RUGĂCIUNEA FĂRĂ CUVINTE :)


Image

Am un singur cuvânt: Dumnezeu și o singură Lege: Iubirea. Fiecare zi, vorba unui filosof, este o nouă viață. Am venit fără nume, fără informații de tot felul în dimineața Vieții, apoi am primit un nume, cuvintele ca să pot să-mi trăiesc viața în lumea asta perfect coordonată, după Legi care nu pot fi eludate… sau pot, dar cu efecte care nu ne plac câteodată 🙂 Mai nou, constat că am învățat toate cuvintele ca să învăț ce înseamnă și cât prețuiește TĂCEREA.

Toată Viața și toate ale ei sunt susținute de lumea nevăzută care nu scoate niciun cuvânt despre asta. Totul în Taină, într-o Tăcere și Liniște plină de efervenscența Creației, a Vieții Înseși. Inima mea stă din ce în ce mai mult Sus, de astă dată cu conștiența clară că picioarele sunt bine înfipte în pământ. De fapt, am învățat asta de la un baobab ( adică stejarul românesc) :).

Rugăciunea… fiecare e unic, fiecare are nevoile lui… cuvintele sunt necesare, sunt ca toate treptele unei scări care trebuie urcate, step by step. Aici voi vorbi despre rugăciunea fără cuvinte, căci nu-I cer nimic în ea, mintea nu mai are niciun cuvânt, căci ea e banca de date 🙂 Aici e vorba despre Ascultare, să aud cuvinte nerostite, să aud liniștea dintre cuvinte. Cuvintele sau imaginile mai apar câteodată, căci nu există nemișcare în lumea mea, însă pauza dintre ele fac toată simfonia interioară să fie una a bucuriei, a fericirii fără margini, o simfonie în care de-atâta prea-plin ochii sufletului lasă să curgă înspre lume, prin ochii fizici, șuvoaie de lacrimi… izvorul nesecat a găsit ieșirea… nu-ți mai este sete 🙂

Cel mai mare dar pe care l-am primit fiecare dintre noi oamenii este Rugăciunea, libertatea de a te ruga… aceasta-i părerea mea la ora aceasta. Cum aș putea să mulțumesc pentru darul Vieții decât prin rugăciunea din toată inima mea, așa cum e ea în fiecare clipă. Mă rog de parcă ar însemna ceva pentru Marele Creator, dar pentru Tată… știu că-mi aude tăcerea.

De unde știu? E simplu!!! Îmi aduc aminte de ochii tatălui meu pământesc, pe care îi văd și acum… din ce în ce mai tare le simt puterea iubirii, o iubire electrizantă, imensă așa cum trebuie să fie și Iubirea corespondentă a Tatălui nostru. Nu uit nici de mâinile mamei, care a adus această Iubire la Viață, adică Eu… Mâinile care mângâie, Ochii care Ard de Iubire.

În Rugăciunea în care uiți de nevoile tale și ești tot doar Recunoștință simți acești Ochi și aceste Mâini. Simți că ești Iubirea celor doi.

Rămâi așa!

About Daniela Sarah

„Gândul la Tine îl tulbură pe om așa de adânc, încât nu-și poate afla mulțumirea până ce nu Te laudă pe Tine; căci ne-ai făcut pe noi pentru Tine, și neliniștit este sufletul nostru până ce se va odihni întru Tine.” (Fericitul Augustin) Am venit să învăț să iubesc fără condiții, să-L cunosc și să creez ca El, am venit să învăț Arta de a Lumina până ce lumina ajunge și la tine...
This entry was posted in Cunoaștere de sine.... Bookmark the permalink.

4 Responses to RUGĂCIUNEA FĂRĂ CUVINTE :)

  1. mihai says:

    “Am invatat toate cuvintele sa invat ce inseamna si cat pretuieste tacerea”…..vorbele tale au culoare.

    Like

  2. universalom says:

    SA FII BINECUVANTAT OMULE¡

    Like

  3. universalom says:

    Din putinul care l-am citit ,asa de minunate laude doar la sf .Augustin am vazut ,ferice de sufletul tau ,trimite-mi cu sufletul acest dar ,,,,,multumesc ¡

    Like

    • Ralu says:

      Nu stiu… ceea ce cred destul de puternic este ca toți cei care răspund Iubirii fara seamăn a lui Dumnezeu, seamana între ei incât pot fi confundați. De la Sf. Augustin am gasit doar Iubeste si fă ce vrei… dar asemănarea cu el o gasesc in si mai marea ne-constienta si uitare de sine si de Dumnezeu a mea de dinainte de trezirea la realitate prin binecuvantate suferințe. Ma bucur de bucuria ta!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

