DE CE M-AI READUS LA VIAȚĂ?


Probabil ați auzit de Ilie Dobre care a revenit la viață după 7 zile de moarte clinică, diagnosticat cu ciroză hepatică. După cele 7 zile, medicii l-au re-examinat: organele interne erau ca în tinerețe – perfect funcționale, nou-nouțe. Am citit broșurica în care erau scrise toate ,,curiozitățile,, de după Revenire.

Eu am avut ocazia de a vorbi cu el atât cât am dorit, pentru că venise la locul meu de muncă. A spus de 2 ori că e mortul din Filiași, dar nu am reacționat deloc. A mai spus o dată, lipit de dulap cu o voce joasă și blândă, sunt mortul care am revenit la viață după 7 zile… mie mi s-au aprins toate becurile din instalație. Imediat l-am așezat pe scaunul din fața mea și l-am rugat să-mi dea toate amănuntele. Se pot găsi în presă. Mi-a spus că s-a întâlnit cu Iisus Cristos (eu știam de Trupul Lui de Slavă). L-am rugat să-mi spună cum arăta. L-am întrebat dacă citise biblia sau alte cărți, sau dacă mergea la biserică. Răspuns: nu, nici ziarele nu le citeam. Amănuntele erau extrem de asemănătoare cu ce știam și eu…  Știam de exemplu că de ajungi în palierul eteric nu mai vrei înapoi, sau  în dimensiunea Sufletului lui Hristos, nu mai vrei să trăiești nicio secundă în planul material. Și atunci l-am întrebat ce gândea după această trăire ieșită din comunul uzual 🙂

A spus: eram extrem de trist și supărat de ce nu m-a lăsat acolo, cu El și cu ceilalți. În fiecare seară adormeam cu aceeași întrebare: de ce Doamne Hristoase m-ai întors? Într-o noapte a auzit de la El: te-am lăsat să te întorci din 2 motive: 1. să înțelegi că viața e un dar; 2. să povestești despre ce ai văzut și să povestești tuturor despre întâlnirea cu Mine.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

