CORECTAREA GREȘELII


Am văzut mai clar atunci când am făcut diferența dintre ceea ce este creat și ceea ce este făcut. Înțelesul perfecțiunii Creației și Evoluție, în evoluție timpul ca Dar în acest scop, pentru a Alege cu bună-știință libertatea de gândire în Legea Iubirii sau eludarea acestei Legi de Armonizare a Totului… Iubirea fiind Dumnezeu. Absența Iubirii, ca alegere în gândire și funcționare, atrage după sine iluzia, cu formă concretă pentru cel ce crede în ea. Poți ajunge să crezi, astfel, că Dumnezeu a creat Răul sau Ego-ul.

Dumnezeu Creează Perfect… nu recunoaște altceva în noi, decât ceea ce a pus în noi, din Însăși Ființa Lui… Răul e făcut de toate existențele care au ales să iasă în afara Legii Împărtășirii Iubirii, care nu poate fi recunoscută în mine ca prezentă, decât dacă o extind în afara mea. Ego-ul, la fel, este făcut de noi prin puterea de semn egal de a aduce în manifestare intenția și gândul, dar nu ca și conținut, opus față de Gândurile dumnezeiești. Ego-ul meu și natura mea divină nu se recunosc una pe alta, sunt ireconciliabile și complet incompatibile. Nu funcționează pe același nivel. Nu există decât 2 variante în fiecare clipă: ascult de Ego-ul meu, ceva făcut și sortit pieirii, sau ascult de natura mea divină, ceva creeat de Dumnezeu, veșnic, inatacabil, indestructibil? Vorba aceea, nu poți sluji la 2 stăpâni… sau poți, dar mintea și ființa ta nu sunt întregite.

Dumnezeu a permis existența și crearea unor paliere de existență din afara Împărăției, doar cu scopul de a ne reaminti ce suntem și să ne întoarcem, dacă vrem… didactic… El nu are nevoie de Școală, noi da! A permis intrarea în existență a tot ce am făcut noi, pentru a învăța prin ce NU este Adevăr, Adevărul. Am mai scris pe aici… niciun Ego nu va reuși să intre în Împărăție, dar el poate exista… și nu voi cunoaște Pacea, Liniștea și Certitudinea a ceea ce sunt cu adevărat… în schimb, mă bălăcesc în suferința separării.

Răul a luat formă sau nu doar pentru că foarte mulți oameni cred în existența lui. Numai cine nu a văzut crede că e doar o scorneală a unei minți bisericoase. Omul este magnet pentru aceste existențe, non-umane, prin mintea lui. Fie și o iritare, este un telefon dat pentru pilitura care vine de peste tot… Nu o simplă iritare, nu o simplă mânie, nu o simplă și normală greșeală omenească ci perpetuarea aceleiași greșeli, până ce ,,prietenii,, te vor locui. Ego-ul este Potrivnicul și poate fi o legiune 🙂

Și ce vrea Ego-ul să nu recunoști? Cine ești! Că nu ești el și că de-i dai conflict, judecată, slavă de sine – uitând că nu tu te-ai făcut pe tine însuți – invidie, competiție, critică, toate anti-virtuțile… ego-ul trăiește bine-mersi ca cel mai mare dușman al meu. Dușman, pentru că l-am făcut din ne-iubire și legea lui este doar Specialitatea mea în detrimentul celor egali mie și, de aici, Separarea!

Tu și cu mine suntem perfect egali! Mintea va face valuri și va murmura un mambo-jambo al ei. Pentru Eu-l cu baza în Ego este un lucru blând, bun și drept să atragi atenția asupra greșelilor fratelui tău, care pentru ego numai egalul meu nu e. Greșelile țin numai de ego, iar corectarea greșelilor constă în renunțarea la ego. Am scris… fratele meu are întotdeauna dreptate, căci doar ego-ul meu și al lui nu are dreptate, indiferent ce spune sau face! Cum o să te mai întâmpin eu cu ego-ul meu atunci? Ar însemna să uit cine sunt și mi-aș întări credința în propriul meu ego, căci ce văd la tine văd la mine! Dacă nu-mi mai judec ego-ul, pentru că el nu are niciun înțeles, nu-l mai judec nici pe al tău.

Eu am cerut ajutor pentru a mă corecta… cum aș putea crede, atunci, că-l pot corecta pe altul? Nu e răspunderea mea să schimb pe nimeni, ci să-l accept așa cum e!  Greșelile noastre nu vin din adevărul din noi! Greșelile tale, frate, nu pot afecta adevărul din tine, dar nici adevărul din mine.

A încerca să corectezi pe cineva înseamnă a-ți asuma o funcție care nu-ți aparține… Corecția ține de Duhul Sfânt, care nu cunoaște Aroganța!

Funcția mea este să mă Vindec în Timp… căci sunt aici, pe Pământ, împreună cu toți. Să-l iubești pe Dumnezeu înseamnă a gândi ca El, și a creea ce este veșnic… exclusiv din iubire, cu iubire… potențialul acestei funcții este 100% implementat în toți oamenii, nu trebuie să învăț cum se face, căci asta e natura noastră, fără efort, spontan… în schimb învăț să-mi doresc numai aceasta.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

