COPILUL ȘI CIREȘUL


Copilul năzdrăvan cireșu’ întreba…

Bine-ai venit copile… am să-ți șoptesc ceva!

Din multe mâini măiestre îmi este Întocmirea
Și-a te hrăni pe tine primit-am eu menirea.
Acesta-i rostul meu pe lume și asta mă și ține
Eu din Iubire sunt făcut să te slujesc pe tine.

Cireșul meu cel drag cu coama cea rotată
Mă-ntreb de gânduri triste avut-ai tu vreodată…

Ce-s gândurile triste, copil cu ochi senini?
De starea omenească cireșii sunt străini.
Nicio sămânță-a noastră nu stă ca să se nască
Ceva ce iese-afară din firea cireșească.

Îți înțeleg copile nedumerirea ta,
Această-nvățătură în mintea ta să stea:

Eu fructul ce îl iei nu-l dau c-așa e bine
Nu-și are rost anume, nu-i separat de mine.
Și dacă-i bun și dulce în gura ce-l dorește
E pentru omul care la mine se oprește.

Ce-ar fi să-mi pese mie de-a gustului plăcere?
Afară-i lume multă… în mine e TĂCERE.
Eu creanga grea de rod aplec către Pământ
N-am minte ca să judec cei care vin cum sunt.

Sunt bucuros de omul care la mine vine
La fel de bucuros de omul ce-n depărtări se ține.
Copile drag, ascultă… tu seama o ia bine:
Toată Livada-ntreagă cu spirite divine
N-ajung la înălțimea acelui DAR din Tine.
ralu

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

