DOAR GÂNDURI


Pentru mine nu există decât Dumnezeu – Iubire – Legile Ei – și știu acum că numai ceea ce a creat El este Viu. Ceea ce nu are continuitate, ceea ce se poate pierde sau dezlega de legăturile vizibile și invizibile, dezmembrându-se, nu este Adevăr. Este visul meu, dat special pentru a vedea, prin comparație, că doar Adevărul e Viața din mine. Și în mine este ceva, o parte care nu trece și care face posibil visul de plecare de Acasă, de despărțire de El.

Eu spun că îl iubesc, cu o iubire care nu îndrăznesc să o compar cu a Lui. singurul lucru de care ascult e Cuvântul Lui, care mă îndeamnă: îndrăznește să mă iubești așa cum ești… doar Eu te cunosc… știu ce ești acum și știu că nu ai de ales nimic… ești ceea ce am Voit Eu.

Singurul lucru care nu-l uit este orbirea și căderea în uitarea de El. Nu știu ce e Iubirea, știu doar atât: atunci când vin zile cu situații altfel decât cele armonioase, cunosc o bucurie care nu m-a mai părăsit: indiferent ce se întâmplă, fie și clipa fugară a stingerii luminilor trupești, chiar dacă pare că El a plecat eu știu în toate ,,celulele,, ființei mele, că El este tot cu mine… de fapt, cu toți.

Mintea care făcea din trup un ceva de pierdut și de separat de tot ce există, nu mai are putere asupra mea. Încep să înțeleg din trăirile mele, calea străbunilor acestui pământ care se bucurau atunci când își lăsau haina trupească și treceau Dincolo.

Nu știu ce e iubirea, dar știu cum este pacea și liniștea din sufletul și cugetul meu. Iuda, cel care trăiește în mine a fost iertat, iar el și-a cerut iertare la rândul lui 🙂

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to DOAR GÂNDURI

  1. sharabagiu says:

    “Singurul lucru care nu-l uit este orbirea și căderea în uitarea de El.”

    Pentru mine este ca un tablou urat pictat de mine crezand ca am inteles “arta”. Si-am “pictat” cu ne-stiinta mea, dupa cum am vrut. Am pus acest tablou intr-un colt pentru aducere aminte despre cum NU se face. Astazi invat ca se picteaza cu IUBIRE, cu RABDARE, cu DARUIRE alaturi de INVATATOR si toti cei care slujesc Lui.

    Like

Leave a Reply

