SFÂRȘITUL LUMII ?!!! VAI…


Într-o zi, la ușa mea au venit doi martori ai lui Iehova… au vrut să discutăm și le-am spus că am viziunea destul de rotunjită, totuși ce doresc… să pună o întrebare: ce părere aveți despre Sfârșitul Lumii? Eu, bucuroasă am răspuns: de-abia aștept să vină acest sfârșit! Vai… cum puteți spune asta, mulți oameni sunt înfricoșați și nu prea se bucură!

Sfârșitul Lumii… pentru mine lumea este cea din interiorul meu, ceea ce văd eu și ceea ce cred eu despre lume… desigur lumina acestei înțelegeri, așa cum e ea, nu e de la mine… mintea mea de mic om cu ,,o,, mic știu numai eu și Dumnezeu de ce era în stare, până nu demult 🙂 Desigur, farul meu este Domnul sufletelor și citind în mod repetat Învățătura, de fiecare dată mi se agață de creierul inimii, unul sau 2 pasaje la care cer răspuns în tăcerea minții de la etajul superior. Ceea ce mi-a atras atenția, odată, a fost răspunsul lui Iisus la reproșul că de ar fi venit mai repede, Lazăr nu ar fi murit.

,,Eu sunt învierea şi viaţa. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Şi oricine trăieşte şi crede în Mine, nu va muri niciodată. Crezi lucrul acesta?’’ Ioan 11: 25-26

Atât de obișnuiți cu moartea și atâta frică este îmbibată în ea, încât am creat cu toții acest vis al discontinuității, visul morții și al bolii, visul nefericirii al lipsei sensului adevărat al Vieții. După cum am declarat de multe ori, Dumnezeu creează perfect, nu El a creat moartea, boala și restul lipsei de ordine și armonie, a continuității creațiilor Lui. În schimb, că a lăsat să existe ceea ce am creat noi prin libertatea de gândire, fără El, este tot un Plan Perfect! Nu ne-a ras de pe fața Cosmosului, ca să vedem consecințele unei minți folosite contra firii, necreatoare. Cine se îndoiește de puterea minții date de Dumnezeu, se teme de ea și de ceea ce face ea, ca stăpân tiranic al omului ne-conștient de adevărata lui ,,boală,,.

Lazăr… trupul din elementele acestui plan de manifestare intrat în putrefacție… Viața, Izvorul Vieții, mai puternic decât ,,moartea,,. O prefigurare a ceea ce se întâmplă la sfârșitul timpului… o Taină ne-ascunsă, în toată puterea ei. Partea dumnezeiască din Om, în legătură strânsă prin comuniune cu Dătătorul Vieții, care nu uită nici o relație avută cu trupul, fie el și de carne, și pe care le reface în continuitatea Vieții.

Sfârșitul timpului, nu poate fi individual, este COLECTIV, toți ca Unul. Adică a 2-a venire a lui Iisus Hristos, atunci când toți vom vedea cu ochii noștri ADEVĂRUL, și atunci se va fi sfârșit timpul alocat școlarizării și rateurilor inerente învățării. Plan Perfect, așa cum e… căci El, tot ce Plănuiește este Perfect.

De aceea, cine va prinde acest Sfârșit al Timpului Colectiv, de va fi depus trupul în pământ, va învia, iar cei care prind această clipă nu vor cunoaște nicio moarte… că așa a spus El, și îl cred în fiecare Cuvânt Rostit de Gura-i Sfântă.

Ce poate fi mai liniștitor decât Adevărul în care îți găsești Odihna sufletului? Mintea înnoită de lumina înțelegerii, pe care numai Duhul Lui o atrage în om slujește duhului, care nu cunoaște decât gândirea, vorbirea, simțirea, făptuirea ÎMPREUNĂ, cu Cel care ne-a Iubit Primul… iar noi primim… sau nu! Și asta e lăsat la libera alegere.

Ceea ce este cu adevărat trist, extrem de trist… este că mintea sau câmpul mental cu ceea ce crede ea și în cine s-a încrezut din afara hristosului interior și exterior, te urmărește oriunde ai fi: în lumea asta sau în oricare alta dincolo de ea! Ce tragic ar fi ca la sfârșitul timpului de simulare a binelui și a răului de aici, trupul tău să reînvie pentru veșnicie (căci așa mi-a fost dat să înțeleg), iar eu, omul, să fiu veșnic deprimat, singur, fără relații și comunicare iubitoare, fără speranță, fără Lumină, fără Dumnezeu… nu e ceva necunoscut! Și aici avem  prefigurarea Iadului, pe care extrem de mulți îl consideră numai o stare mentală psihologică… DA, dar stările noastre mentale au putere de a crea iluzia atât de persistentă a suferinței specifice unui iad.

Am venit să învățăm să creăm după Instrucțiuni de gândire, cuvântare, făptuire dumnezeiești, care nu distrug, nu aduc prejudicii nimănui din Creație.

Pentru mine acesta este scopul vieții… iar restul a venit și este pe deasupra, exact așa cum este… căci El dă, El ia. Și apoi, cu El îți dai seama că ai Totul!

Sfârșitul Lumii este, pentru mine, sfârșitul gândirii, vorbirii și faptelor împotriva firii, împotriva noastră înșine, împotriva altora, împotriva lui Dumnezeu!

Doamne ce bine e în Pacea Ta care nu are alt motiv decât că Omul s-a împăcat cu sine însuși, cu cei asemenea lui și cu Tine!

Voia Ta este să trăim fericiți și-n bucurie… și asta Voiesc și eu… iar când spun Eu, în acesta văd și simt tot ce este al Tău… adică asta ne doresc tuturor: să te cunoaștem pe Tine, să ne cunoaștem pe noi așa cum ne cunoști doar Tu și să te iubim doar pe Tine, căci de la Tine am ceea ce cu stângăcie și tremur copilăresc întorc înapoi la Tine!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

3 Responses to SFÂRȘITUL LUMII ?!!! VAI…

  1. Ileana says:

    Imi place foarte mult Cuvant cu Cuvant ! Felicitari! De aceiasi parere 🙂 !
    O zi frumoasa!

    Liked by 1 person

  2. sharabagiu says:

    Buna Ralu, am citit postarea acum cateva zile, dar din varii motive n-am reusit sa-ti las un raspuns. Foarte bine zis …atat de bine, incat mi-am printat materialul sa-l recitesc. Un lucru mi-a atras atentia in mod deosebit (la fel ca si tie) – pasajul unde zici de Lazar si raspunsul Domnului.

    Acum vreo cativa ani am citit o carte si undeva se spunea cam asa: “daca ati intelege voi taina invierii lui Lazar…”. Se deschide o paranteza – cu semn de intrebare la mine. Ulterior reiau lectura cartilor lui Eugen, in special ultima, care explica cum e cu a doua venire pentru unii, pentru altii, cu invierea samd. – se adauga continutul. Acum dau peste postarea ta (“Ceea ce mi-a atras atenția, odată, a fost răspunsul lui Iisus la reproșul că de ar fi venit mai repede, Lazăr nu ar fi murit), si inchid paranteza.

    Totul este spus atat clar.

    ,,Eu sunt învierea şi viaţa. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Şi oricine trăieşte şi crede în Mine, nu va muri niciodată. Crezi lucrul acesta?’’ Ioan 11: 25-26

    Ralu, toate sunt atat de minunat asezate!

    Like

Leave a Reply

