PERFECT ? :))))))


Motto: Dumnezeu creează perfect! Te îndoiești? Ai libertatea de a te îndoi 🙂 Și chiar te îndoiești pentru că tu te-ai substituit Lui, voia ta e diferită de a Lui… vocea Egoului, care ne dă imaginea falsă despre noi, crede că poate creea gânduri în afara Minții lui Dumnezeu. Dumnezeu a pus limite puterii minții omenești de a se auto-distruge prin credința separării de singurul Creator Viu, din care izvorăște pâlpâirea vieții din mine.

Ai văzut ce rezistență are aproapele tău când îi spui că e perfect? Că în toți este o esență dumnezeiască veșnică, perfectă, a-toate-cunoscătoare? Și mintea mea se prăpădea de râs când mi s-a spus asta 🙂 Mintea era atât de perfidă… hăhăhăhăhă, tu perfectă, tu bogată, tu sănătoasă… mie îmi spui, care am făcut cu tine ce am vrut eu mai toată viața? Adică, îi spui călăului tău să nu-ți taie capul, că există preocupări mai pro-viață :)))))
Mai târziu, după ce mi-am pierdut încrederea în mintea care se hrănea cu tristeți, cu neliniști, cu griji, cu nemulțumiri… am apelat la un Prieten, la un Om care mi-a transmis Iubirea lui de peste veacuri. Am cerut îndrumare și răspunsuri. Ele, răspunsurile, vin prin oameni, un pasaj dintr-o carte, o replică… o voce venită exact cu termenii cererii… și iată ce am găsit:
,,Eu (Hristos) inspir toate miracolele, care sunt de fapt intervenții. Ele intervin pentru sfințenia ta și îți fac percepțiile să fie sfinte. Așezându-te DEASUPRA LEGILOR FIZICE, te ridică în SFERA ORDINII CELESTE. ÎN ACEASTĂ ORDINE ești perfect!,,
Am ascultat această Voce, care nu a mințit pe nimeni niciodată, vocea Adevărului. Eu-l cu ,,e,, mic se dizolvă în această relație intimă cu Hristosul din noi.
Mintea care traduce pro-ego sau centrată pe Ego este disperată de frica morții ei… da… ca să fii liber și să ai viață, trebuie SĂ MORI. :))))) Dar nu te speria eu-laș nu e o moarte cum crezi tu… vei afla și tu puterea Iubirii… vei exista alături de mine, dar nu vei mai conduce tu tiranic… îți arăt cum se ,,conduce,, cu Iubire. Te iubesc!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to PERFECT ? :))))))

Leave a Reply

