PARADOXUL NIMICULUI


Deși sunt mândră, orgolioasă, ignorantă… toate anti-virtuțile, conform unor înțelepți, ele nu există. Ce relaxare pentru omul care a trăit în vină toată viața :)))) Însă, toate însumate sub egida Ego, nu există pentru tine, dar există pentru cel de lângă tine: eu nu mint – tu minți, eu nu fur – tu furi, eu nu mă supăr – tu te superi.
Limba română și în general definițiile sunt un punct de plecare a ne-înțelegerilor. Cum e posibil ca Iisus Hristos și toți marii înțelepți ai lumii să vină degeaba? De ce au venit, de ce au vorbit, ca să vin eu acum să spun că nu există nimic și să mă enerveze viața că nu e cum spun eu ? :))))))
E paradoxal cum lucrează Egoul, cum luptă el ca să înțelegi că nu există, ca tu să dormi pe urechea bleagă. Dacă Egoul nu există ce facem pe aici? De unde vine vinovăția și dizarmonia? Dacă nu există nimic vei desființa inclusiv Legea Unică, Iubirea, a Ordinii, a Armoniei, adică ajungi exact acolo unde îl desființezi pe dumnezeu și exiști numai tu :)))))) chiar dacă ești unul cu ce?
REALUL e una, EXISTENȚA e altceva!!! În Existență intră orice se manifestă și are la bază aceeași Conștiință (puțini am întâlnit să vadă clar asta!), însă nu tot ce intră în Existență este Real. Egoul a intrat în existență, dar nu e Real pentru că: ești mândru – nu mai ești mândru, ești hoț – nu mai ești hoț… tot ce nu are bază adevărul NU DUREAZĂ.
ÎNSĂ dacă nu recunoști că ai Ego, mori cu el de gât. Pleci cu câmpul mental după tine. Cine află ce este nu-i mai trece prin cap să vadă în fratele lui decât dumnezeul din el, trecând cu vederea existența iluzorie a unui ego care dispare imediat ce este recunoscut drept ce este.
Ceea ce nu se înțelege este că judecându-l pe cel de lângă tine te atinge și pe tine.
Cine intră în luptă, nu rămâne imaculat!
Sabia ridici, de sabie mori!
Singura NEGARE din care nu ies este: indiferent de mintea centrată în ego pe care o întâlnesc, aleg să nu mai ,,cad,, în ne-adevăr.
Tot ceea ce există și poate fi înlăturat NU SUNTEM!
Am fost sclava Egoului și am coborât în întunericul ignoranței… nu-l neg, nu lupt… am ales pe Dumnezeu… pe mine însămi… pe tine ca pe mine 🙂

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

3 Responses to  PARADOXUL NIMICULUI

  1. Ileana says:

    Cat adevar!!
    O zi frumoasa! 🙂

    Like

  2. Ralu says:

    A “omorî” EGO-ul este o eroare gramaticală 🙂 Redus la tăcere, el este dat jos de pe tron și de la conducere. El este pentru experimentarea existenței terestre. Acum este racordat la iubire, iar prin această legătură, acceptă fără frică adevăratul stăpân.

    Like

Leave a Reply

