BOALA ȘI MINTEA


Practic de ceva ani ,,vindecarea,, hristică, iar rezultatele cu fiecare om m-au învățat foarte multe și mi-au format convingeri ferme pe care pot să le împărtășesc cu voi. ,,Tehnica,,, căci trebuie să mă fac înțeleasă dar în esență nu e vorba de nicio tehnică, nu iese din cuvântul Învățătorului care, cred că m-a ales el pe mine, iar eu doar am răspuns DA. Vindecarea este tot în ghilimele pentru că, în esență credința ta în SĂNĂTATE te vindecă. Eu doar vin cu credința mea într-o minte care nu mai vede boli trupești și suferințe psihice, ci doar o MINTE care este deschisă la credința în boli și nenorocire. O minte care a aflat că trupul răspunde și reflectă greșeli de gândire fără Dumnezeu. Deja știința vine cu argumente solide cum că fiecare gând al nostru contribuie la o realitate care nu arată ca un rai. Adică, dacă o singură dată ai avut gândul că l-ai snopi în bătaie sau omorî pe un om, ai pus și tu un umăr la crimele din nu știu ce parte a lumii.
Vin cu o minte antrenată ceva ani în a emite gânduri constructive și cu o mentalitate al cărei izvor este într-un  câmp care se extinde că vrei sau nu vrei și la tine. Lucru care îl poate face orice om de pe planeta asta, dacă stă conectat cât mai mult timp la Mintea Hristică (se poate numi cum a ,,învățat,, fiecare, însă ceea ce a lăsat Iisus are pentru mine acoperire practică prin îndrăzneala de a practica… plus acoperirea științifică care vine puternic din urmă).
Rugăciunea fără cuvinte, care este revelația TĂCERII pe care am trăit-o, ne unește pe cei care credem că este posibil cu Tatăl, cu Sursa vieții noastre. Este suficientă emiterea simplei intenții. Nu trupul se vindecă, ci mintea este cea care traduce totul altfel. Mintea noastră unită cu mintea Hristosului din noi ne schimbă toată percepția. Mintea umană nu va mai fi în stare să judece în termeni de ATAC (boala fiind o formă de auto-agresiune și prin agresarea celuilalt), atât în interior, cât și exterior.
Când cineva te suspectează de iritare atunci când răspunzi unui ne-vindecat, de fapt este doar afirmarea Adevărului la care ai ajuns prin experiență directă.
Ceea ce am împărtășit este ceva la îndemâna oricui, este scris cu Acele cuvinte care sunt veșnice. Îndrăzniți… și … veți face lucruri mai mari. Asta ca îndemn fără a uita că fără smerenie și fără voia mea Una cu Voia Tatălui/Voia Celui care crează doar ce este veșnic/Creații Perfecte în Ordine și Armonie nu este posibil nimic, în afară de boală și moarte încă de vii, ca iluzii care te forțează să îți reamintești că fără El nu stai în Adevăr și nu ești TU cel adevărat.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

5 Responses to BOALA ȘI MINTEA

  1. sharabagiu says:

    Am visat mai demult ca zburam privind in jos spre pamant unde vedeam razboaie. Grijile care ma cuprindeau ma trageau in jos de parca aveam bolovani atarnati de umeri. Nu vroiam sa cobor, dar nu stiam cum sa ma eliberez. Cautam “tehnica”. Iar tehnica a venit de la sine: mi-am intors privirea spre Cerul senin, atat de luminos si senin era incat grijile s-au topit, iar eu mi-am recapatat zborul.

    Like

  2. Ralu says:

    În ce cuvinte simple ai spus un adevăr: este atât de simplu, să nu uiți ce ești și că Cerul este moștenirea firească a tuturor care știu ce sunt 🙂

    Like

  3. sharabagiu says:

    Mai este o scurta continuare: dupa ce mi-am recapatat zborul si linistea, imi doream…odihna. Zburasem o vreme, si cum la inaltimea aceea nu zaream nici un varf de copac ma intrebam pe mine: “dar eu unde ma odihnesc?”. 🙂

    Like

  4. Ralu says:

    Nu avem unde pune ,,capul,,… ne odihnim numai în inimă iubind.

    Like

  5. sharabagiu says:

    Buna Ralu, revin :)…postarile tale ma fac sa meditez si mai des, sa subliniez pentru mine si mai clar ca intr-adevar boala este numai in minte! Si numai iubirea din inima poate vindeca. Mi-am adus aminte de un alt vis (vezi, pomenesc des de vise pentru ca acolo am trait lucruri pe care chiar daca as gasi cuvinte sa le exprim, trairile trebuie sa le aiba fiecare in parte ca sa fie convins de validitatea lor). Si in vis cum spuneam, iubirea din mine vroia sa vindece, dar erau prezenti foarte multi oameni care nu mai credeau ca e posibila vreo vindecare. Am simtit literalmente ca ma lovesc de un ZID mintal. Cautam un suport prin toate acele minti, si desi gasisem o licarire undeva, avea retineri. Atunci imi aduc aminte ca am spus: “nu ai voie sa eziti. Trebuie sa fii ferm convins.” Si stiam in sinea mea de ce este in stare iubirea…stiam…si stiam ca tot ce isi imagineaza iubirea, prinde Viata. Vroiam sa dau caldura din caldura mea, dar nimeni nu facea nimic sa ajute…mintile ii blocau complet sa vada si altceva decat aparentele.

    Like

Leave a Reply

