VINDECAREA DE EXISTENȚĂ


EL SI EU

De ce scriu? Pentru că așa simt, cu bucurie simt. Gândurile pe care le am nu sunt doar ale mele, ideile care răsar în mintea mea nu au un motiv în spate. Este bucuria de a împărtăși, iar scrisul este ulterior propagării în eter a gândului. Dacă există un singur om care vibrează la aceste gânduri, atunci am primit deja ,,recompensa,, întăririi lor în putere și forță. Dacă nu… nu.

Sunt unul dintre oamenii care au crescut gândul venirii la viață pentru a cunoaște scopul vieții. Pentru mine e unul singur: să-l cunosc pe Dumnezeu și pe mine însămi, ca microcosmos. Sunt unul dintre oamenii care au căutat în afară ceea ce era de la început înăuntru. Sunt oameni care au avut parte de experiențe extreme care i-au condus la a-și schimba modul de gândire și de percepție. Autenticitatea trăirii vieții este dată, desigur, de experiența personală. Dacă dezvălui ceva este pentru că, probabil, ca și mine te aștepți să ai parte de ceva extraordinar ca să te ,,naști,, din nou.

Iată o ,,poveste,, simplă… sau poate o văd eu simplă, deoarece am venit cu un bagaj care nu mi-a permis niciodată să cad în deznădejde. Le-am luat așa cum au venit, am suferit un pic sau mai mult, depinde de ce credeam că am ,,pierdut,, , după care constatam că-s mai puternică… de parcă mă vaccinasem.

Povestea este legată de setea de a mă cunoaște. Nu a intrat în ecuație Dumnezeu de la început, deoarece conștiența e cu un pas înaintea formării conștiinței. Așa că prima experiență paranormală, extrem de normală 🙂 , a fost curiozitatea mea de a vedea ce are un om înăuntrul corpului. De ce? Doream să-mi imaginez cât mai bine interiorul pentru a vizualiza, a comunica cu ce e acolo. Deh, 17 ani, ce-i ceri unui copil? Numai că nu asta a fost lecția. Ea a venit surprinzător de natural și este aceea că trupul de carne este doar un palton de împrumut pe pământ și că fără ce e înăuntru ca ,,animator,, este doar o grămadă de elemente bio-chimice supuse entropiei. Flash! Reținut… căutat în continuare a înțelege ce este ,,animatorul,,. Mi-am dat seama de futilitatea zbaterii pentru lucrurile acumulate pe pământ. Cu asta am rezolvat… de aceea nimic din ce am nu e de firmă 🙂 , totul este decent de minimal. Asta a fost partea cea mai ușoară… desprinderea de planul material.

A urmat planul ,,valorilor,, morale. Încercarea a fost de la categoria ,,super-grea,,. Adică, dacă ai valori morale e bine că le ai. Cosmosul este MORAL pentru că respectă o Ordine Naturală foarte strictă. Dar… omul… când are valori morale și este bebeluș, poate avea așteptarea ca ceilalți să fie la fel și-l poate pândi o gravă boală de suflet: dezamăgirea. Ca să nu se întâmple asta, jocul existenței mi-a oferit o ,,inițiere,, extraordinară: mi-au fost călcate în picioare cele mai dragi valori morale, ca să realizez că de ai virtuți ele nu sunt de la tine și ale tale… ele au fost mai înainte ale Lui, iar dacă El a dat libertatea să ți le însușești sau nu, atunci orice om e virtuos în pacea și liniștea modestiei lui, fără a avea ,,pretenții,, de la altul. Câți ,,credincioși,, nu se cred superiori celor judecați drept ,,ne-credincioși,, ? În așa fel am fost făcută knockout încât îi reflect pe toți cei care mă găsesc vinovată de lipsă de modestie sau prea siguranță pe mine. Nu mă cunoști și de aceea te lupți cu imaginile tale despre mine (asta este una din lecțiile recente – să spun ce am de spus și să las pe oricine să zică ce vrea).

Prima inițiere adevărată de care am avut parte, dar nu am conștientizat implicațiile decât când s-a terminat seria de lecții, a fost plânsul cronic și amarnic în zilele de Paște. Nu aveam biserica în agenda de viață, nici atât Împărtășirea cu Sfintele Taine. Am plâns toată viața mea și toate viețile neamului meu, de la Iisus până în prezent și mai înainte de El. Nu eram ,,programată,, de nicio învățătură dogmatică. Durerea mea a fost autentică, venită din străfundul întunericului ne-cunoașterii, ignoranței, uitării… în primul rând din mine… acum știu de ce plângeam pentru toți – suntem Unul… prin Unu am ,,căzut,,, tot prin Unu am fost salvați. Atunci am simțit o atracție irezistibilă spre Iisus Cristos, o iubire care arde toată prostia din mine, tot infantilismul, toată imagineria cu îngeri și demoni. Sufeream într-un fel care e greu de descris în cuvinte. Suferința suferințelor 🙂 Dacă aveam o imagine… o aveam pe aceasta: eu întinsă cu fața la pământ prinsă de sandalele picioarelor lui Sfinte, într-o încleștare din care nu voiam s-o slăbesc niciodată.

A doua inițiere de care am avut parte, pe care am conștientizat-o pe loc, a fost BUCURIA învierii. Dacă El a înviat și eu am înviat, de acolo din colbul întunericului ne-cunoașterii. Da, reînviem în fiecare an această sărbătoare, dar una este cititul, mersul la biserică, închinarea la toate moaștele, etc. … și alta este TRĂIREA LUI ÎN INTIMITATEA TA… iar eu, ne-vrednică fiind, mi-a fost primită iubirea prea-puțină pentru El.

Câți pași a făcut El în mine!!!! Este adevărat!!!! El e în noi toți și noi în El. Jocul de viață m-a adus într-o experiență în care mai mulți căutători, mai la exterior sau interior, am început lucrarea-împreună… pe scurt, să aprofundăm ceea ce a făcut Mântuitorul, să primim Darul lui și să facem la fel ca El.

Așa a început totul! Lucrând pentru cel de lângă tine AFLI EXTREM DE MULTE.  Lucrând pentru cel de lângă tine, pentru folosul lui, primești ce e nevoie să știi. Biblia și Cuvântul ei nu sunt figuri de stil, tot ce e acolo e Adevăr… numai că, așa cum au făcut fariseii pe vremea Omului Iisus, așa fac și azi. Nu ,,intră,, nici ei în Împărăția interioară, dar nici pe alții… alții care resping Cuvântul în favoarea unor Căi demult Moarte. Apoi, de unde credeți că știm toate câte le știm în Adevăr și Duh? Prietenii mei… nu există om fără echipă de existențe superioare ca și cunoaștere, care ne-au fost dați să ne ajute să scăpăm de iluzia de viață pe care a adus-o la rang de realitate! Nu există om fără sfătuitor! Dar dacă nu taci… nu vei auzi niciodată și te vei ,,închina,, la oameni orbi și la altele…

Cine te crede că primești informații prin intuiție pe principiul candelei de la care se aprind toate mințile cu lumina cunoașterii? Adică, primești cunoaștere prin racordarea vibrațiilor interne cu vibrațiile spiritelor de pe altă treaptă. Totul este așa de simplu: unii primesc mai mult pentru că sunt vase mai mari ale Lui și au o funcție, alții primesc mai puțin, tot cum alege El, pentru altă funcție.

Niciodată nu m-au interesat prea mult viziunile, pentru că acum știu: ele aparțin minții și prin minte nu cunoști tabloul întreg și poți fi ușor păcălit. Iar dacă-i păcălești și pe alții… hmmm… se știe: responsabilitate, echilibru, LUCIDITATE, cunoaștere profundă a naturii umane… și nu numai a ei :)))  Nu pun mare preț pe percepție, însă imaginile pot transmite informații DOAR CA SĂ FII PREGĂTIT, să nu-ți pieri pacea sufletului indiferent de experiență. Iisus Cristos există în trupul de slavă, el se dezvăluie ochiului spiritual atunci când e nevoie de El… atunci când oamenii îl întreabă pe El… iar El răspunde. L-am văzut la capul patului unei femei- afine din familia mea și a fost așa pentru a ne pregăti de înmormântare. Pe copilul ei îl interesa acest lucru din motive întemeiate legate de pregătirea creștinească înaintea trecerii dincolo… simplu fără spectacol, fără demonstrații ca să creadă cineva în El…

Când lucrezi-împreună ți se face parte să cunoști bucuria de a fi împreună în Mintea Iubirii Infinite. Sunt uimită ca un copil cum se fac ,,cărțile,, și cum întâlnești exact pe cine îți dă El să îl audă prin mine.

Așa te vindeci de existență… căci nu-ți mai aparții… bucuria ta e bucuria celuilalt. Familia nu este familia ta sau națiunea, ci toți oamenii din Cosmos.

Grădina Edenului este aici, niciodată nu a plecat și n-a venit. Grădina Edenului este atât de mică atunci când nu faci pași prea mulți în afara gardurilor casei tale.

Însă dacă pașii tăi ies din curtea obișnuită, adică dacă împărtășești din ce n-ai, apoi din ce ți se dă… atunci Grădina Edenului se Extinde atât de departe până unde ,,pașii,, tăi cutează să calce.

Să mă vindec de existență înseamnă să mă trezesc Acum și Aici, în această Viață, la Realitate. Nu există Viață în afara lui Dumnezeu și a Timpului său mereu Prezent. Toate greșelile trecutului sunt desfăcute și iertate… mântuitorul unei familii de oameni, acela despre care se spune că duce ,,păcatele,, neamului lui este, de fapt, cel găsit potrivit pentru a schimba modul de gândire greșit al celor dinaintea lui.

Nu am venit pentru mine aici… Dumnezeu ne-a făcut pentru El.

Cristosul ne unește ca unul pe Orizontală, aici pe pământ și-n toate Lumile, iar Tatăl cu Sfințenia Sa își dă întâlnire cu fiecare Fiu în Altarul interior al acestuia, pus acolo din Începuturi.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

3 Responses to VINDECAREA DE EXISTENȚĂ

  1. sharabagiu says:

    Sah mat! Te iubesc!

    Like

  2. Ralu says:

    Remiză ? Și eu te iubesc căci altceva nu mai știu 🙂 . Binecuvântată este clipa care ne-a adus împreună!!!!

    Like

Leave a Reply

