SECRETUL VINDECĂRII !


Secretul este că nu există un asemenea secret  🙂 . M-am așezat la scris pentru că nu ai de ales. Bucuria efectelor este atât de mare, încât dai pe dinafară. Este vorba despre vindecarea afecțiunilor fizice sau psihice, care au rădăcina în dezechilibrele la nivelul sufletului. Nu o să dezbat subiectul corpurilor noastre subtile și legătura intimă dintre ele, nu asta e important, ci concluziile la care am ajuns după 4 ani de ,,lucru,, purtând intenția de a ameliora sau de a elimina durerea fizică sau suferința psihică. Dacă un singur cititor obține de aici AHA-ul pentru el, aceasta este răsplata în sine… Tot ce voi scrie vine din experiența și cunoașterea primită la lucru, din întrebări și răspunsuri primite în multe feluri legate strict de sincronicitate. Nu mă mai mir că îmi cad în mâini publicații care îmi lungesc fața pentru că într-una dintre ele am găsit limbajul potrivit care se mulează pe ani de căutări și bătut pe la ușa luminoasă a înțelegerii.

INTENȚIA. Cea mai puternică forță a omului, care e simplă și curată, plecată instantaneu din inimă și care nu se compară cu interesul. La 11 ani am observat prima aplecare spre a lua durerea cu mâna. Încă copil fiind visam la bagheta magică care să alunge durerea sau suferința celor pe care-i întâlneam… nu Africa, nu India, nu fenomene în general… ci acolo unde sunt la locul și momentul prezent. Nu neapărat în familie, peste tot unde mă duceau picioarele.  Pe la 25 de ani, la fel ca mulți alți ,,căutători,, am întâlnit un bărbat despre care se știa că are niște calități senzoriale. Nu țin minte ce mă interesa, am reținut doar ,,mâinile tale vor fi foarte căutate,, , eu gândindu-mă atunci că voi face lucru manual: pictură, mileuri, coliere, etc. și m-a pufnit râsul căci nu aveam deloc preocupări domestice sau de artă. După ani și ani mi-am adus aminte, doar când am început lucrul cu mine și cu alții.

CALEA. Câte minți atâtea căi. Din tot ce am scris este clar că modelul meu de gândire și lucru este calea lui Iisus. De ce? Pentru că a parcurs-o el pentru mine și pentru că m-am trezit că-l iubesc. Asta e doar treaba mea, pe cine iubesc. Îl urmez strict după Cuvintele lui pentru că relația cu el m-a adus la un anumit tip de gândire și la un anumit tip de viziune. În plus, ,,metoda,, lui Iisus, în timp, mi-a fost dat să constat că are perfectă acoperire științifică. Nu e nevoie să am dovezi ale adevărului lui Iisus, am plecat din iubire, nu din credință. Dar ,,dovezile,, mi-au venit, din nou prin diferiți oameni… așa, simplu pentru că tot Cerul conspiră la Intenția mea inițială. De ce am dat această explicație? Pentru că a iubi un asemenea Om înseamnă a te uni cu mintea lui, adică cu Conștiința Lui și vei vedea de ce e importantă această Conștiință și Viziunea pe care ajungi să o ai. Prin Iisus Hristos m-am regăsit pe mine… și ca un Învățător cu experiență, nu te face dependent de El, ci îți dă drumul în lumea ta, să te desurci. De ce acest tur informativ? Pentru că eu, ca simplu om, adică cu o natură umană așa cum o știm, mi-am unit conștiința individuală cu Conștiința Hristică sau Supremă cum spun alți înțelepți. Concluzia, la care probabil voi mai reveni, este că nu omul din mine lucrează: NU EXISTĂ EU care fac ceva pentru cineva, nu există Persoană, ea se dizolvă fără a dispărea în Conștiință… care nu are nicio formă, dar în același timp are toate formele. Acest lucru l-am și văzut în Tăcerea în care intru împreună cu tine, dar nu rămân la nicio imagine indiferent cât de înălțătoare e. Important este că văd rezultatul, care este de fiecare dată același.

Cu alte cuvinte nu fac absolut nici un efort mintal sau fizic. Puterea stă în simplitate, iar vindecarea este profundă. Însă, extrem de important este să afirm că ORICE OM ARE ÎN EL ACEASTĂ ABILITATE… numai cel care nu crede în această afirmație nu știe că poate.

În continuare voi descrie câteva amănunte despre ce este, de fapt, ,,vindecarea,,.

Toți suntem Conștiință Pură, adică conținutul care este parte din Dumnezeu. Aceasta e natura omului, Firea omenească. Ce face un om care devine conștient 100% de Conștiița Pură/ Hristică atunci când e în fața ta? Nimic nu face el, doar te trezește și pe tine la adevărata ta natură. Adică împărtășești cu altul ceea ce ești. Ajungi să te familiarizezi cu conștiența Conștiinței Universale, care nu aparține nimănui, ci tuturor. În acest proces al VINDECĂRII tu, ca om, ești doar observator tăcut. Psihicul meu și al tău este scăldat în acest fel în ,,apele,, vindecătoare ale Conștiinței care deține Înțelepciunea care a construit ansamblul minte-trup. Schimbările sunt INSTANTENEE și pot fi văzute și simțite la nivelul trupului. Sunt cazuri în care evidențele vindecării nu apar imediat în trup, însă fiecare om are ,,povestea,, și lecția lui. După prima sesiune de ,,îmbăiere,, în apele vindecătoare 🙂 procesul continuă, eliminând blocajele. Rezultă o stare de bine fizică și emoțională. La alți oameni se intensifică dezechilibrul de tipul: ți-e acum rău ca să-ți fie bine… sau brusc se instalează febra care îmi arată mobilizarea puterilor auto-vindecătoare și de reglare, reorganizare a materie prin mintea care a primit conștiența sănătății prin inițiatorul intenției de vindecare. Doar un om care cere, primește… chiar dacă la început e un Toma 🙂 .

Căci ce este sănătatea? Este Ordine, iar dereglarea acestei ordini din minte-trup este absența ei. ,,Doctorul,, este cel care are impulsul de vindecare/reglare mai mare care interferează cu vibrația scăzută a lipsei de ordine mentală. Mentală da! Pentru că trupul nu-și fabrică dezordinea/,,boala,,, mintea cu mentalitatea ei greșită duce unde duce.

De ce nu trebuie să știi nimic despre diagnostic? Pentru că, în această Cale nu se manipulează energii subtile și nici vibrații ale unor suporturi exterioare ca medicamentele, care numai dacă se potrivesc cu vibrația stării de sănătate te vindecă. NU. Conștiința Hristică, în ,,mâinile,, căreia de abandonezi TOTAL, este SURSA tuturor vibrațiilor și energiilor care sunt manipulate în alte metode din zilele noastre.  În sesiuni cu câțiva prieteni (toți sunt prietenii mei) am primit ca și cunoaștere că vindecarea este de fapt o aliniere sau racordarea perfectă (nu știu cum să spun mai pe înțeles) cu ordinea, energia și informația (starea perfectă de sănătate) matricii/modelului tău perfect, care se află la nivelul intim ultim din noi, dar totuși primul 🙂 Alfa și Omega din noi. Așa se înțelege că nu procedura și nici omul nu realizează vindecarea.

Singura tehnică este devenirea din ce în ce mai conștient de Prezența Conștiinței Universale/ Mintea lui Dumnezeu din care n-ai ieșit niciodată… doar îți fabrici separarea… cu efect de dezordine la nivelul sufletului… apoi urmează semnele vizibile în corp. Ceea ce însuflețește orice demers al nostru, orice formă de vindecare dintre mii de forme pe care le poți alege, este Conștiința comună tuturor. Adică nimic nu se face fără Dumnezeu. Și uite cum VINDECAREA este UN EFECT SECUNDAR AL CONȘTIENTIZĂRII, că numai uniți în Tăcerea infinită a lui Dumnezeu nu cunoaștem boala.

Voința și efortul meu nu au nici un rol. Doar Intenția inocentă este startul, altfel NIMIC nu faci sau încurci mai rău niște ițe. Și mai este dorința altruistă născută din compasiune… acolo unde ești, fără a căuta pe cineva. Totul este într-o ordine perfectă. Te întâlnești cu cine trebuie, nu cu cine ai vrea tu.

Un alt aspect extrem de important pe care l-am văzut și înțeles. Dezechilibrul caută re-echilibrarea. Omul trebuie să conștientizeze erorile de gândire, vorbire și comportament. Nu pot cunoaște sub nicio formă, felul în care Planul Creatorului va sprijini dorința mea altruistă sau a celui de lângă mine. Nu ne dăm seama de desfășurarea încâlcită de evenimente care a dus la dezechilibru. Nu pot ști eu în ce fel se va manifesta din nou armonia. Nu pot ști eu ce forțe vor deveni active și nici când se vor manifesta. Vindecarea se produce instantaneu, însă fără conștientizare și fără a trece pe nivelul conștiinței sănătății, este exact același lucru cu Iubirea dumnezeiască pe care o primim toți, dar BENEFICIILE ei nu se văd pentru că ne-am construit baraje împotriva Iubirii Lui.

Toate acestea se fac prin Sinele tău, om. Eu îi spun duhul meu și al tău, tu spune-i cum vrei. El este partea vie din noi una cu Dumnezeu. Acesta este adevărul din om. Totuși, înainte de orice demers tăcut se aude în mine și în afară Numele Lui: în Numele lui Iisus Hristos!

Această conștiență lăuntrică a ceea ce ești, de o mare putere, strălucire și frumusețe va sfinți toată viața ta și în exterior, organizând și vindecând fiecare gând, faptă… se instalează pacea și liniștea în lipsa cărora vindecarea trupului este de durată, sau ordinea se va restabili așa cum nu ne prea dorim… Fiecare strădanie va fi sfințită… percepția asupra lumii se schimbă radical… relațiile cu cei din jur vor fi exact ce-i trebuie fiecăruia să se întoarcă la Sursa Vieții din noi înșine… care este în legătură permanentă cu Sursa numită Dumnezeu –Tot ce există și ce nu există.

Rămâi conectat permanent cu cugetul, simțirea și toată puterea la Viață – Dumnezeu. Simplu: El e peste tot dar și în tine… a nu uita de El este a nu uita de Duhul tău, fără de care viața apare ca fiind altfel.

Bucură-te! Este singura stare care îți șoptește: Eu sunt cu tine până la sfârșitul veacurilor… restul vin de la sine… pe aripile Grației…

Nu-s simple vorbe acestea: credința ta te-a vindecat, nefiind vorba de credința religioasă moartă.  Mă bucur infinit că am avut chemarea lui Iisus Hristos, relație în care Lui i-am cerut să mă învețe tot ce am nevoie și trebuie să știu. El nu face în locul nimănui… și vine ziua în care pleci pe picioarele tale. Este lucru-împreună.

Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru tot, pentru toți și pentru toate, dar și ție… prietene!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

10 Responses to SECRETUL VINDECĂRII !

  1. smaranda64 says:

    Adaug aici multe like-uri +n la puterea nu stiu care. 🙂

    Like

  2. Ralu says:

    Am adăugat și eu pe like… că și mie îmi spun tot :)))))))

    Liked by 1 person

  3. Marius says:

    Si eu iti multumesc si te iubesc! ❤

    Like

  4. Marius says:

    Citesc cartea lui OSHO-Constientizarea,cheia pentru a trai in armonie si constat ca si tu si el o faceti(aproape) la fel.Ma straduiesc si eu din rasputeri!!!! 🙂

    Like

  5. Marius says:

    “Adevar,adevar va spun,cine crede in mine va face si el lucrarile pe care le fac eu si va face si mai mari decat acestea.”(Ioan 14,12)

    Like

    • Ralu says:

      Adevăr îți spun că am cunoscut ce înseamnă să mă întâlnesc cu El (atât la interior, cât și la exterior/ Eu sau Tu) și să nu-l recunosc… sau să nu-l cred nici dacă face ,,imposibilul,,… adică dă viață 🙂

      Like

  6. sharabagiu says:

    Ralu, nu pot da decat un singur “like” pentru ultimul raspuns, dar care tinde spre infinit, de prea multa bucurie.

    Like

  7. Tacerea pasilor tarzii says:

    Multumesc

    Like

Leave a Reply

