experimentăm toate și absolut orice stare. Doar ea ,,luminează”, căci ea este din Dumnezeul Unic, Adevărul absolut, Cel Viu. Adevăr care, așa cum deja conștientizat, pot doar să nu-l cunosc, dar El există, indiferent de ce cred EU 🙂  în forma primară imaginată în mintea mea cum că aș fi separată de Dumnezeu. După Eu, urmează automat și simplu, Tu care nu ești ca Mine 🙂

Vreau să știu doar Adevărul! Pentru asta indiferent de modul în care mor EU pentru iluzie, este perfect.

Mi-am adus aminte de cuvintele celor care au ajuns la înțelepciunea risipitoare de ceață.

Să mori înainte de a muri, înseamnă Viață. Să te desprinzi de Viță, adică de ceea ce este nemuritor în tine, nu este Viață. Să trăiești aici și acum fără să fii una cu Esența ta, este irosire de Viață.

E bun și somnul, dar adevărată e auto-cunoașterea, care cunoaște toate formele de manifestare și nu mai este distras de ele.

Atunci, da, pacea dumnezeiască din centrul Ființei mele este doar o confirmare că lumina e continuă… fără intermitențe…

E bine Acasă… de data asta în cunoștință de cauză.

Vă mulțumesc! Acum e ușor să înțelegem toți, că tot mie îmi mulțumesc 🙂

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

