AJUTOARELE NOASTRE


Cerul e în noi, toate Cerurile sunt în noi… noi reflectăm în variată micro, macrocosmosul… trăirea aceasta o am. Depinde de unde am atenția, adică unde am ales că este comoara… comoara asta este moștenirea oricărui om de pe pământ, depinde numai de om ce alege. Am ajuns să văd că totul a fost creat perfect, atributele Creatorului le cunoaște tot omul. Perfecțiunea este a Lui. Ale noastre sunt doar iluziile crunte, numite păcate, căci orice este păcat atunci când ai uitat de El și al cui ești.

La iluziile sau păcatele pe care omul le-a adus într-o realitate care este crezută a fi adevărata Realitate, Dumnezeu a permis intrarea în existență, adică crearea Ajutoarelor pentru a ne ajuta să vedem odată că fanteziile noastre nu sunt adevărate.

Fanteziile sunt atât de adânci înfipte în mintea omului încât o relație personală cu Iisus Cristos este privită cu ochi neîncrezători sau eu știu ce ochi. Prin credință ne vom salva! Nu prin teama de Numele Lui, ci prin trăirea Cristosului din noi. Cine nu știe că El este în Tatăl, iar noi suntem în El și El în noi? Aceasta este o declarație de iubire cosmică veșnică. Acesta fiind pur adevăr pentru mine, atunci El m-a învățat că iluziile mele nu există, ca și a celorlalți oameni.

Iisus a văzut în fiecare dintre noi, cei care am fost, suntem și vom fi fața Cristosului, căci numai așa amintirea lui Dumnezeu este veșnic vie în om. El a văzut falsul din mine și nu l-a acceptat drept adevăr. El menține viziunea adevărată pentru mine, pentru toți. Nu ar fi nevoie de Mântuire dacă nu ar exista păcatul iluziei de sine.

El mi-a arătat Drumul, Calea…  omul păcătos este o iluzie de om… omul se crede singur, se crede trup, iar trupul este avocatul iluziei crunte a separării de tine însuți, de Dumnezeu, de frați, de toată Creația.

Mulțumesc tuturor Ajutoarelor care lucrează pentru ca oamenii să-l cunoască pe Dumnezeu, să-i vadă Chipul și Asemănarea în cel de lângă ei pentru a trăi în Armonie în El… în Lumile Lui!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

