EFECTELE NU LE CONTROLEZI TU… NU EXISTĂ ,,TU,,!


Se poate ghici ușor, căci nu am spus subtil, că singurul Vindecător este Iisus Christos. Noi, discipolii lui, suntem Mâna Lui, Gura Lui, Urechile Lui, Mintea Lui… din Trupul Lui. Iar discipolii lui fac exact ceea ce a făcut El, în litera și spiritul Scripturii.

Iisus Christos știa că e Christosul, că e Una cu Tatăl nu numai din citirea Vechiului Testament. El Este Viu. De aici decurg consecințe continuatoare de Viață. El știa, ca și mulți dintre noi iluziile separării de noi înșine, de Dumnezeu, de noi între noi. Știa, le vedea, dar valida doar Adevărul. Avea autoritate asupra bolii și a infirmității oamenilor, tocmai pentru că ele produc efecte asupra celui care trăiește în necredință, adică în visul adormirii rațiunii, cunoașterii de sine. Nu comenta că ai trăi în iluzie, că dormi, etc. Te vindeca, alunga demonii din tine, foarte reali pentru mulți care formează numărul de telefon al anti-virtuților. Adică avea autoritate și putere. Aceeași putere și autoritate a dat-o tuturor fraților Lui, spunând foarte clar că toate acestea le vom face și noi, și chiar mai mult. Dar cine crede asta? Doar discipolii adevărați ai Lui, care fac exact ce li s-a spus: să-și vindece frații prin comenzi stricte sau punerea mâinilor deasupra bolnavilor, sau rugăciune.  Și sunt, eu sunt cel mai micuț dintre ei, după măsura dată mie de El. Între noi, aici pe orizontala terestră, să fim de folos celor de lângă noi.

Și acum vine partea mai veselă, în spiritul copilăresc, adică lejer, simplu, normal. O verișoară de la țară avea 3 găini bolnăvioare. M-a întrebat dacă pot să fac ceva pentru ele. Întotdeauna sunt bucuroasă când văd credința cuiva că se poate, ea știind deja povestea cu ,,nu eu fac, ci prin mine de la El, pt. că lucrăm împreună,,. M-am dus în țarcul animalelor. Efectul lucrului pe animale are cea mai rapidă temporizare, pentru că ele primesc fără frică sau neîncredere… sunt fericite pentru ele :)))))). (Paranteză: câinii arată după vindecare o încredre totală, căci așa mi-a tradus un cunoscător poziția lor cu plexul solar în sus către unii oameni). Acolo erau multe animale de casă. Am început. Eram singură… toate animalele s-au deplasat, însă în fața mâinilor mele stăteau, la mică distanță, doar trei: 2 găini și un cocoș. Nu știam genul găinilor și nici care erau blegite. Verișoara mea a venit și a rămas tăcută și mirată. La scurt timp, după ce am terminat, m-a întrebat de unde știam că sunt cele 3. Nu știam, ele au rămas singure pe loc, cucăind, grupate parcă la razele solarului. S-au făcut bine.

Niciodată nu am așteptări pentru că ele aparțin minții logice și calculelor. Bucuria noastră și starea de mirare este hrana mea. Dumnezeu și tot ce a făcut El mă umple de cele mai frumoase daruri: recunoștință, uimire în fața Puterii și Bunătății, care, cred eu poate greșit, nici un om nu le poate atinge, cel puțin aici pe pământ.

Rămâne simplitatea de a fi om, bucuria de a fi aici, bucuria de a ne sprijini unul pe celălalt să ne bucurăm împreună de miracolele care vin de la El. Miracolul care este Viața celor Vii în Veșnicie.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

3 Responses to EFECTELE NU LE CONTROLEZI TU… NU EXISTĂ ,,TU,,!

  1. mesager says:

    Ralu,din ceea ce povestesti uneori, e cat se poate de limpede in ziua de azi ca lucrurile de acest gen sunt rare,foarte rare.Nu stiu despre tine ,de ce nu povestesti ?!Avem atata nevoie de lucrurile de Sus ,lumea e atat de plina de suferinta,de ce nu povestesti mai mult ?! Ai face un mare bine sa povestesti,cum te-a descoperit ,cum s-a intamplat …Dumnezeu exista,sub o alta forma decat suntem noi obisnuiti sa credem,dar El exista cu adevarat,si cand isi deschide baierile pungii curge un aur care nu are echivalent in bogatii pamantesti.Am simtit asta…candva !Nu spun traznai.Am trait o vreme situatii incredibile.Nu aveam niciun merit ,nu eram pregatit special,doar eram bolnav si pur si simplu a inceput sa curga prin mainile mele o energie vindecatoare imposibil de descris in cuvinte.Am stiut la un moment dat , fara putinta de a ma insela nici cat negru sub unghie,ca ma pot vindeca pe loc de boala care ma chinuia.Instantaneu ,iti dai seama ?!Si nu era doar o raceala.Miracolul era prezent ,era de fata ,doar astepta un semn,pruncul din iesle gangurea fericit : se nascuse sa fie Imparat !Dar …m-am abtinut,cumva m-am abtinut ,eram atat de uluit …nu am stiut ce sa fac !Apoi,dupa un timp a plecat,nu eram pregatit.Aveam de slefuit multe fatete la o personalitate colturoasa bine de tot.Probabil mi-a fost dat la vremea aceea doar ca o incredintare. Azi stiu ce sa fac,si in fiecare clipa ma uit lung-lung pe drum,parca asteptarea asta a devenit singura ratiune de a fi; va veni- a fost prea aproape ca sa-mi rataceasca adresa, a fost prea viu,si era prea plin de bunatate .
    Poate pentru multi dintre cei care vor citi ,astfel de randuri vor parea o nebunie curata…poate chiar e,sfideaza orice ratiune,e cu mult dincolo de cotidian,dar,ce nebunie frumoasa,ce nebunie frumoasa,Doamne !
    Ma bucur pentru tine Ralu,multumesc !

    Like

    • mesager says:

      Si …am sa spun tot ! De obicei ma feresc sa amintesc -lumea e asa cum e ,oamenii sunt asa cum sunt – dar…Am avut o viziune,intr-un anumit punct a aparut o imagine ,extraordinar de reala,atat de reala ca parca -mi musca din carne,si durea ingrozitor sa asist : Isus ! Cara crucea .Umilit ,batjocorit ,plin de sange si de rani .Nu puteam sa fac nimic si am inceput sa plang…de fapt,erau lacrimi si nu erau cum le stiam in mod obisnuit,ardeau ca focul.A fost scurt ,Atat cat am putut sa duc,un soi de spasm neomenesc,la sfarsitul caruia am oftat lung asa cum ofteaza doar muribunzii cand pleaca,si…dus am fost ! Am saltat iarasi in Pacea aceea fara sfarsit care se oranduia jur-imprejurul meu ca un scut impenetrabil pentru orice rau ,in timp ce o bucurie orbitoare a tasnit din pieptul meu ca o lumina pe care o simteam aproape fizic in coloana ei .
      Poftim ! Sa ma trimite-ti la medic si tot asa o sa spun…Nu-ti mai apartii !
      Da.Nu mai exista ,,Tu ” si nu mai controlezi nimic,dar senzatia nu e de risipire ci de adunare, de punct blestemelor si pustiului care ne apasa de atatea ori pe pamant.

      O zi buna !

      Like

    • Ralu Daniela says:

      Oricine poate crezând în ceea ce a fost pus în noi prin Iisus Cristos… El a schimbat TOATĂ FIREA OMENEASCĂ! Detalii în CE ESTE VINDECAREA.
      Nimeni nu e singur, nici când vrea sau se crede singur :)))))

      Like

Leave a Reply

