VEZI, ȚI-AM SPUS EU!


,,În fața iubirii absolute şi a bunătăţii infinite emanate de prezenţa Fiului lui Dumnezeu, orice om conştientizează, în sfârşit, propria sa neputinţă, propria sa micime, propria sa limitare. În faţa Prezenţei Sale, acele concepţii caricaturale, după care omul este “coroana creaţiei” sau un “zeu în miniatură” care poate face ce-i place, se spulberă ca un fum. De fapt, omul chiar este coroana creaţiei, dar această afirmaţie nu poate fi înţeleasă la adevărate ei valoare decât în cazul în care omul se află în faţa Fiului lui Dumnezeu şi simte, intuitiv, cât mai are de parcurs pentru a sta drept în faţa Sa.
Acest sentiment nu este decât o stare iniţială, creată de impactul dintre natura energetică specifică omului şi natura energetică a lui Iisus Hristos, care este Alfa şi Omega. Imediat după ce această stare se atenuează, iar omul are tăria de a trece peste ea, apare o a doua stare: omul cunoaşte Adevărul în mod direct, dintr-o sigură străfulgerare.
Atunci când cunoaşte Adevărul în mod direct, dintr-o sigură străfulgerare, se declanşează un alt proces extraordinar: omul pare să se scindeze în mai mulţi. Fiecare dintre elementele componente ale fiinţei umane, spiritul, corpul duh, sufletul şi conştiinţa “normală” a trupului material, elemente care în mod normal stau “cuminţi” în timpul unei existenţe încarnate – căci altfel omul ar intra în categoria schizofrenicilor incurabili, dacă ar fi să ne luăm după psihiatrie -, par a se trezi. Fiecare dintre aceste elemente componente are propria sa conştiinţă şi propriul mod de înţelegere, omul fiind mai mult decât suma elementelor componente luate separat. În acele momente, omul are supriza să-şi audă dintr-o dată spiritul cum îi spune corpului duh: “vezi, ţi-am spus eu”! Apoi corpul duh spune sufletului: “vezi, ţi-am spus eu”! În fine, sufletul spune acelaşi lucru conştiinţei trupului material, iar omul – ca fiinţă integrală – înţelege Adevărul.,,
“Forță contra forță,,. Cristian Gănescu.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

3 Responses to VEZI, ȚI-AM SPUS EU!

  1. sharabagiu says:

    Buna Ralu. Uite cateva parti frumoase din Ligurda:

    Motto : „ … Fraţilor , Hristos nu poate fi cucerit doar cu două cruci şi cinci metanii !”

    SINGURĂ RUGĂCIUNEA , MEDITAŢIA ŞI CONTEMPLAŢIA POT ADUCE PE OM ÎN STARE DE A PUTEA PRIMI HAR – DUH SFÂNT !”
    A vorbit apoi de marele efort în care trebuie să se angajeze cel ce doreşte să se întâlnească cu Iisus înlăuntrul său .- Ca să te întâlneşti cu Iisus, trebuie mai întâi să-L iubeşti cu pasiune, Ca să ajungi să-L iubeşti cu pasiune trebuie mai întâi să-L cunoşti şi ca să-L cunoşti trebuie să-l studiezi, să-l descifrezi, să-L meditezi, să-L contempli în taină!
    (…)
    Trebuie să punem stavilă credinţei puerile că Harul Duhului Sfânt poate sfinţi materia văzută. Eu, ca un trăitor al Harului Duhului Sfânt,al razelor de viaţă dătătoare ale Duhului Sfânt, afirm şi susţin cu tărie că HARUL VIU, ACTIV, NU SE COBOARĂ ÎN MATERIE, CI NUMAI ÎN SUFLETELE VII ŞI ACTIVE, IAR SUFLETUL VIU ESTE NUMAI ACELA CARE S-A CURĂŢAT PE SINE DE PĂCAT ŞI A REALIZAT LEPĂDAREA DE SINE, FIIND MAI PRESUS DE DORINŢE ŞI PATIMI !..
    (…)
    Pocăinţa , da! Este şi trebuie să fie o taină. Omul se retrage în sine şi, în taină, trebuie săregrete şi să-şi plângă păcatele.Tainele sunt în număr de trei:
    1.TAINA CURĂŢIRII(a pocăinţei);
    2.TAINA TRANSFIGURĂRII (prin care omul intră în legătură tainică cu Iisus);
    3.TAINA CONLUCRĂRII (prin care cel transfigurat participă la lucrarea lui Dumnezeu, de trezire a oamenilor la adevăr).(…) Dintr-o dată s-a trezit în mine conştiinţa celui ce în realitate sunt şi ca un film, s-au perindat înaintea ochilor toate evenimentele ce au precedat venirea mea pe pământ. Mi-am dat seama că sunt spirit opalic, venit în misiune specială, că singura cale de a învinge este „lupta”.Reapăru X (..) care mi-a reamintit că păcatele sunt pete reale pe spirit, că roşu exprimă crima, maroul – hoţia, sepia – minciuna, galbenul – orgoliul, albastru -desfrâul; culoarea gri este cinstea şi corectitudinea, iar albul este culoarea celui curat şi desăvârşit.

    Like

    • Ralu says:

      Da… după experiența mea așa cum e ea… m-am ,,trezit,, iubindu-L, îndrăgostită… dar până atunci am ajuns în punctul în care l-am strigat în hohote… mi-am dat seama că eram ,,moartă,,. Am zile când îmi aduc aminte de starea dinainte de El. Zile în care îmi plângea sufletul, chiar dacă în planul existențial nu aveam deloc probleme… asta chiar mi-a dat de gândit 🙂 Sufletul plângea după El sau ceva din mine era atras spre El, fără a fi conștientă. Deci zero lucrarea mea… al meu a fost plânsul, apoi marea re-cunoaștere: eram înstrăinată de mine însămi, de toți, de Dumnezeu… chiar dacă toți erau pe lângă mine.

      Like

Leave a Reply

