CE SUNT PREOȚII ȘI CUM ÎI VĂD EU


🙂 De fapt, după cum afirmă știința psihologiei, vorbesc despre ,,preotul,,  din mine.

Datorită îndepărtării de înaltele energii ale Iubirii din gânduri, vorbe și fapte, prin ignoranță, neștiință sau credința în voie separată de Voia Lui, s-a ajuns la o asemenea lipsă de lumină în interiorul omului, încât Remediul a și fost dat pentru omul căzut din Ordinea Cerească: biserica în care tehnicienii lui Dumnezeu, preoții, fac ca Tainele să ne prefacă întreaga ființă, începând cu trupul sau sfârșind cu trupul. Cele 5 Taine prin care, deși nu conștientizezi Valoarea Lucrării, Ea își îndeplinește menirea. Nașterea, Botezul, Cununia religioasă, Vindecările/Maslurile și Ceremonia trecerii dincolo de lumea fizică.

Împărtășania nu este un moft al unui cult sau al preoților, dar dacă nu asculți Cuvântul și nu ești căutător autentic de Dumnezeu sau Adevăr, nici nu pricepi sensurile de dincolo de cuvinte… și da, nici un preot din lumea asta nu te poate convinge de nimic, fără ca mișcarea inimii tale să fie atrasă în direcția corectă. Iisus a venit, l-au văzut cu ochii lor, i-au văzut jertfa de purtare / vindecări și re-aducere la viață, și ???? Așa este și azi și nu afirm asta teoretic, ci din lucrul cu oamenii, căci am îndrăznit să pun în aplicare Cuvântul atât cât mi s-a dat… căci nimic nu e de la mine, cum ar putea fi?

Taina Împărtășaniei rămâne veșnic o Taină a modului cum Pâinea și Sângele Vieții intră în Biserica trupului omului, căci așa văd trupul – ca mijloc, atât de perfect construit, pentru a ajunge la omul cu nevoi de mângâiere, alinare sau vindecare a sufletului. De ce trebuie să fie totul atât de complicat? Sau n-am văzut ce face un zâmbet care izvorăște din interiorul unei inimi blânde și smerite? dacă un zâmbet are o așa putere de luminare a feței aproapelui, ce putere are Hristosul pe care l-ai luat și asumat în interiorul tău!

M-a întrebat cineva într-o zi: de ce să mă împărtășesc? Îl iubesc și îl respect pe Iisus și ceea ce a făcut El, ce-mi trebuie biserica și preoții ei? Am tăcut și am stat puțin să văd ce răspuns primesc pentru acest om… răspunsul valabil și pentru mine, căci întrebarea lui a devenit întrebarea mea, luându-l pe acest om în inima mea… Soție ai? Da. O iubești? Da. Mult? Da. Atunci, de ce te-ai căsătorit cu ea… puteai doar să îi spui că o iubești și să stați fiecare la casa voastră… o iubești mult, dar tu de ce o săruți sau de ce o mângâi, nu ajunge că o iubești? Adică, poți fără gesturi, poți fără mișcarea trupului în direcția dată de mișcarea interioară. Te-ar crede întreg? Poți separa trupul de ceea ce ești ca întreg? Nu, nu pot, a spus prietenul meu.

Legea corespondenței care spune că ce este sus e și jos, și legile fizice există și nu le pot eluda… să te faci că nu există… le poți întrece prin Iubire, atunci când 1 cu 1 fac 2, iar plus încă 1 fac tot 1. Ceea ce gândești și crezi se dovedește prin ceea ce faci și vorbești. La modelul umanității din Om, Iisus Hristos, nu era nici o diferență între ce credea, vorbea și făcea. Vindeca cu Cuvântul, pentru că El este Adevărul și Viața, iar în El și cu El, puterea Lui este puterea mea… Știința Lui este știința mea… Mintea Lui este mintea mea. De la mine n-am nimic, în afară de rătăcirea față de Cuvânt și Gând…

Cine poate spune că nu are nevoie de Remediile date trupului, sufletului și duhului de Dumnezeu-Tatăl? Eu nu, pentru că de aici a început totul. am fost condusă precum un bebeluș pe un drum de reparație și re-găsire a sensului vieții mele. Toate au un rost… multă vreme nu am dat importanță Tainelor, ca apoi, prin îndreptările Lui, să ajung să văd pe propria-mi viață Schimbarea.

Știu cine salvează sufletele și mi-am găsit Odihna în El. Dacă se putea fără Mântuitor, nu venea.

Oooo, câți n-ar riposta spunând că nu El face pentru tine, că tu trebuie să fi tu, de parcă ai putea să-ți anulezi unicitatea… cu El și în El nu te diluezi, ci ești ce ar trebui să fii și pentru ce ai fost făcut. Asta pentru că aceștia nu au înțeles un lucru atât de simplu și de evident: Apostolii au stat 3 ani împreună cu El, apoi le-a dat drumul în Lume, fără a-i părăsi până la sfârșitul veacurilor. Adică îți dă sensul și misiunea vieții tale ca Lucrător al Lui, așa cum știe El cu fiecare: care e măsura și ce fel de vas face cum vrea El cu fiecare.

Nu văd alt sens al vieții decât reluarea Relației cu El, a comunicării permanente cu El înainte de orice incursiune în viața de zi cu zi. Primul meu gând, al fiecărei dimineți sau ultimul la sfârșitul zilei, este alocat Lui, iar inima mea s-a obișnuit să stea cu El un timp foarte lung. Toate relațiile mele, oriunde aș fi și oricând , sunt sub influența Duhului Lui… chiar dacă sunt momente când armonia este deranjată.

Sunt într-o bărcuță pe valurile vieții pământești… sunt zile liniștite sau vine furtuna… indiferent ce vine am văzut că nu mai am cale de întors la vechile reacții sau gânduri… s-a cristalizat adânc în mine că nu există furtună de care să nu știe El!

Te-am chemat și mi-ai răspuns! Nu mă mai amestec, căile de salvare nu aparțin altcuiva decât Ție și nu le vreau decât pe ale Tale. Ca un copil deschid brațele mele să primesc Darurile Tale, darul vieții fiind neprețuit ca toate ale Tale. Facă-se Voia Ta, care e și a mea pentru ca în/prin noi și în Lume Vie Împărăția Ta!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

