BINECUVÂNTARE


Bine-cuvântare = hotărâre de a nu mai primi și de a emite doar gânduri din Cuvânt/Adevăr. Ex.: sunt cel care știe de-acum ce ești și tu. Suntem aceiași pentru că avem aceeași sursă, indiferent cât de deficitar gândești, vorbești, te comporți. Te iubesc, că nu mai știu altceva; te iert pentru că nu știi ce faci, așa cum n-am știut nici eu până să știu. Dar mai presus de toate… eu nu mai stau între mine și Dumnezeu, așa că orice ai face și ce mi-ai face nu poți umbri această Iubire în care mi-am găsit Odihna.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to BINECUVÂNTARE

  1. Marian says:

    Doar o singura femeie indragostita d e Isus a mai rostit astfel d e cuvinte candva { banuiesc , deoarece nu-s raportate nicaieri in Sfanta Scriptura …..autorii fiind barbati } iar aceasta s e numea Maria Magdalena . Dumneata esti a doua femeie care marturiseste IUBIRE DOMNULUI SAU ISUS HRISTOS ! EL TE IUBESTE SORA RALU , SA NU TE-NDOIESTI NICI O CLIPA DE ASTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

Leave a Reply

