PENTRU ,,NOI” CEI CARE CREDEM CĂ DEȚINEM ADEVĂRUL!


M-am lăsat de băutură și apoi dau lecții anti-alcool. Tac și mă bucur! Pe cel din șanț îl ridic și-l duc acasă… de băutură se lasă singur… poate prietenia mea necondiționată îl ajută fără să-mi dau seama!

Consecințele Unității în Diversitate.
Ai aflat și ai primit în mintea ta deschisă că ești una cu toate, toate în tine și că totul răsare din Conștiința Hristică sau spune-i cum vrei tu, de preferat din experiența ta, nu a vreunui guru nevindecat de viață.
Până nu integrezi și nu trăiești fiind una cu această Conștiință vei avea multe întrebări.
De ce este Nevinovăția/Neprihănirea esențială și ce înseamnă ea? Înseamnă că nu mai dai atenție și nu mai urmărești niciun gând… la interes nu mai ajungi… că doar ai aflat că nu mai ești o persoană, ci o Prezență. Înseamnă Pace și Liniște netulburate de absolut nimic. Nevinovăție pentru că nu mai preferi nimic și nu mai ai păreri despre nimic. Și atunci, vorbele: Dacă eu sunt cu Dumnezeu, cine poate fi împotriva mea? sunt esențial de adevărate. Nu ți-a luat nimeni nimic, nu ți-a dat nimeni nimic, nu ai nimic de apărat, nu te poate ataca nimeni.
Când erai iritabil, bârfeai sau înșelai ,,atrăgeai,, oamenii asemenea și situații identice pentru tine. De ce? Pentru că din Infinitatea de potențial de manifestare din Conștiința comună accesai feliuța asta. Și ceea ce alegi să aduci în manifestare prin simpla intenție de 2, 3 , 4 , 5 etc. se transformă în autostradă. Toți cei pe care îi cunoști sunt tu, sub aparența de ,,ceilalți,, și îți dai ce ai comandat la festinul divin, și sosesc pe autostrada construită chiar de către tine.
Ce are lumea cu mine? 🙂 Ce ai tu cu tine? Ce treabă ai cu ce cred alții, care-s tot tu, și cu nivelul lor? Spune ce ai de spus fără să ataci pe cineva… Oricum toate îndemnurile și semnele de exclamare ți le dai tot ție, și numai ție.
Acum că ești pe deplin conștient, dacă tu nu înșeli, nu înjuri, nu minți, nu mai ești cel de ieri, nu mai ești o cauză a niciunui efect și tot te mai întrebi de ce ți se întâmplă câte ceva… mai ai de integrat!
Din pacea și liniștea care ești chiar tu ce mai contează ce experimentezi, indiferent ce formă ar lua? Nimic nu ți se întâmplă ție, căci nu mai există un ,,ție,,.
Acesta este doar un joc în care intri sau nu intri, însă nu uiți ce ești.
Le primești și le dai drumul la toate așa cum au venit… astfel, parfumul emanat din ce ești este Iubirea. Iar iubirea nu vrea nimic, ea știe doar că se dăruie… Ea este substanța din care toți am apărut.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

2 Responses to PENTRU ,,NOI” CEI CARE CREDEM CĂ DEȚINEM ADEVĂRUL!

  1. Oana says:

    Inteleapta te-a facut mama ta 🙂 De fapt nu, asa te-a facut EL, sau ai devenit intre timp…
    Interesant mesaj. Eu una iti multumesc pentru el 😉

    Like

    • Daniela says:

      Oana, mulțumesc că ai și vorbit cu mine! Nu știu ce zici tu acolo de mine, de tine și de El… întâlnesc oameni care mă inspiră… și cum vine, așa dau. Mesajul e și pentru mine 🙂 și, cum tu mulțumești pentru el, mulțumesc și eu!

      Like

Leave a Reply

