,,…Te rog să-ţi faci timp pentru mine…”


Îmi potrivesc ceasul după tine

Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Ai putea să începi cu o secundă în fiecare zi,
O secundă în care să taci şi tu, să tac şi eu,
O secundă în care să mă priveşti tu, să te privesc şi eu,
O secundă în care să respiri şi tu, să respir şi eu,
O secundă în care să uiţi tu, să uit şi eu,
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.

Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Poţi continua cu două secunde,
O secundă în care să taci tu şi o secundă în care să tac eu,
O secundă în care să mă priveşti tu şi o secundă în care să te privesc eu,
O secundă în care să respiri tu şi o secundă în care să respir eu
O secundă în care să uiţi tu şi o secundă în care să uit eu,
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.

Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Să-ţi dai ceasul cu o secundă înapoi,
Ca mecanismele trupurilor noastre să se întâlnească la fix,
Nici cu o secundă mai devreme, nici cu una mai târziu
Într-o armonie perfectă a sutimilor de secundă şi orgasm
A miimilor de secundă risipindu-se în fiecare picătură de sânge
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.

Şi-n definitiv nu cred că trebuie să-ţi faci timp pentru mine
Când există atâta alchimie între noi, până la chimie,
Ce mai contează o secundă în care să taci şi tu, să tac şi eu,
O secundă în care să respiri tu şi o secundă în care să respir şi eu
Dacă pe acelaşi cadran al lumii şi al timpului,
Istoria Big-Bangului va consemna în cartea sa,
Avem acelaşi puls şi aceeaşi oră
Ca două secunde într-o secundă,
Ca două ceasuri într-un ceas,
Pentru că eu îmi potrivesc viaţa după tine.

Marius Tucă

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

