STAU ȘI EU LA UȘA INIMII… DE DATA ASTA ÎNĂUNTRU!


M-am așezat în centrul Inimii… nu-mi vine să gândesc ,,centrul inimii mele,, pentru că simt că este un Centru comun… al lui Dumnezeu, al meu și al tuturor celor creați după ,,modelul,, Lui. Ca imagine, dacă aș alege una, ar fi cel mai înalt munte, care străpunge și înălțimea cerului în ne-văzutul lui, dar și cel mai întins munte de pe pământ… iar în el mintea care a coborât din cocoțișul ,,științei,, ei… asta este, mintea nu știe să traducă nimic 🙂

M-am așezat în ,,peștera,, muntelui inimii mele și am găsit o liniște adâncă… deși e plină de multe sunete, care mai de care, de la toți și de la toate așa cum știe fiecare să ,,cuvânteze,,. Din liniștea și pacea aceasta aud și văd tot în lumea care foarte rar mai pot simți că este exterioară. Mi-a mai rămas un Eu curat de socoteli, cântăriri și judecări de orice fel, care stă la ușa peșterii cu bucurie… ea e plină de Iubitul Inimii Mele, dar la ușă aștept pe cei care mi-i trimite pentru că El vine în toate formele să mă ,,viziteze,,. Nu mai fac un pas în afara Lui… nu Eu trec prin toate…. toate trec prin mine, inclusiv Timpul… stau ne-mișcată la ușa inimii mele să primesc cu bucurie sau să nu primesc, rămânând în aceeași bucurie, tot ceea ce vine în planul lumesc.

Deși nu am plecat niciunde sunt oriunde, pentru că am descoperit miracolul lui Acasă peste tot atunci când sunt, adică El cu mine = sunt, centrată în Inima Ființei prin care El își exprimă Voia de viață continuă. Sunt în lume, dar nu mă amestec cu ea. Sunt în plânsul tuturor celor care plâng, dar nu mă amestec cu el. Sunt în râsul tuturor celor care râd, dar nu mă amestec cu el. Cel mai puternic sentiment pe care îl am acum este: așează-te, rămâi în Pacea pe care v-am dat-o… ce este aici este doar ÎNCEPUTUL care nu a avut NICIODATĂ SFÂRȘIT. Rămâi cu Mine în Mine în fiecare Clipă sfântă, căci eu sunt veșnic Prezent… așa ești și tu… doar dacă nu știi că ești, nu ești.

Toată atenția Ta este Prezentul Meu… toate vor trece așa cum au venit… NOI ÎMPREUNĂ SUNTEM UNA și suntem veșnici… în bucurie, ordine perfectă, armonie… toate acestea au primit de la oameni un nume: IUBIREA DESĂVÂRȘITĂ.

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

One Response to STAU ȘI EU LA UȘA INIMII… DE DATA ASTA ÎNĂUNTRU!

  1. sharabagiu says:

    Si scrierea aceasta dovedeste ce ai spus in titlu, caci numai de-acolo, dinauntru, omul devine “izvor de apa vie”, numai de-acolo omul poate darui cuvinte minunate/preaminunate.

    Like

Leave a Reply

