VINDECAREA NOASTRĂ


Există un singur Vindecător al duhurilor, sufletelor și trupurilor noastre… omul atras de gestul plin de iubire numit vindecare, face asta unindu-se cu Conștiința Hristică, unde, după ce ți-ai enunțat intenția, e nemișcare, e tăcere deplină, e lipsa ta și doar Prezența Vindecătoare a celor 2 deopotrivă. Un om care îndrăznește actul vindecării a murit pentru ego-ul lui, numai are niciun gând, altfel…

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

8 Responses to VINDECAREA NOASTRĂ

  1. Ralu Daniela says:

    Da, este ceva să înțelegi ce se întâmplă cu fiecare corp subtil în parte, și la ce folosește el… adică la experimentarea fiecărui nivel al existenței pe toate palierele. Din practică am înțeles că vindecarea ține doar de vindecarea minții și a modului de raportare prin ea la tot. Cel care nu și-a vindecat mintea este un ,,vindecător,, ne-vindecat.

    Like

    • Ralu Daniela says:

      Ai dreptate, subliniez: vindecarea percepției care ține de câmpul mental. Cel din inimă, cum spui tu, le aparține tuturor în egală măsură.

      Like

    • mesager says:

      Vorbim despre Gratia Divina ?
      Din punctul meu de vedere ,vindecarea e de doua feluri : cand tu mergi catre Dumnezeu ( sacralizarea vietii ) si cand Dumnezeu se coboara la tine ( Gratia )
      Ai simtit Gratia,simti ?

      Like

  2. mesager says:

    Da.Ce vremuri !Nu credeam sa traiesc atata neverosimil intr-o lume atat de putintica …Nu as spune ca mori pentru ego,sau ca se vindeca mintea,in fond toate raman tot acolo si tot asa…as spune ca ,momentan ,esti altceva,o alta calitate,infloreste in tine ceva inca nevazut pe pamant si ,deodata ,STII fara sa ai nevoie de explicatii…ai universul intreg in palmele tremurande…iar asta chiar conteaza !

    Like

  3. Ralu Daniela says:

    Răspunsul pentru M.
    Tu nu ești un candidat pentru mine, ești fratele meu, pentru că știu cine-ți susține viața. Cui îi este frică de Iubire? Anxietatea mea a fost cumplită: îmi era frică de viață. Din acest hău am cerut ajutorul, pentru că am văzut cum conștiința mea este dominată de firea omenească. Nu am vorbit cu nimeni, despre suferința mea foarte mult timp. Apoi am spus tot… canonul, cum spui tu, a avut un singur rol precis: conștientizarea nevoii de vindecare. Totul e perfect așa cum ți se dă. Am scris toate acestea ca să înțelegi că foarte mulți oameni trec prin suferințe despre care cred că numai ei le au. Și cum să înțelegi prin ce trece cel de lângă tine, dacă nu ai fost și tu în frica cea mai mare?
    Cât despre frica de Dumnezeu… încrederea mea în cuvintele Lui e mai mare decât toate fricile din lume. Pot vedea în mine omulețul și recunosc rătăcirile lui… însă, relația personală știm noi doi cu cine este vitală.
    Nu mie mi-ai scris… ai fost auzit înainte de a așterne cuvintele pe hârtie…
    Ca egal al tău în fața a ceea ce a intenționat Dumnezeu cu noi, singurul sprijin infim este acela de a mă duce cu tine de mână în fața Lui. El știe de ce ai nevoie și când. Nu ți se cere nimic… doar să știi că undeva, cineva e cu sufletul tău în puținul timp alocat șederii împreună în liniștea și pacea Lui. Deja știi ce este rugăciunea pentru mine… doar pretextul de a sta Împreună în Grația Lui de care suntem conștienți, fără a ne împrăștia în lume.
    Mulțumesc Lui Dumnezeu și sufletului tău pentru darul trimis prin tine!!!

    Like

    • mesager says:

      ,,Intre inger si drac
      Trage omul sarac
      Inhamat la pamant ”

      Schimband registrul : Curaj gaina ca te tai …sau…vai turul pantalonilor lui M al tau !
      Are insa un avantaj enorm ; A venit sa intampine greutatile vietii cu o inima plina de bucurie ! Si are si-o putere – Speranta . O sa se descurce.Uneori…uneori …are nevoie de o frecventa.Deschisa.

      Multumesc, Ralu !

      Like

Leave a Reply

